hvornår havde i købt/klargjort der hvor babys tøj skulle ligge (skab/kommode/andet)???
Ca. en måned før termin
hvornår havde i puslepladsen på plads og klar?
Stort set samtidig med kommoden til tøj 
hvor meget og hvilket legetøj havde i købt inden baby blev født??
Havde intet legetøj købt, fik lidt i barselsgave, men der var masser af tid til selv at gå ud og købe legetøj efter fødslen. Det er først relevant med legetøj omkring de 2 måneder 
hvor meget tøj havde i købt/fået inden baby blev født (også i andre størelser end nyfødt)???
Jeg havde slet ikke købt nok! Tror vi havde 10 bodystockings og 2-3 par bukser. Julia blev født i højsommeren, så det var med vilje at jeg ikke havde købt flere bukser og bluser. Det var nemlig alt for varmt. Men bodys måtte jeg ud og købe flere af, fordi de jo gylper en del, og man har ikke altid lige det store overskud til at vaske tøj hver dag :)
og hvilke størrelser tøj havde i købt/fået??
Havde selv købt 56. Og 2 bodys i 50 som hun ikke kunne passe på noget tidspunkt. Jeg synes det er dumt at købe 50, hvis barnet fødes til tiden. For selvom de godt kan passe det når de kommer ud, så er de maks et par uger
I gave fik vi primært 62 og 68 - men hav det klar, for LIGE pludselig er 56 for småt. Nærmest fra den ene dag til den anden
Anmeld