Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Norman skriver: Jaah, det kan da være han bliver blød inden i når han ser hjertelyd og babay på skærmen
Jaah, det kan da være han bliver blød inden i når han ser hjertelyd og babay på skærmen
Håber jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bettinaLundstrøm skriver: taak for tippet hpber han ændre mening om 2 uger når jeg skal til scanning
taak for tippet
hpber han ændre mening om 2 uger når jeg skal til scanning
ja det må vi da håbe! - ellers må du jo gøre op med dig selv om du er klar til evt. at blive alene mor hvis han vælger at smutte, eller om du så vil have en abort..
serinasmor skriver: Jeg synes ikke du skal lade dig presse ... men samtidig må du være klar på at det så kan tænkes du bliver alene om det .. men deet lyder nu mest som om han er blevet bange forresten - hvis du citerer folk når du svarer dem- kan de se du har svaret
Jeg synes ikke du skal lade dig presse ... men samtidig må du være klar på at det så kan tænkes du bliver alene om det ..
men deet lyder nu mest som om han er blevet bange
forresten - hvis du citerer folk når du svarer dem- kan de se du har svaret
jeg er klar på at blive alene hvis det er men vil da helst være sammen med ham, er pisse glad for ham <3
han skal nok bare vende sig til tanken håber jeg
FrkZier skriver: ja det må vi da håbe! - ellers må du jo gøre op med dig selv om du er klar til evt. at blive alene mor hvis han vælger at smutte, eller om du så vil have en abort..
Der kan nå at ske så meget på de 7 uger til jeg er i 12 uge.
men jeg har tænkt over det og det er udelukket jeg får en abort med min egen fri vilje, jeg er klar på at være alene mor
bettinaLundstrøm skriver: ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu, han har kun negative ting at komme med! er bare så ulykkelig, for jeg vil gerne have barnet og ønsker ikke en abort igen
ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu, han har kun negative ting at komme med! er bare så ulykkelig, for jeg vil gerne have barnet og ønsker ikke en abort igen
bettinaLundstrøm skriver: Der kan nå at ske så meget på de 7 uger til jeg er i 12 uge. men jeg har tænkt over det og det er udelukket jeg får en abort med min egen fri vilje, jeg er klar på at være alene mor
okay, så må du jo informere ham om at du har tænkt dig at få det barn uanset om han vil være med eller ej.. så kan vi jo kun håbe på han lige skal sluge den og så er med
bettinaLundstrøm skriver: Jeg er 21 og han er 26 vi har kun været sammen et års tid.
Jeg er 21 og han er 26
vi har kun været sammen et års tid.
Jamen hvis han ikke var klar hvorfor såikke beskytte sig? Tror han er bange
bettinaLundstrøm skriver: vil jeg jo os mene, men der er ikke andet for at se tiden an, har da trods alt 7 uger endnu at finde ud af det. håber han ændre mening d. 6 marts når jeg skal til scanning og han så høre hjertelyd og ser den lille
vil jeg jo os mene, men der er ikke andet for at se tiden an, har da trods alt 7 uger endnu at finde ud af det.
håber han ændre mening d. 6 marts når jeg skal til scanning og han så høre hjertelyd og ser den lille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128