Abort eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Koen.

Jeg synes du fortjener et stort kram hvor må det være svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

GønskE

Jeg synes lidt, at du allerede fra starten af, svarede på dit eget spørgsmål, taget i betragtning af dine svar :-)

Du har ikke sagt noget, som skulle gøre du beholdte det barn, så der er vel ingen tvivl?

Jeg kan godt forstå du vælger økonomi frem for baby lige nu, og kan godt forstå, at din kæreste/mand, helst ser i bor sammen når i skal ha barn sammen :-)

så jeg tror det er smart, som du også selv siger, overfor dit andet barn, at vente :-) - der er mange i din situaton, der tænker 'det kommer nok til at gå' - og så lever man bare for intet, i stedet for at vente, så man har penge om måneden til sig selv og sin familie :-) det ville baby også nyde mest af.

Anmeld

23. februar 2012

mor til 2 skønne piger .

først et .

hvis jeg sad i din situation ville jeg nok vælge en abort for mig lyder det lidt rodet og når du endelig er igang med en uddannelse som kommer dig selv og din søn til gode synes jeg ikke du skal tage chancen når du selv siger der ikke er penge nok .

men følg dit hjerte håber du gør det der føls rigtig for dig .

Anmeld

23. februar 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Hej piger jeg skriver det her fordi jeg ønsker nogle andre synsvinkler på det..

Nogen kan måske regne ud hvem jeg er, men jeg ønsker at i accepterer at jeg er anonym..

Jeg er 10+3 idag, og min kæreste har lige indrømmet at hans økonomi ser ret skidt ud.. Dermed mener jeg så skidt at vi ikke vil kunne flytte sammen.. Jeg har en dreng i forvejen, og jeg er på SU hvilket betyder at jeg lige nu får en masse tilskud, som jeg ikke kan undvære som alene..
problemet kommer så ved at jeg mister de her tilskud hvis vi flytter sammen, og min kæreste vil ikke være i stand til at dække hvad jeg mister..
Det vil betyde at jeg skal droppe min uddannelse og finde et job, hvilket jeg ikke har lyst til, for jeg er endelig igang med noget jeg elsker..
Det ser så slemt ud at vi vil komme til at køre med et underskud på mindst 3000kr om måneden og det er uden at lægge til side til mad..

Lige nu kan jeg ikke se noget som helst ansvarligt i at bringe det her barn i verden, og jeg er Så rasende over at han ikke har fortalt mig noget tidligere.. for så havde jeg sq haft lidt lettere ved at tage et valg om det..

Jeg overvejer at ringe til lægen allerede imorgen, for jeg vil ikke bringe et barn til verden til sådan en usikkerhed, og det skal heller ikke gå ud over den store det her, hvilket det vil gøre..

Hjælp mig, kom med nogle input..

Som det ser ud nu vil der ikke blive råd til at flytte sammen før jeg er færdig med uddannelse, og med barsel vil jeg først være færdig om halvandet år..

hjælp mig..

Øv altså

Du for lige enaf mig.

Hvis jeg var dig så ville jeg ikke flytte sammen med kærsten før I har råd til det. Jeg ville beholde barnet.

Din kæreste kunne komme og besøge jer hver dag. Det er ikke socialt bedrageri at i bor hver for sig og er kærester. Det er det kun hvis han overnatter mere end 3 dage om ugen hos dig.

Anmeld

23. februar 2012

kimfrit

Jeg kan godt se din situation...

Men jeg har kun et af sige, følg dit hjerte.

Jeg fik en abort for snart 9 år siden, og den har jeg aldrig glemt, det ligger så dybt i mig, hver gang jeg ser på min datter nu, tænker jeg altid på hvad der kunne havde været.

Du ved jo nok, men fortryder aldrig de børn man får, det er dem man ikke får man fortryder

Også selvom det ser sort ud

De største  til dig

Anmeld

23. februar 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Jeg fik os en tid allerede 6 dage efter jeg havde været ved lægen og jeg var ikke engang så langt så lyder da vildt hvis du har.måtte vente flere uger..

Jeg fik at vide at hvis jeg valgte abort ville jeg komme til at vente til 16-18 uge. Og jeg var i 14 uge. 

Anmeld

23. februar 2012

EKBJ

132319 skriver:

Det har da intet med alder og situation at gøre men hvor langt henne hun er.

Det er hvad JEG har fået at vide af lægerne!!

Anmeld

23. februar 2012

serinasmor

kan  ikke råde dig til noget som helst ...

men håber I finder en løsning ..

er det en mulighed at blive boende hver for sig ??

Anmeld

23. februar 2012

132319

EKBJ skriver:

Det er hvad JEG har fået at vide af lægerne!!

Der er ingen grund til at hidse sig op.

Du er meget ung og kender tydeligvis ikke til reglerne omkring den slags. At din læge har misinformeret dig, er blot beklageligt.

Anmeld

23. februar 2012

lio

Ville ikke smutte uden at give en

Jeg kan så godt følge dig og dine tanker, har selv været der (for 3 år siden) Jeg kan sagtens forstå du tænker på barnets behov i forhold til økonomien, for man ønsker jo klart sine børn det bedste. (også de ufødte)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.