Kay skriver:
Jeg prøver lige at svare så godt jeg kan, har lige kopieret dine spørgsmål ind i mit svar med fed 
hvornår havde i købt/klargjort der hvor babys tøj skulle ligge (skab/kommode/andet)??? Vi reservere 5 hylder i et indbygget skab samt en kommode til hendes tøj, da vi flyttede (uge 23+). Men tøjet i str. 50-56 havde jeg først fået vasket da jeg var 35+
hvornår havde i puslepladsen på plads og klar? Det havde vi da jeg var 37+1 og vores datter er født 37+3, så vi nåede det lige 
hvor meget og hvilket legetøj havde i købt inden baby blev født?? Vi havde købt et aktivitetstæppe og så havde vi fået en Skwish Rangle. Vi har efter hun er født fået lidt mere, men faktisk ikke ret meget. Og det passer os fint, for hun gider det alligevel ikke endnu. Vi ligger hende på tæppet, men hun er stadig ligeglad med det (hun er 3 uger), det er mere os der synes det er hyggeligt. Så du behøver ikke meget at starte ud med.
hvor meget tøj havde i købt/fået inden baby blev født (også i andre størelser end nyfødt)??? Vi havde fået en del, men også købt lidt. Vi havde næsten intet str. 50 (og ville faktisk gerne have haft en del, fordi hun var mindre end vi havde forventet og str. 56 er stadig lidt stort til hende). I str. 50-56 bruger vi til hverdag 6-7 langærmedebodyer, samme antal natdragter, 5 par bukser/strømpebukser en del sokker og så 5-7 bluser cardigans (og så har vi en masse reserve, som aldrig når i brug, fordi vi har vasket det andet inden og synes det er pænere
). Men hun har også kun skidt igennem 1 gang og gylper ikke så meget, så vi har nok et meget lille tøjbehov i forhold til andre. Str. 62-68 har jeg ikke overblik over, for det kan hun ikke passe endnu og jeg er først ved at vaske arvetøjet i de størrelser nu + vi har fået en del i denne str. i gave.
og hvilke størrelser tøj havde i købt/fået?? Det tror jeg, at jeg har besvaret ovenfor 
Håber du kan bruge det - og held og lykke med indkøbene! Og god bedring med din bækkenløsning 
Anmeld