min kæreste ønsker jeg få en abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.893 visninger
60 svar
0 synes godt om
22. februar 2012

bettinaLundstrøm

ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu, han har kun negative ting at komme med! er bare så ulykkelig, for jeg vil gerne have barnet og ønsker ikke en abort igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

skulle bare ud med det, og måske have nogle råd med på vejen

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

bettinaLundstrøm skriver:

ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu, han har kun negative ting at komme med! er bare så ulykkelig, for jeg vil gerne have barnet og ønsker ikke en abort igen

hvorfor er det din kærste ønsker du skal få en abort? og hvorfor er det du ikke ønsker det?

Anmeld

22. februar 2012

Kofoed.

Var det en upser eller planlagt?

Anmeld

22. februar 2012

tarkoflen

Hvad er hans grund til at han ikke vil have babyen? Hvis man er voksen nok til at lave en baby er man vel også voksen nok til at tage ansvar for sine handlinger, med mindre I er lige ved at gå fra hinanden, er et sted i livet, som man ikke kan byde et barn eller lignede!

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Fordi han mener det er det forkerte tidspunkt! han er ikke færdig med huset og har ikke penge til det lige nu (det skal lige siges han bruger alle sine penge på biler)

jeg har været igennem det en gang og det var det værste jeg nogen sinde har været igennem, og jeg har været klar til børn længe så ønsker da at få det

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

det var en upser

Anmeld

22. februar 2012

serinasmor

Fordi han mener det er det forkerte tidspunkt! han er ikke færdig med huset og har ikke penge til det lige nu (det skal lige siges han bruger alle sine penge på biler)

jeg har været igennem det en gang og det var det værste jeg nogen sinde har været igennem, og jeg har været klar til børn længe så ønsker da at få det

Jeg synes ikke du skal lade dig presse ... men samtidig må du være klar på at det så kan tænkes du bliver alene om det ..

men deet lyder nu mest som om han er blevet bange

forresten - hvis du citerer folk når du svarer dem- kan de se du har svaret

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

så hans grund er at han ikke er færdig med huset og han bruger alle sine penge på biler??? - 1. baby kommer altså ikke imorgen! 2. hvis han bruger alle sine penge på biler, er der jo penge , det gælder om at priotere!

Anmeld

22. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Altså det er jo op til dig selv. Måske skal din kæreste også bare vende sig til tanken  hehe og evt lade være med at bruge alle pengene på biler  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.