Vis mig babys tøjskab/kommode. Plads til tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

L&V

Månsson skriver:

Kan jeg godt følge dig i.. Vi vidste det blev en pige også syntes jeg de udskæringer på skabet var super tøset og syntes det var såååå fint og det endte os med vi både købte seng og pusleplads i det look som der os er en anden der viste.. det er billigt og funktionelt så ærger man sig ikke hvis det ska skiftes eller der sker noger

ups fik da citeret den forkerte. prøver lige igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Månsson skriver:

Kan jeg godt følge dig i.. Vi vidste det blev en pige også syntes jeg de udskæringer på skabet var super tøset og syntes det var såååå fint og det endte os med vi både købte seng og pusleplads i det look som der os er en anden der viste.. det er billigt og funktionelt så ærger man sig ikke hvis det ska skiftes eller der sker noger

Det blvier nok noget af det sidste vi køber. SÅ det kan passe ind med de andre ting vi har/får/køber..

Men puuha.. det er fordi jeg ikke helt kan overskue/fide ud af hvor emget det kommer til at fylder.. stofbleer, tøj, hagesmækker osv osv...

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Frk-Lotusblomst skriver:

Det blvier nok noget af det sidste vi køber. SÅ det kan passe ind med de andre ting vi har/får/køber..

Men puuha.. det er fordi jeg ikke helt kan overskue/fide ud af hvor emget det kommer til at fylder.. stofbleer, tøj, hagesmækker osv osv...

Tror vi har 5-7 hylder i det lige nu også har hver ting en hylde, nogle af tingene er i kasser. 

stofbleer, bleer, savlesmækker, klude + pleje har vi på puslepladsen.

Men det kommer jo os an på om man ska ha mere end det stoppet ind.. Men tror nu godt det kan være der, der er okay dyb

Anmeld

22. februar 2012

Lusi

Frk-Lotusblomst skriver:

Min søster har også walk in.
Tror det er i samme stil som det du besrkvier.. Men smart at lave saunaen om når den alligevel ikke bruges.

Ja var min mor der spurgte hvorfor vi ik benyttede den til dét, istedet for bare... Jaa rod! Og hvem pokker har lige tid i hverdagen, til ellers at gå i sauna? + det så lige koster 5-600 at starte den op :/ men altså ved virkelig heller ik, hvad der er bedst, af skuffe vs. skab.. Det er jo virkelig en smagssag.. Jeg synes der er fordele og ulemper ved begge dele

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Lykke86 skriver:

Ja var min mor der spurgte hvorfor vi ik benyttede den til dét, istedet for bare... Jaa rod! Og hvem pokker har lige tid i hverdagen, til ellers at gå i sauna? + det så lige koster 5-600 at starte den op :/ men altså ved virkelig heller ik, hvad der er bedst, af skuffe vs. skab.. Det er jo virkelig en smagssag.. Jeg synes der er fordele og ulemper ved begge dele

Nej præcis.. Det er ikke lige det man gør..
Men super smart ide synes jeg.

Ja, det er jo det.. og ejg ved slet ikke hvad jeg er til. Har kæmpe skab/skydedørs til kæresten og jeg. Har kommoder til opbevaring på mit kontor..

Ved slet ikke hvordan det skal være på babys værelse.

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Månsson skriver:

Tror vi har 5-7 hylder i det lige nu også har hver ting en hylde, nogle af tingene er i kasser. 

stofbleer, bleer, savlesmækker, klude + pleje har vi på puslepladsen.

Men det kommer jo os an på om man ska ha mere end det stoppet ind.. Men tror nu godt det kan være der, der er okay dyb

Puslepladsen skal være på vores badeværelse.
Så alt tøj osv skal være på værelset..
Regner dog med lige at have et par stofbleer og savle/hagesmække ved puslebladsen også.

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Frk-Lotusblomst skriver:

Puslepladsen skal være på vores badeværelse.
Så alt tøj osv skal være på værelset..
Regner dog med lige at have et par stofbleer og savle/hagesmække ved puslebladsen også.

ja okay vi har os hendes sengetøj der i.. håber i finder noget i bliver glade for

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Månsson skriver:

ja okay vi har os hendes sengetøj der i.. håber i finder noget i bliver glade for

Tak..
Vi skal nok finde noget..

Anmeld

22. februar 2012

Lusi

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej præcis.. Det er ikke lige det man gør..
Men super smart ide synes jeg.

Ja, det er jo det.. og ejg ved slet ikke hvad jeg er til. Har kæmpe skab/skydedørs til kæresten og jeg. Har kommoder til opbevaring på mit kontor..

Ved slet ikke hvordan det skal være på babys værelse.

Det problem havde vi også, der vi boede før.. Der delte ungerne et skab, der stod i gangen, men der var SLET ik nok plads..

Anmeld

22. februar 2012

Frk-Lotusblomst

Lykke86 skriver:

Det problem havde vi også, der vi boede før.. Der delte ungerne et skab, der stod i gangen, men der var SLET ik nok plads..

Det er lige præcis det der er mit problem.
Hvis jeg kender mig sev godt nok ved jeg vi kommer til at have MEGET tøj, sengetøj, stofbleer osv osv.. Og vil bare gerne købe noget med nok plads fra start af.
Så det blvier nok noget af det sidste vi køber. Når vi kender kønnet og er ved at være færdige med at købe tøj ind.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.