hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.445 visninger
72 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. februar 2012

Kay

ja jeg har et par spørgsmål til jer der har fået jeres første barn eller er længere end mig...

hvornår havde i købt/klargjort der hvor babys tøj skulle ligge (skab/kommode/andet)???

hvornår havde i puslepladsen på plads og klar?

hvor meget og hvilket legetøj havde i købt inden baby blev født??

hvor meget tøj havde i købt/fået inden baby blev født (også i andre størelser end nyfødt)???

og hvilke størrelser tøj havde i købt/fået??

det var lige de spørgsmål jeg sad med lige nu... er lige blevet sygemeldt med bækkenløsning så skal havde noget at bruge min tid på jo og det bliver lige nu lister over hvad vi skal havde lavet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

L&V

Kay skriver:

ja jeg har et par spørgsmål til jer der har fået jeres første barn eller er længere end mig...

hvornår havde i købt/klargjort der hvor babys tøj skulle ligge (skab/kommode/andet)???

hvor meget tøj havde i købt/fået inden baby blev født (også i andre størelser end nyfødt)???

det var lige de spørgsmål jeg sad med lige nu... er lige blevet sygemeldt med bækkenløsning så skal havde noget at bruge min tid på jo og det bliver lige nu lister over hvad vi skal havde lavet

Det klarede vi i sommerferien havde så mange veninder der fødte for tidligt så jeg sku bare være klar (fødte 24/9)

Anmeld

22. februar 2012

Kay

Månsson skriver:

Det klarede vi i sommerferien havde så mange veninder der fødte for tidligt så jeg sku bare være klar (fødte 24/9)

hvilke uger var du i da i ordnede det???

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Månsson skriver:

Hov havde nærmest ikke købt legetøj, fik legetæppe af min mor i barselsgave og en masse andet af folk også har vi selv købt hen af vejen.. Vi købte et lamaze spelj, bamse, lamaze sokker/armbånd hun ku rasle med det er stadig yndlings, en plys rangle, pegebog og en uro tror det var det

Jeg have 4 sæt i 50 mega meget i 56 og 62 og er nu på vej i 68

har stortset kun fået 62 og op af og jeg har nok fået 2 sorte sække

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Kay skriver:

hvilke uger var du i da i ordnede det???

Det må jo ha været midt 20'erne er rimelig dårlig til at regne he he men i det lag

Anmeld

22. februar 2012

Kay

Månsson skriver:

Det må jo ha været midt 20'erne er rimelig dårlig til at regne he he men i det lag

oki tak

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Kay skriver:

oki tak

så lidt har os skrevet lidt om hva vi havde købt og fik computeren gik bare i hak så kom lige i en for sig selv

Anmeld

22. februar 2012

Kay

Månsson skriver:

så lidt har os skrevet lidt om hva vi havde købt og fik computeren gik bare i hak så kom lige i en for sig selv

jeps det så jeg godt

Anmeld

22. februar 2012

L&V

Kay skriver:

jeps det så jeg godt

super

Anmeld

22. februar 2012

Mor til Majbørn

Kay skriver:

Jeg fik 2 sorte saekke med toj fra en veninde - og skal heldigvis ha en dreng, ligesom hun havde. Saa det har jeg bare beholdt - hun kom med det, da jeg var 7-8 uger henne, men det var fordi de skulle flytte. Der er i str 0 - 1 aar.

Har ikke kobt noget legetoj - men faaet noget i julegave og saadan rundt omkring. Folk gaar jo helt amok....

Overvejer dog at kobe et aktivitetstaeppe.

Har endnu ikke puslepladsen klar - det sker i lobet af den naeste mdr. tid.

hilsen FF (29+1)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.