Vis mig babys tøjskab/kommode. Plads til tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.014 visninger
65 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Hej piger..

Ja, jeg er jo ikke så langt henne så tiden går mest emd at tænke en masse over hvad vi gerne vil have..

Jeg kan bare ikke helt finde ud af hvordan jeg vil opbevare mit kommende barns tøj. Om det skal være i kommode, i skab eller hvordan, så håber i kan hjælpe mig med at komme tættere på hvad vi skal have..

Så smid gerne et billede op af jeres tøj opbevaring..

På forhånd tak..

Kram Rikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Lusi

Vi har en sauna, som vi aldrig får brugt, så vi har lavet det om til walk-in closet den er vel 10-12 m2, så ALT vores tøj er derinde.. Har så også hængt stænger op til bøjler.. Hvem drømmer ik om et walk-in closet

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Lykke86 skriver:

Vi har en sauna, som vi aldrig får brugt, så vi har lavet det om til walk-in closet den er vel 10-12 m2, så ALT vores tøj er derinde.. Har så også hængt stænger op til bøjler.. Hvem drømmer ik om et walk-in closet

Min søster har også walk in.
Tror det er i samme stil som det du besrkvier.. Men smart at lave saunaen om når den alligevel ikke bruges.

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

Vi har malm fra Ikea, den lave med 6 skuffer, men ville helt sikkert købe den høje i stedet, hvis jeg havde pengene, men nu var min veninde så sød at give den anden til os, så det kan vente

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Kofoed. skriver:

Vi har malm fra Ikea, den lave med 6 skuffer, men ville helt sikkert købe den høje i stedet, hvis jeg havde pengene, men nu var min veninde så sød at give den anden til os, så det kan vente

Jeg ahr både den høje og to små inde på mit kontor. Så dem har jeg også tænkt på. Altså at købe flere af dem til baby værelset.
Men ved bare ikke helt.

Anmeld

22. februar 2012

twinny

Vi har denne i mørke blå... Den er rigtig god for de nederste skuffer er store og dybe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. februar 2012

L&V

vi har det her fra ikea. manden har selv lavet flere hylder

HENSVIK Garderobeskab IKEA Dyb nok til store bøjler.

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

twinny skriver:

Vi har denne i mørke blå... Den er rigtig god for de nederste skuffer er store og dybe.

Bliver nødt til at spørge.. Hvordan kan det være i har valgt kommode istedet for skab og hvad der ellers er?

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Månsson skriver:

vi har det her fra ikea. manden har selv lavet flere hylder

HENSVIK Garderobeskab IKEA Dyb nok til store bøjler.

Mange tak.

Hvorfr valgte i skab istedet for kommode osv??

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak.

Hvorfr valgte i skab istedet for kommode osv??

Må være helt ærlig og sige at jeg syntes kommoder er så grimme

Men kan os godt li at der er plads til at hænge ting på bøjle og ha andet liggende på hylder.. Syntes det er dejlig nemt at overskue så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.