Anonym skriver:
han vil jo gerne bo der også..
han vil ikke lade mig bo alene, så vil han hellere begå socialt bedrageri, og det vil jeg IKKE, jeg hader de folk der tror de kan det.. 
Jeg er ikke ude på at snyde systemet, men det ville jeg skulle.. Han har selv sagt at når vi skal have det her barn sammen, så skal vi også bo sammen, og fair nok, men det hjælper jo ikke noget når økonomien bare slet ikke kan hænge sammen..
Men hvis du laver et budget for at i bor sammen og et hvor i bor hver for sig, evt tæt på hinanden, så han kan "passe" den lille ny og i stadig kan ses tit og selvfølgelig stadig overholde reglerne for overnatninger osv, så skal han ellers bare i gang med en masse arbejde indtil den lille ny kommer, og altså virkelig arbejde, om det så bliver i netto eller et rengørings job, det er hans problem, det er ham der ikke kan betale sine regninger og det skal han jo uanset om om der kommer en eller ej.
Så må i sammen lave et budget, så han kan afbetale så meget gæld, at i faktisk har råd til at flytte sammen. Desunden, han behøver ikke en større lejlighed, end at han har plads til en seng, spisebord, køkken og badeværelse, hvis det nu kan gøre, at i kan evt flytte sammen lige omkring fødsel eller babyen er max et halv år (altså om et år tid).
Anmeld