min kæreste ønsker jeg få en abort.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

LR85

jeg kan først og fremmest virkelig godt forstå du er ked af det, emn hvis det var en ups'er, så synes jeg desværre man er to om a bestemme og det er ikke fair a trække et barn ned over sin partners hoved.

Jeg ville vente med a få (et planlagt) barn til i begge har lyst.

Der er jo ingen der øsnker et barn med en der ikke ønsker det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

tarkoflen

Så synes jeg du er nødt til at gøre op med dig selv, om du er klar på at blive alenemor, for det kan måske være det der sker, hvis han bestemt ikke ønsker sig et barn! Man kan jo håbe han ændre mening, når han finder ud af, at du så smutter og får barnet alene, men det skal du som udgangspunkr nok ikke regne med det...

Anmeld

22. februar 2012

Hailiesmom11

bettinaLundstrøm skriver:

Fordi han mener det er det forkerte tidspunkt! han er ikke færdig med huset og har ikke penge til det lige nu (det skal lige siges han bruger alle sine penge på biler)

jeg har været igennem det en gang og det var det værste jeg nogen sinde har været igennem, og jeg har været klar til børn længe så ønsker da at få det

Min kæreste gik rigtig meget op i biler inden jeg blev gravid, nu har han skåret ned på sin hobby til kun en lille smule og hvis han ikke kan det er han desværre nok ikke klar til en baby endnu...
Hvis hans undskyldning er at huset ikke er færdig så går der jo ca 9 mdr endnu inden baby kommer og der skulle man da kunne blive nogenlunde færdig..

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

håber bare på han er blevet bange og lige skal vende sig til tanken.

vi havde prøvet, men blev så enige om at vente fordi han sys det var dårlig tidpunkt, jeg skulle så starte på mine p-piller her da min mens skulle komme, og da den så ik kom måtte jeg jo så tjekke og så var jeg sgu blevet gravid trods vi har brugt kondom så ved ikke lige hvordan det skulle kunne ske men det gjorde det sgu. så et eller andet sted mp han jo være klar siden han for 3 mdr siden gerne ville men nu ikke? mænd er svære at forstå!!!!

Anmeld

22. februar 2012

Nattøs

Jeg tror simpelthen han er bange og nervøs. Hvor gamle er i? Og hvor længe har i været sammen?

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Hailiesmom11 skriver:

Min kæreste gik rigtig meget op i biler inden jeg blev gravid, nu har han skåret ned på sin hobby til kun en lille smule og hvis han ikke kan det er han desværre nok ikke klar til en baby endnu...
Hvis hans undskyldning er at huset ikke er færdig så går der jo ca 9 mdr endnu inden baby kommer og der skulle man da kunne blive nogenlunde færdig..

vil jeg jo os mene, men der er ikke andet for at se tiden an, har da trods alt 7 uger endnu at finde ud af det.

håber han ændre mening d. 6 marts når jeg skal til scanning og han så høre hjertelyd og ser den lille

Anmeld

22. februar 2012

FrkZier

håber bare på han er blevet bange og lige skal vende sig til tanken.

vi havde prøvet, men blev så enige om at vente fordi han sys det var dårlig tidpunkt, jeg skulle så starte på mine p-piller her da min mens skulle komme, og da den så ik kom måtte jeg jo så tjekke og så var jeg sgu blevet gravid trods vi har brugt kondom så ved ikke lige hvordan det skulle kunne ske men det gjorde det sgu. så et eller andet sted mp han jo være klar siden han for 3 mdr siden gerne ville men nu ikke? mænd er svære at forstå!!!!

jeg tror primært det er fordi han er blevet skræmt, og lige skal have tid til at vænne sig til tanken om han skal være far.. de fleste mænd kan ikke forholde sig til det før de som minimum har været til en scanning!

men du må jo gøre op med dig selv, om du vil have dette barn med eller uden ham, fordi det er ikke fair af ham for nogen måneder siden at sige han vil have et barn, og når det så kommer til stykket have dig til at få en abort!

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

Nattøs skriver:

Jeg tror simpelthen han er bange og nervøs. Hvor gamle er i? Og hvor længe har i været sammen?

Jeg er 21 og han er 26

vi har kun været sammen et års tid.

Anmeld

22. februar 2012

Miin'Baby'Mus

bettinaLundstrøm skriver:

vil jeg jo os mene, men der er ikke andet for at se tiden an, har da trods alt 7 uger endnu at finde ud af det.

håber han ændre mening d. 6 marts når jeg skal til scanning og han så høre hjertelyd og ser den lille

Jaah, det kan da være han bliver blød inden i når han ser hjertelyd og babay på skærmen 

Anmeld

22. februar 2012

bettinaLundstrøm

FrkZier skriver:

jeg tror primært det er fordi han er blevet skræmt, og lige skal have tid til at vænne sig til tanken om han skal være far.. de fleste mænd kan ikke forholde sig til det før de som minimum har været til en scanning!

men du må jo gøre op med dig selv, om du vil have dette barn med eller uden ham, fordi det er ikke fair af ham for nogen måneder siden at sige han vil have et barn, og når det så kommer til stykket have dig til at få en abort!

taak for tippet

hpber han ændre mening om 2 uger når jeg skal til scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.