hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

har jeg også gjort. fandt puslereol til en 50'er hehe så skal den bare males

hihi det er dejligt med sådanne fund... jeg leder pt efter en kommode... som det største... og så en masse af de andre ting... men det meste kan jeg først rigtig købe når jeg ved hvad der gemmer sig der inde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

hihi det er dejligt med sådanne fund... jeg leder pt efter en kommode... som det største... og så en masse af de andre ting... men det meste kan jeg først rigtig købe når jeg ved hvad der gemmer sig der inde...

jaa det er rigtigt.. men brug tiden på at bestille de gratis baby pakker på nettet., og sondere terrenet for hvilken barnevogn du vil ha osv

Anmeld

22. februar 2012

Mor til Majbørn

Kay skriver:

ej det var da dejligt med alt det tøj

jeg håber selv på en pige... da min kusine lige har fået en pige og der vil være meget dejlig arvetøj

tror heller ikke vi har tænkt at købe så meget tøj og legetøj... da vi allerede har fået gaver... vi har ikke noget legetøj endnu... men det skal der jo heller ikke bruges lige med det første... hele min familie er gået helt i ekstase da de fik afvide jeg var gravid og har nu fået 5 sparkedragter til nyfødt og 1 sæt tøj allerede... så "tør" ikke købe tøj endnu... hihi...

men gad godt snart havde den kommode vi skal ha til babytøj og hylder sat op og puslepladsen klar... men kæresten sys det er for tidligt... kan godt lidt se det  

Jaa.... vente da lige til MD-scanningen, i det mindste

... eller... ja... ej, det maa du jo om. Kan godt forstaa, hvis du bare har lyst til at kobe ALT

Anmeld

22. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

jaa det er rigtigt.. men brug tiden på at bestille de gratis baby pakker på nettet., og sondere terrenet for hvilken barnevogn du vil ha osv

hihi barnevognen er købt og babypakkerne bestilt og hentet listen med ting vi har og ting vi mangler lavet...

har jo snart været hjemme en ugen

Anmeld

22. februar 2012

Kay

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Jaa.... vente da lige til MD-scanningen, i det mindste

... eller... ja... ej, det maa du jo om. Kan godt forstaa, hvis du bare har lyst til at kobe ALT

tænker at komoden køber vi når vi finder en der er billig... resten kommer nok efter md... hihi...

Anmeld

22. februar 2012

Mor til Majbørn

Kay skriver:

tænker at komoden køber vi når vi finder en der er billig... resten kommer nok efter md... hihi...

Jeg var ogsaa klar til at kobe ALT!

Indtil jeg indsaa hvor dyrt det er - nu er der gaaet totalt sport i at finde gode tilbud paa DBA og saadan - og saa kobe det hen ad vejen.

Vi har ialt brugt under 1;500 kr og har bl.a. barnevogn + lift, masser af toj, taepper, sengetoj, dyne, pude, senge, vugge, sko, pusletaske, barnets bog, et par bamser og saadan lidt.

Vi er presset paa okonomien, og baade kaersten og jeg er totalt tilbudsjaegere - saa der er nok gaaet lidt sport i det ogsaa

Anmeld

22. februar 2012

Kay

Jeg var ogsaa klar til at kobe ALT!

Indtil jeg indsaa hvor dyrt det er - nu er der gaaet totalt sport i at finde gode tilbud paa DBA og saadan - og saa kobe det hen ad vejen.

Vi har ialt brugt under 1;500 kr og har bl.a. barnevogn + lift, masser af toj, taepper, sengetoj, dyne, pude, senge, vugge, sko, pusletaske, barnets bog, et par bamser og saadan lidt.

Vi er presset paa okonomien, og baade kaersten og jeg er totalt tilbudsjaegere - saa der er nok gaaet lidt sport i det ogsaa

det er ik fordi vi er viiildt pressede på økonomi... men har altid haft det bedst med at købe brugt og billigt!

barnevognen er dog købt fra ny... da vi har fået den af min farmor... men liften er brugt... og billig...

Anmeld

22. februar 2012

Mor til Majbørn

Kay skriver:

det er ik fordi vi er viiildt pressede på økonomi... men har altid haft det bedst med at købe brugt og billigt!

barnevognen er dog købt fra ny... da vi har fået den af min farmor... men liften er brugt... og billig...

jeg synes nu ogsaa der er noget charme over hjemmelavede ting... min mor er f.eks. igang med at lave et babytaeppe og min stedmor er ved at lave et barnevognstaeppe....

Saadan noget ELSKER jeg! Det saetter man virkelig pris paa!

Anmeld

22. februar 2012

christinak

Kay skriver:

oki... vi har købt barnevognen... da den var billig... en odder af sidsteårs model...

seng og puslepude og madras og dyne har vi også købt... det vil sige at kærestens fætter har det stående for det er ham vi har købt det brugt af...

og leder efter brugte ting genneralt så det er jo en god grund til at være tidligt ude tænker jeg...

Helt klart, det er en go ting at starte med at kigge tidligt hvis man vil have de gode tilbud.

Vi har også fået en Odder zip sidste års model til nedsat pris, plus jeg har fået leander sengen, vuggen og puslebordret også nedsat så har været rigtig heldig 

Anmeld

22. februar 2012

Kay

jeg synes nu ogsaa der er noget charme over hjemmelavede ting... min mor er f.eks. igang med at lave et babytaeppe og min stedmor er ved at lave et barnevognstaeppe....

Saadan noget ELSKER jeg! Det saetter man virkelig pris paa!

sådannoget elsker jeg også... min tante har allerede hæklet et råhvidt tæppe til baby blev så glad da jeg fik det... havde helt tårer i øjnene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.