bettinaLundstrøm skriver:
ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu, han har kun negative ting at komme med! er bare så ulykkelig, for jeg vil gerne have barnet og ønsker ikke en abort igen 
Nu har jeg ikke læst de andres svar, men én ting vil jeg gerne sige. Et barn er ikke et stykke legetøj, man bare kan gøre med, hvad man vil. Sker der en upser og man ikke er enige, er det ikke fair for nogen af jer. Men et barn skal gerne vokse op med kærlighed fra begge forældre og lige nu, ser jeg det kun fra hans side. Hvis du beholder barnet, risikerer du, at miste din kæreste, som du senere hen kan planlægge et barn med - et ønskebarn. Beholder du barnet, er det ikke sikkert, han kan leve op til forventnigen som far, da han er blevet presset til det. For i sidste ende, er de altid kvinden der bestemmer......
Noget man skal lære når man starter i forhold, det er at være ærlige omkring alt og især børn. Der må bare ikke ske upsere...... Hårdt, men det er hvad jeg fortæller mine egne børn. Jeg kunne blive ved med at vende den, men håber selvfølgelig inderst inde, at han giver sig af egen fri vilje og I bliver en lykkelig familie
Anmeld