min kæreste ønsker jeg få en abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

l.kjoeller skriver:

uuuh det bliver stort at fortælle. har set en veninde gå igennem det og skal ingen efter min mening. ødelagde hende fuldstændigt, og forholdet blev alligevel ødelagt ved det. Så selvom fyrene måske syns vi er ego så skal de altså ikke bestemme over vores krop. syns det er mere ego at bede dig få abort når han ved du ønsker det

meget glæder mig også

min "pap" søster har lige fortalt hun er gravid til hele familen, hun er ca 8 uge henne nu, så ca. 4 uger mere end mig. så det bliver spændende

jamen jeg tænker også at det sikkert går istykker hvis han ikke går med til det, så er det jo op til ham selv hvad han vil, om han ønsker at se barnet eller ej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Nattøs

bettinaLundstrøm skriver:

i mandags, da jeg tog en test, han blev ved med et benægte det indtil lægen også sagde positiv igår

Giv ham lige en mulighed for at snakke med venner og familien. Og lige synke det ind. Manden er i chok 

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

MissBee skriver:

så må du jo overveje om du kan være alenemor? har du mod på det og råd til det? for hvis du ikke vil gennemgå en abort må du forlade ham... du kan jo ikke blive sammen med en mand der ikke ønsker barnet.

Det er en rigtig svær situation at stå i og jeg håber du er klar på at tage nogle store beslutninger men at blive sammen med en mand der ikke ønsker barnet ville jeg aldrig.. det er ikke nemt at være gravid og hvis han tænker dårligt om dig hver gang der kommer en gravilitetsgene eller en stor udgift duer det jo slet ikke..

har læst at det koster 20000,- i start udgift til baby hvis alt skal være nyt, så 10000,- hvis det skal være brugt.... Det er mange penge

og hvis du ligesom mig er heldig er der 2 og det er dyrt!

Håber det bedste for dig

Har hedigvis en veninde der har det hele da hun selv har fået en datter for ca. 4 mdr siden så de fleste ting ville jeg kunne bruge, og det har hun sagt jeg bare kan "låne"

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Nattøs skriver:

Giv ham lige en mulighed for at snakke med venner og familien. Og lige synke det ind. Manden er i chok 

Tænker jeg os, men han vil ikke sige noget før 12 uger grænsen er over. så ved ikke om han få snakket det igennem med nogen. og han bliver tosset hvis jeg siger det til nogen.

Anmeld

22. februar 2012

l.kjoeller

meget glæder mig også

min "pap" søster har lige fortalt hun er gravid til hele familen, hun er ca 8 uge henne nu, så ca. 4 uger mere end mig. så det bliver spændende

jamen jeg tænker også at det sikkert går istykker hvis han ikke går med til det, så er det jo op til ham selv hvad han vil, om han ønsker at se barnet eller ej.

Lige præcis. så er det vel på sin plads at sige tillykke med du skal være mor

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

l.kjoeller skriver:

Lige præcis. så er det vel på sin plads at sige tillykke med du skal være mor

Mange taak glæder mig bare sådan til d. 6 marts når jeg kan se og høre liv

Anmeld

22. februar 2012

Nattøs

Tænker jeg os, men han vil ikke sige noget før 12 uger grænsen er over. så ved ikke om han få snakket det igennem med nogen. og han bliver tosset hvis jeg siger det til nogen.

Hmm jamen så lyder det da også som om at han vil have det. Der er mange der vil vente til grænsen er nået 

Anmeld

22. februar 2012

l.kjoeller

Mange taak glæder mig bare sådan til d. 6 marts når jeg kan se og høre liv

er også en sjov oplevelse så kan du godt glæde dig til

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Men det skal lige siges til alle sammen at han da i morges lagde min hånd på min mave

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Nattøs skriver:

Hmm jamen så lyder det da også som om at han vil have det. Der er mange der vil vente til grænsen er nået 

Håber og ber for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.