min kæreste ønsker jeg få en abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

l.kjoeller skriver:

Ville under ingen omstændigheder få en abort hvis ikke jeg selv ønskede det. syns du skal gøre op med dig selv om ikke du kan klare det selv, i tilfælde af han ikke bare lige skal vende sig til tanken. er ikke ham der skal i gennem fysiske og psykiske gener ved aborten. syns virkelig du skal følge dit hjerte

Dejligt nogen holder med mig så jeg ikke føler mig som den dumme og beholder det!

jeg er klar på at kunne klare det alene, har en super famile og nok skal støtte mig

og ved du hvad? Han får et problem med hans mor hvis han vælger det fra for hun vil så gerne have han får børn med mig men ingen ved det endnu af familen det skal vi først fortælle når vi er helt enige eller hvad vi nu bliver men regner med min mor og far får det afvide på min far's 50 prs fødselsdag d. 14 april.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

FrkZier skriver:

okay, så må du jo informere ham om at du har tænkt dig at få det barn uanset om han vil være med eller ej.. så kan vi jo kun håbe på han lige skal sluge den og så er med

ja der er ikke andet for

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Nattøs skriver:

Jamen hvis han ikke var klar hvorfor såikke beskytte sig? Tror han er bange 

ja ved jeg heller ikke. håber bare han vender sig til tanken

Anmeld

22. februar 2012

Nattøs

bettinaLundstrøm skriver:

Hvornår fortalte du ham det? 

Anmeld

22. februar 2012

Nattøs

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Hailiesmom11 skriver:

Ja lad os da håbe det..
Vores datter var også lidt en upser, men ingen af os går ind for abort så vi tog det derefter (vi havde kun været sammen 4 mdr da jeg blev gravid) Hvis man er voksen nok til sex er man også voksen nok til at tage konsekvenserne sådan ser jeg på det..
Min kæreste indså først rigtig at jeg var gravid da vi var til 12 ugers scanning

Det er nemlig rigtig. jeg har os den holdning som du har.

jeg er os mod abort og er vi i min famile. jeg fik en da jeg var 16 år pga jeg blev voldtaget og det har sat så dybespor i mig at det skal jeg bare ikke opleve igen og heller ikke nu hvor jeg kan mærke jeg er så klar til børn

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Hailiesmom11 skriver:

Ja lad os da håbe det..
Vores datter var også lidt en upser, men ingen af os går ind for abort så vi tog det derefter (vi havde kun været sammen 4 mdr da jeg blev gravid) Hvis man er voksen nok til sex er man også voksen nok til at tage konsekvenserne sådan ser jeg på det..
Min kæreste indså først rigtig at jeg var gravid da vi var til 12 ugers scanning

Det er nemlig rigtig. jeg har os den holdning som du har.

jeg er os mod abort og er vi i min famile. jeg fik en da jeg var 16 år pga jeg blev voldtaget og det har sat så dybespor i mig at det skal jeg bare ikke opleve igen og heller ikke nu hvor jeg kan mærke jeg er så klar til børn

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Nattøs skriver:

i mandags, da jeg tog en test, han blev ved med et benægte det indtil lægen også sagde positiv igår

Anmeld

22. februar 2012

l.kjoeller

Dejligt nogen holder med mig så jeg ikke føler mig som den dumme og beholder det!

jeg er klar på at kunne klare det alene, har en super famile og nok skal støtte mig

og ved du hvad? Han får et problem med hans mor hvis han vælger det fra for hun vil så gerne have han får børn med mig men ingen ved det endnu af familen det skal vi først fortælle når vi er helt enige eller hvad vi nu bliver men regner med min mor og far får det afvide på min far's 50 prs fødselsdag d. 14 april.

uuuh det bliver stort at fortælle. har set en veninde gå igennem det og skal ingen efter min mening. ødelagde hende fuldstændigt, og forholdet blev alligevel ødelagt ved det. Så selvom fyrene måske syns vi er ego så skal de altså ikke bestemme over vores krop. syns det er mere ego at bede dig få abort når han ved du ønsker det

Anmeld

22. februar 2012

MissBee

Fordi han mener det er det forkerte tidspunkt! han er ikke færdig med huset og har ikke penge til det lige nu (det skal lige siges han bruger alle sine penge på biler)

jeg har været igennem det en gang og det var det værste jeg nogen sinde har været igennem, og jeg har været klar til børn længe så ønsker da at få det

så må du jo overveje om du kan være alenemor? har du mod på det og råd til det? for hvis du ikke vil gennemgå en abort må du forlade ham... du kan jo ikke blive sammen med en mand der ikke ønsker barnet.

Det er en rigtig svær situation at stå i og jeg håber du er klar på at tage nogle store beslutninger men at blive sammen med en mand der ikke ønsker barnet ville jeg aldrig.. det er ikke nemt at være gravid og hvis han tænker dårligt om dig hver gang der kommer en gravilitetsgene eller en stor udgift duer det jo slet ikke..

har læst at det koster 20000,- i start udgift til baby hvis alt skal være nyt, så 10000,- hvis det skal være brugt.... Det er mange penge

og hvis du ligesom mig er heldig er der 2 og det er dyrt!

Håber det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.