min kæreste ønsker jeg få en abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Norman skriver:

Jaah, det kan da være han bliver blød inden i når han ser hjertelyd og babay på skærmen 

Håber jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Kofoed.

Jeg hver han efter scanning måske vil begynde at se mulighederne i stedet. Men snak med ham om det, der er alligevel top måneder endnu til beslutningen skal være taget, så måske du faktisk kan ændre hans mening, for tror ikke din kan ændres.

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

bettinaLundstrøm skriver:

taak for tippet

hpber han ændre mening om 2 uger når jeg skal til scanning

ja det må vi da håbe! - ellers må du jo gøre op med dig selv om du er klar til evt. at blive alene mor hvis han vælger at smutte, eller om du så vil have en abort..

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

serinasmor skriver:

Jeg synes ikke du skal lade dig presse ... men samtidig må du være klar på at det så kan tænkes du bliver alene om det ..

men deet lyder nu mest som om han er blevet bange

forresten - hvis du citerer folk når du svarer dem- kan de se du har svaret

jeg er klar på at blive alene hvis det er men vil da helst være sammen med ham, er pisse glad for ham <3

han skal nok bare vende sig til tanken håber jeg

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

FrkZier skriver:

ja det må vi da håbe! - ellers må du jo gøre op med dig selv om du er klar til evt. at blive alene mor hvis han vælger at smutte, eller om du så vil have en abort..

Der kan nå at ske så meget på de 7 uger til jeg er i 12 uge.

men jeg har tænkt over det og det er udelukket jeg får en abort med min egen fri vilje, jeg er klar på at være alene mor

Anmeld

22. februar 2012

l.kjoeller

ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv lige nu, han har kun negative ting at komme med! er bare så ulykkelig, for jeg vil gerne have barnet og ønsker ikke en abort igen

Ville under ingen omstændigheder få en abort hvis ikke jeg selv ønskede det. syns du skal gøre op med dig selv om ikke du kan klare det selv, i tilfælde af han ikke bare lige skal vende sig til tanken. er ikke ham der skal i gennem fysiske og psykiske gener ved aborten. syns virkelig du skal følge dit hjerte

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

men jeg har tænkt over det og det er udelukket jeg får en abort med min egen fri vilje, jeg er klar på at være alene mor

okay, så må du jo informere ham om at du har tænkt dig at få det barn uanset om han vil være med eller ej.. så kan vi jo kun håbe på han lige skal sluge den og så er med

Anmeld

22. februar 2012

Nattøs

Jeg er 21 og han er 26

vi har kun været sammen et års tid.

Jamen hvis han ikke var klar hvorfor såikke beskytte sig? Tror han er bange 

Anmeld

22. februar 2012

l.kjoeller

Anmeld

22. februar 2012

Hailiesmom11

vil jeg jo os mene, men der er ikke andet for at se tiden an, har da trods alt 7 uger endnu at finde ud af det.

håber han ændre mening d. 6 marts når jeg skal til scanning og han så høre hjertelyd og ser den lille

Ja lad os da håbe det..
Vores datter var også lidt en upser, men ingen af os går ind for abort så vi tog det derefter (vi havde kun været sammen 4 mdr da jeg blev gravid) Hvis man er voksen nok til sex er man også voksen nok til at tage konsekvenserne sådan ser jeg på det..
Min kæreste indså først rigtig at jeg var gravid da vi var til 12 ugers scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.