Chevro skriver:
Uden tvivl er der mest overblik over et skab, da du kan fordele det på en god måde, så det er nemt at overskue. Du skal jo ikke have så meget her i starten, så det er ikke nødvendigt med begge slags - men du kan jo godt købe begge dele, og i fremtiden så bruge kommoden til legetøj osv. Hvis du har tendens til at vil gemme ting væk
(sådan er jeg nemlig)
Ja 10 m2 er ikke meget - men køb noget som passer til rummet og jeres stil, så i får bedst udnyttelse af det.
Vi har alt vores tøj i kommoder, og er ved at blive sindssyg af og til! Med et spædbarn bukker du dig jo heller ikke bare ned efter tøj i nederste skuffe ;-) Så jeg vil tro det nemmeste på længere sigt er skabet.
Gode observationer Malene.

Taaak..
Vi har et skab på 3,5 meter og fra gulv til loft i soveværelset til vores tøj. DET ER DEJLIGT!!

Og så har vi 3 kommoder + en reol på kontoret (værelset mellem soveværelse og baby) til diveres opbevaring (bl.a mit malergrej, håndklæder, sengetøj osv.)
Så tænker at hvis vi køber et skab til baby så må det være nok. (Er meget til det med at gemme af vejen..) Der kan så også være både tøj og sådan.. Og så evt. en reol/rumdeler, opbevarings noget til legetøjet/kasser - senere hen osv.

Så tremmeseng og så er der rigeligt emd plads til legehjørne også.

Kravlegård (så hunden ikke kan irriterer baby) kommer til at stå i skellet ml. stuen og køkkenalrum.
Anmeld