Abort eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

tænk at han hellere vil være uansvarlig end at undvære bilen (det er da trods alt en død ting) Han burde skamme sig

ja det burde han sq..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jamen så er det sørme ikke nemt.. Så prøver han heller ikke syntes jeg ! Kan han ikke selv kæmpe lidt for det, kæmpe for økonomien! Hvis det er så vigtigt at bo sammen

nej for han kan ikke se det er så galt..

Anmeld

22. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

nej for han kan ikke se det er så galt..

Så lav et budget? lav et i excel, print det ud. Og vis ham facts .. 

Anmeld

22. februar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

han nægter at undvære bilen, for han vil ikke tage offentlig transport, men den ville kunne spare os 2500kr om måneden..

bolig er så billig som det kan blive, mit su lån er på maks, og han nægter at tage ekstra vagter, for han vil ikke slide sig selv ihjel

Han må altså tage et ansvar! Så undvær da den bil

Anmeld

22. februar 2012

Muffin_girl

come2 skriver:

tænk at han hellere vil være uansvarlig end at undvære bilen (det er da trods alt en død ting) Han burde skamme sig

ENIG !

Anmeld

22. februar 2012

Fiiiie

Du skal virkelig huske dig selv i det her.. Jovist, skal du tænke på barnet også.. Men det er din krop, husk det. Det er virkelig en røv situation du er endt i, håber du tager den rigtige beslutning for DIG!

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Men hvis du laver et budget for at i bor sammen og et hvor i bor hver for sig, evt tæt på hinanden, så han kan "passe" den lille ny og i stadig kan ses tit og selvfølgelig stadig overholde reglerne for overnatninger osv, så skal han ellers bare i gang med en masse arbejde indtil den lille ny kommer, og altså virkelig arbejde, om det så bliver i netto eller et rengørings job, det er hans problem, det er ham der ikke kan betale sine regninger og det skal han jo uanset om om der kommer en eller ej.

Så må i sammen lave et budget, så han kan afbetale så meget gæld, at i faktisk har råd til at flytte sammen. Desunden, han behøver ikke en større lejlighed, end at han har plads til en seng, spisebord, køkken og badeværelse, hvis det nu kan gøre, at i kan evt flytte sammen lige omkring fødsel eller babyen er max et halv år (altså om et år tid).

han går slet ikke med til at bo hver for sig.. uanset hvordan jeg vender og drejer den, så skal vi bo sammen hvis vi sal have det her barn

Anmeld

22. februar 2012

Princesspigen

jeg har ikke læst alle kommentarene, men om i kan bo sammen på papir eller ej syndes jeg ikke betyder noget for babyen.. tingene kan jo nå at ændre sig inden de 7 måneder eller hvor meget der går..

i kan jo godt være sammen i samme hjem "dog med måde" og stadig "bo" hver for sig..

men det er lidt an på hvad i kan få tl at fungere jo..

føler du i dit hjerte det ikke er rigtigt at bringe dette lille barn til verden så må du få det fjernet..

held og lykke

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

EKBJ skriver:

Var barnet en upser? 

ja det var en upser

Anmeld

22. februar 2012

Anonym trådstarter

Fiiiie skriver:

Du skal virkelig huske dig selv i det her.. Jovist, skal du tænke på barnet også.. Men det er din krop, husk det. Det er virkelig en røv situation du er endt i, håber du tager den rigtige beslutning for DIG!

den rigtige beslutning for MIG vil være at tænke på det barn jeg har i forvejen og som jeg for alt i verden ikke vil miste fordi jeg ikke kan tænke ansvarligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.