hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Pige2009

Kay skriver:

ja jeg har et par spørgsmål til jer der har fået jeres første barn eller er længere end mig...

hvornår havde i købt/klargjort der hvor babys tøj skulle ligge (skab/kommode/andet)???

hvornår havde i puslepladsen på plads og klar?

hvor meget og hvilket legetøj havde i købt inden baby blev født??

hvor meget tøj havde i købt/fået inden baby blev født (også i andre størelser end nyfødt)???

og hvilke størrelser tøj havde i købt/fået??

det var lige de spørgsmål jeg sad med lige nu... er lige blevet sygemeldt med bækkenløsning så skal havde noget at bruge min tid på jo og det bliver lige nu lister over hvad vi skal havde lavet

Puslekommoden stod samlet ca. 4 uger inden fødslen.

Tøjet blev lagt i et par uger før jeg fødte.

Legetøj havde jeg intet købt/fået

Tøj havde jeg 4 par bukser, bluser og 8 bodyer - det meste i 56 og et par i 50.

Laura var en str. 56 fra fødslen, så det var godt, jeg ikke havde ret meget i str. 50

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Kay

Baagøe skriver:

Puslekommoden stod samlet ca. 4 uger inden fødslen.

Tøjet blev lagt i et par uger før jeg fødte.

Legetøj havde jeg intet købt/fået

Tøj havde jeg 4 par bukser, bluser og 8 bodyer - det meste i 56 og et par i 50.

Laura var en str. 56 fra fødslen, så det var godt, jeg ikke havde ret meget i str. 50

skriver mig bag øret at vi skal ha mere i 56 og 62 end 50

mange tak

Anmeld

22. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

hvornår begynte i at købe alle tingene???

efter jeg fik svar på fostervandsprøve uge 18- men havde vi ikke ´skulle vente så nok efter 12 uger tror jeg

Anmeld

22. februar 2012

christinak

Kay skriver:

hvornår begynte du at købe alle tingene???

Købte sengen i uge 8 da den var på tilbud, det andet blev købt efter uge 20 

Anmeld

22. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

efter jeg fik svar på fostervandsprøve uge 18- men havde vi ikke ´skulle vente så nok efter 12 uger tror jeg

oki tak

Anmeld

22. februar 2012

Kay

christinak skriver:

Købte sengen i uge 8 da den var på tilbud, det andet blev købt efter uge 20 

oki... vi har købt barnevognen... da den var billig... en odder af sidsteårs model...

seng og puslepude og madras og dyne har vi også købt... det vil sige at kærestens fætter har det stående for det er ham vi har købt det brugt af...

og leder efter brugte ting genneralt så det er jo en god grund til at være tidligt ude tænker jeg...

Anmeld

22. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

oki tak

syns hvertfald det er rart at være i god tid specielt fordi jeg ikke længere har så meget overskud pga bækkenet så hvis du kan fordrive tiden med at få købt tingene og gjort klar så go for it

Anmeld

22. februar 2012

Hailiesmom11

Jeg havde købt en masse og fået en masse fra jeg offentliggjorde jeg var gravid..
Puslepladsen kom først op 1 dag efter hun var født (vi flyttede da jeg var 37+) alt tøj osv lagde jeg på plads deromkring og så gik jeg og gjorde meget efter hun var født for at have noget at få tiden til at gå med..
Legetøj arvede vi en del af, men vi brugte med legetæppe indtil hun selv begyndte at sidde og lege med legesager

Anmeld

22. februar 2012

Kay

l.kjoeller skriver:

syns hvertfald det er rart at være i god tid specielt fordi jeg ikke længere har så meget overskud pga bækkenet så hvis du kan fordrive tiden med at få købt tingene og gjort klar så go for it

det er også det jeg tænker bruger især meget tid på nettet på at finde tingene brugt... altså det af det man kan købe brugt

Anmeld

22. februar 2012

l.kjoeller

Kay skriver:

det er også det jeg tænker bruger især meget tid på nettet på at finde tingene brugt... altså det af det man kan købe brugt

har jeg også gjort. fandt puslereol til en 50'er hehe så skal den bare males

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.