min kæreste ønsker jeg få en abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

l.kjoeller skriver:

er også en sjov oplevelse så kan du godt glæde dig til

tak for info gør jeg os helt vild

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

morbibi

bettinaLundstrøm skriver:

ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu, han har kun negative ting at komme med! er bare så ulykkelig, for jeg vil gerne have barnet og ønsker ikke en abort igen

Nu har jeg ikke læst de andres svar, men én ting vil jeg gerne sige. Et barn er ikke et stykke legetøj, man bare kan gøre med, hvad man vil. Sker der en upser og man ikke er enige, er det ikke fair for nogen af jer. Men et barn skal gerne vokse op med kærlighed fra begge forældre og lige nu, ser jeg det kun fra hans side. Hvis du beholder barnet, risikerer du, at miste din kæreste, som du senere hen kan planlægge et barn med - et ønskebarn. Beholder du barnet, er det ikke sikkert, han kan leve op til forventnigen som far, da han er blevet presset til det. For i sidste ende, er de altid kvinden der bestemmer......
Noget man skal lære når man starter i forhold, det er at være ærlige omkring alt og især børn. Der må bare ikke ske upsere...... Hårdt, men det er hvad jeg fortæller mine egne børn. Jeg kunne blive ved med at vende den, men håber selvfølgelig inderst inde, at han giver sig af egen fri vilje og I bliver en lykkelig familie

Anmeld

22. februar 2012

Nattøs

Men det skal lige siges til alle sammen at han da i morges lagde min hånd på min mave

Så mener han det nok ikke så hårdt længere. Lad ham falde lidt ned. Min skat var også i chok selv om det var planlagt 

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

morbibi skriver:

Nu har jeg ikke læst de andres svar, men én ting vil jeg gerne sige. Et barn er ikke et stykke legetøj, man bare kan gøre med, hvad man vil. Sker der en upser og man ikke er enige, er det ikke fair for nogen af jer. Men et barn skal gerne vokse op med kærlighed fra begge forældre og lige nu, ser jeg det kun fra hans side. Hvis du beholder barnet, risikerer du, at miste din kæreste, som du senere hen kan planlægge et barn med - et ønskebarn. Beholder du barnet, er det ikke sikkert, han kan leve op til forventnigen som far, da han er blevet presset til det. For i sidste ende, er de altid kvinden der bestemmer......
Noget man skal lære når man starter i forhold, det er at være ærlige omkring alt og især børn. Der må bare ikke ske upsere...... Hårdt, men det er hvad jeg fortæller mine egne børn. Jeg kunne blive ved med at vende den, men håber selvfølgelig inderst inde, at han giver sig af egen fri vilje og I bliver en lykkelig familie

Kan godt forstå dit svar, problmet er bare at jeg har fået afvide det ville være et miakel hvis jeg blev gravid på naturligvis da jeg har PCOS og det er meget slemt.

han har selv været klar for 3 mdr, siden men pludselig ikke alligevel.

jeg håber han bare har fået et chok og lige skal vende sig til tanken om et vi nu skal være en fanile og at han skal være far.

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Nattøs skriver:

Så mener han det nok ikke så hårdt længere. Lad ham falde lidt ned. Min skat var også i chok selv om det var planlagt 

der skulle så stå hans hånd på min have ,men også min hånd hvor han flettede sine finger om mine håber han er ved at "give sig"

han skal bare have afvide han nok skal klare den, han bliver en skide god far det ved jeg

Anmeld

22. februar 2012

Camillos

ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu, han har kun negative ting at komme med! er bare så ulykkelig, for jeg vil gerne have barnet og ønsker ikke en abort igen

Lad ALDRIG NOGEN presse dig til abort du vil FORTRYDE DET! Følg dit hjerte, han har været med til at gøre dig gravid, så må han tage ansvar, ellers er han ikke værd at samle på 

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Camillos skriver:

Lad ALDRIG NOGEN presse dig til abort du vil FORTRYDE DET! Følg dit hjerte, han har været med til at gøre dig gravid, så må han tage ansvar, ellers er han ikke værd at samle på 

Jeg følger os mit hjerte, jeg får det ikke fjernet uanset hvad han siger.

Anmeld

22. februar 2012

Muffin_girl

Hvorfor ønsker han dog det ?

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

AalborgPigen skriver:

Hvorfor ønsker han dog det ?

Han mener ikke vi har tid og penge til det.

det skal siges at det er et mirakel jeg overhovede et blevet gravid på naturligvis, det var en upser, vi havde lige aftalt vi skulle vente til jeg var færdig med min uddannelse som jeg skal starte på til sommer ( hvis jeg kommer ind) men nu er tingene jo anderledes

Anmeld

22. februar 2012

Muffin_girl

Han mener ikke vi har tid og penge til det.

det skal siges at det er et mirakel jeg overhovede et blevet gravid på naturligvis, det var en upser, vi havde lige aftalt vi skulle vente til jeg var færdig med min uddannelse som jeg skal starte på til sommer ( hvis jeg kommer ind) men nu er tingene jo anderledes

Jeg syntes ikke du skal lade dig tvinge til det ,,, Tænk over det ,,, Det er min mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.