Vis mig babys tøjskab/kommode. Plads til tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

lycly

Vi har ikke noget babyværelse, vi er nødt til at have vores datters tøj i vores soveværelse. Så vi har en Malm kommode, den med 4 skuffer, til alt hendes tøj. Og så har vi sådan et puslebord/reol hvor vi har stofbleer, håndklæder osv (billedet)

HENSVIK Puslebord/skab IKEA Kan forvandles til en reol, når puslebordet ikke længere er i brug.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

D

Jeg ahr både den høje og to små inde på mit kontor. Så dem har jeg også tænkt på. Altså at købe flere af dem til baby værelset.
Men ved bare ikke helt.

De er dejlige i skuffe dybte, der er masser af plads og små skufferne er gode til sokker, hægesmækker, handsker og sådan.

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

Månsson skriver:

Må være helt ærlig og sige at jeg syntes kommoder er så grimme

Men kan os godt li at der er plads til at hænge ting på bøjle og ha andet liggende på hylder.. Syntes det er dejlig nemt at overskue så

Sjovt, jeg har det modsat, synes skabe er så grimme, hehe.

Anmeld

22. februar 2012

132319

Vi har et indbygget skab -Det er ikke kønt men det er rart at det ikke fylder i rummet.

Ungerne har det store med to låger og jeg har det til højre og så har jeg mine toppe osv. i en kommode på mit soveværelse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Kofoed. skriver:

Sjovt, jeg har det modsat, synes skabe er så grimme, hehe.

he he ja der er vi jo så forskellige ejer ikke en kommode

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Månsson skriver:

Må være helt ærlig og sige at jeg syntes kommoder er så grimme

Men kan os godt li at der er plads til at hænge ting på bøjle og ha andet liggende på hylder.. Syntes det er dejlig nemt at overskue så

Mange tak.. Orh jeg synes det er sååå svært.

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LunaLykke skriver:

Vi har ikke noget babyværelse, vi er nødt til at have vores datters tøj i vores soveværelse. Så vi har en Malm kommode, den med 4 skuffer, til alt hendes tøj. Og så har vi sådan et puslebord/reol hvor vi har stofbleer, håndklæder osv (billedet)

HENSVIK Puslebord/skab IKEA Kan forvandles til en reol, når puslebordet ikke længere er i brug.

Tak for det...
Jeg synes godt nok det er svært at finde ud. Det er godt jeg ahr alng tid.. haha..

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

De er dejlige i skuffe dybte, der er masser af plads og små skufferne er gode til sokker, hægesmækker, handsker og sådan.

Jeg har haft lidt problemer med at bunden falder ud. Selvom kæresten er tømrer kan han åbenabrt ikke få dem til at sidde ordentlig fast.. Det er så kun i den høje jeg har haft det problem..

Synes det er rigtig fine, men jeg ved sku ikke lige.. Godt jeg har lang tid til at beslutte mig.. hehe

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak.. Orh jeg synes det er sååå svært.

Kan jeg godt følge dig i.. Vi vidste det blev en pige også syntes jeg de udskæringer på skabet var super tøset og syntes det var såååå fint og det endte os med vi både købte seng og pusleplads i det look som der os er en anden der viste.. det er billigt og funktionelt så ærger man sig ikke hvis det ska skiftes eller der sker noger

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

132319 skriver:

Vi har et indbygget skab -Det er ikke kønt men det er rart at det ikke fylder i rummet.

Ungerne har det store med to låger og jeg har det til højre og så har jeg mine toppe osv. i en kommode på mit soveværelse.

Synes egentlig de passer godt ind hos jer.
Men ja, det er lige præcis det med at der fylder.. Altså babys værelse er omkring 10 kvm så det har jo en god størrelse . Især når puslepladsen ikke skal være derinde men på badeværelset.

Men synes godt nok det er lidt svært..
Men det er ligeså meget fordi jeg ikke helt ved hvor meget tøjet, stofbleer, hagesmækker, osv osv fylder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.