Vis mig babys tøjskab/kommode. Plads til tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Chevro

Uden tvivl er der mest overblik over et skab, da du kan fordele det på en god måde, så det er nemt at overskue. Du skal jo ikke have så meget her i starten, så det er ikke nødvendigt med begge slags - men du kan jo godt købe begge dele, og i fremtiden så bruge kommoden til legetøj osv. Hvis du har tendens til at vil gemme ting væk (sådan er jeg nemlig)
Ja 10 m2 er ikke meget - men køb noget som passer til rummet og jeres stil, så i får bedst udnyttelse af det.

Vi har alt vores tøj i kommoder, og er ved at blive sindssyg af og til! Med et spædbarn bukker du dig jo heller ikke bare ned efter tøj i nederste skuffe ;-) Så jeg vil tro det nemmeste på længere sigt er skabet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

9510

Vi har sådan nogle skinner der hænger på væggen med hylder på.

Gider ikke have tøjet i skabe eller komoder, vi have så jeg kan se tøjet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Chevro skriver:

Uden tvivl er der mest overblik over et skab, da du kan fordele det på en god måde, så det er nemt at overskue. Du skal jo ikke have så meget her i starten, så det er ikke nødvendigt med begge slags - men du kan jo godt købe begge dele, og i fremtiden så bruge kommoden til legetøj osv. Hvis du har tendens til at vil gemme ting væk (sådan er jeg nemlig)
Ja 10 m2 er ikke meget - men køb noget som passer til rummet og jeres stil, så i får bedst udnyttelse af det.

Vi har alt vores tøj i kommoder, og er ved at blive sindssyg af og til! Med et spædbarn bukker du dig jo heller ikke bare ned efter tøj i nederste skuffe ;-) Så jeg vil tro det nemmeste på længere sigt er skabet.

Gode observationer Malene. Taaak..
Vi har et skab på 3,5 meter og fra gulv til loft i soveværelset til vores tøj. DET ER DEJLIGT!! Og så har vi 3 kommoder + en reol på kontoret (værelset mellem soveværelse og baby) til diveres opbevaring (bl.a mit malergrej, håndklæder, sengetøj osv.)

Så tænker at hvis vi køber et skab til baby så må det være nok. (Er meget til det med at gemme af vejen..) Der kan så også være både tøj og sådan.. Og så evt. en reol/rumdeler, opbevarings noget til legetøjet/kasser - senere hen osv.
Så tremmeseng og så er der rigeligt emd plads til legehjørne også.

Kravlegård (så hunden ikke kan irriterer baby) kommer til at stå i skellet ml. stuen og køkkenalrum.

Anmeld

23. februar 2012

Frk-Lotusblomst

9510 skriver:

Vi har sådan nogle skinner der hænger på væggen med hylder på.

Gider ikke have tøjet i skabe eller komoder, vi have så jeg kan se tøjet.

Mange tak..
Det vil jeg slet ikke kunne have. Jeg er sådan en der gemmer tingene væk. hahahaha.. For ellers skulle tøjet ligge snore lige osv..
Kunne til gengæld godt hvis det var ligesom et walk in, hvor kun tøjer var.

Anmeld

23. februar 2012

Kofoed.

Frk-Lotusblomst skriver:

Det lover jeg at jeg nok skal gøre.

Super

Anmeld

23. februar 2012

9510

Frk-Lotusblomst skriver:

Mange tak..
Det vil jeg slet ikke kunne have. Jeg er sådan en der gemmer tingene væk. hahahaha.. For ellers skulle tøjet ligge snore lige osv..
Kunne til gengæld godt hvis det var ligesom et walk in, hvor kun tøjer var.

Jeg gider ikke det bøvl med at finde tøj i en kommode eller i et skab, derfor blev løsningen sådan her

Og mine unger har ekstremt meget tøj, så er det nemt at overskue også for dem..

Og døren kan lukkes ind til det værelse det er i, der er kun tøj og legetøj+ pudsleplads der inde

Anmeld

23. februar 2012

Chevro

Hehe tak ;-)

Jamen det lyder da til at du har fundet en god konklusion på dine tanker

Så har i da også plads nok, man kan jo ALTID købe en kommode eller lign. senere hen - det er sku dyrt nok at købe det mest basale !

Vi skal ikke have kravlegård (: Bella må bare vænne sig til at han er der, uden at hun skal slikke ham i hovedet osv. Og så må jeg jo bruge andre midler. (er utrolig dårlig til at have sådan noget stående fremme ) nok fordi vi bare har en lille lille stue

Anmeld

23. februar 2012

Frk-Lotusblomst

9510 skriver:

Jeg gider ikke det bøvl med at finde tøj i en kommode eller i et skab, derfor blev løsningen sådan her

Og mine unger har ekstremt meget tøj, så er det nemt at overskue også for dem..

Og døren kan lukkes ind til det værelse det er i, der er kun tøj og legetøj+ pudsleplads der inde

Når okay. Ja så er ideen jo god nok. Her har vi dog ikke lige et ekstra værelse til sådanne ting, desværre.. Kunne sagtens bruge pladsen. hehe.

Tak for inputtet..

Anmeld

23. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Chevro skriver:

Hehe tak ;-)

Jamen det lyder da til at du har fundet en god konklusion på dine tanker

Så har i da også plads nok, man kan jo ALTID købe en kommode eller lign. senere hen - det er sku dyrt nok at købe det mest basale !

Vi skal ikke have kravlegård (: Bella må bare vænne sig til at han er der, uden at hun skal slikke ham i hovedet osv. Og så må jeg jo bruge andre midler. (er utrolig dårlig til at have sådan noget stående fremme ) nok fordi vi bare har en lille lille stue

Ja det tror jeg vist også jeg har.. hehe.

Ja præcis.. Altså vi har rigeligt med kommoder indtilvidere.. Som du siger, sådan en kan man altid købe. For ja, der er rigeligt med udgifter i de basale ting..

Det var også min første tanke.. At Ollie (hunden ) måtte vænne sig til baby.. Og det skal han også. Desværre har han nogle adfærdsprobemer med at han ikke vil dele os så vi er ndt til at tage vores forbehold og få præsenteret baby for Ollie stille og roligt og undgå unødig kontakt indtil vi har fået adfærdsreguleret ham lidt.
Det blvier også en udfordring her med kravlegården, men vi har heldigvis en deadspot hvor der ikke er noget og hvor vi ikke går, ved et vindue, så der kan det blive.

Anmeld

23. februar 2012

Fenja09

Vi har en kommode fra Ikea - den passer rigtig fint til Albertes værelse og hun behøver pt. ikke mere plads til sit tøj.

/Fenja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.