hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

ja jeg har et par spørgsmål til jer der har fået jeres første barn eller er længere end mig...

hvornår havde i købt/klargjort der hvor babys tøj skulle ligge (skab/kommode/andet)???

hvornår havde i puslepladsen på plads og klar?

hvor meget og hvilket legetøj havde i købt inden baby blev født??

hvor meget tøj havde i købt/fået inden baby blev født (også i andre størelser end nyfødt)???

og hvilke størrelser tøj havde i købt/fået??

det var lige de spørgsmål jeg sad med lige nu... er lige blevet sygemeldt med bækkenløsning så skal havde noget at bruge min tid på jo og det bliver lige nu lister over hvad vi skal havde lavet

Har slet ikke købt noget legetøj, har fået en masse tøj i str 50-72 så der er rigligt.

Barnevogn var det første jeg købte, pudslepladsen var hængt op i uge 33 tror jeg men er først fyldt op i denne uge.

Er lige igang med at pakke taske til fødsel.

Var i ikea for 4 uger siden og købte lidt skabe og skuffer, ellers intet.

Tror jeg har brugt max 5000 før hun kommer til verdenen.

er 40+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Kay

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Jeg fik 2 sorte saekke med toj fra en veninde - og skal heldigvis ha en dreng, ligesom hun havde. Saa det har jeg bare beholdt - hun kom med det, da jeg var 7-8 uger henne, men det var fordi de skulle flytte. Der er i str 0 - 1 aar.

Har ikke kobt noget legetoj - men faaet noget i julegave og saadan rundt omkring. Folk gaar jo helt amok....

Overvejer dog at kobe et aktivitetstaeppe.

Har endnu ikke puslepladsen klar - det sker i lobet af den naeste mdr. tid.

hilsen FF (29+1)

ej det var da dejligt med alt det tøj

jeg håber selv på en pige... da min kusine lige har fået en pige og der vil være meget dejlig arvetøj

tror heller ikke vi har tænkt at købe så meget tøj og legetøj... da vi allerede har fået gaver... vi har ikke noget legetøj endnu... men det skal der jo heller ikke bruges lige med det første... hele min familie er gået helt i ekstase da de fik afvide jeg var gravid og har nu fået 5 sparkedragter til nyfødt og 1 sæt tøj allerede... så "tør" ikke købe tøj endnu... hihi...

men gad godt snart havde den kommode vi skal ha til babytøj og hylder sat op og puslepladsen klar... men kæresten sys det er for tidligt... kan godt lidt se det  

Anmeld

22. februar 2012

Kay

Lollo1987 skriver:

Har slet ikke købt noget legetøj, har fået en masse tøj i str 50-72 så der er rigligt.

Barnevogn var det første jeg købte, pudslepladsen var hængt op i uge 33 tror jeg men er først fyldt op i denne uge.

Er lige igang med at pakke taske til fødsel.

Var i ikea for 4 uger siden og købte lidt skabe og skuffer, ellers intet.

Tror jeg har brugt max 5000 før hun kommer til verdenen.

er 40+3

jeg ved at vi skal havde 1 kommode og nogle hylder og en hylde til badeværelset... og ville bare gerne ud og købe det med det samme... hihi... men kæresten sys det er for tidligt... er bare træt af alle de kasser med alle de baby ting vi allerede har fået... ville være lettere med en kommode

Anmeld

22. februar 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

jeg ved at vi skal havde 1 kommode og nogle hylder og en hylde til badeværelset... og ville bare gerne ud og købe det med det samme... hihi... men kæresten sys det er for tidligt... er bare træt af alle de kasser med alle de baby ting vi allerede har fået... ville være lettere med en kommode

Hvor langt er det du er

Anmeld

22. februar 2012

Kay

Lollo1987 skriver:

Hvor langt er det du er

"kun" 16+2

Anmeld

22. februar 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

"kun" 16+2

Okay

Man skal jo gøre som man selv synes, men jeg ville ikke selv have købt noget på det tidspunkt.

20 uger scanningen var jeg glad for lige at få overstået..... Men jeg har så stadig svært ved at vænne mig til tanken, hvis ikke maven var der ville jeg dårligt tro jeg var gravid

Men jeg er også lidt sær

Anmeld

22. februar 2012

Kay

Lollo1987 skriver:

Okay

Man skal jo gøre som man selv synes, men jeg ville ikke selv have købt noget på det tidspunkt.

20 uger scanningen var jeg glad for lige at få overstået..... Men jeg har så stadig svært ved at vænne mig til tanken, hvis ikke maven var der ville jeg dårligt tro jeg var gravid

Men jeg er også lidt sær

min mave er så allerede ret stor... selvom jeg har tabt mig 5 kg. under graviditeten

https://www.baby.dk/debat/161659pi1/uge-16/150-og-155.aspx

og så er jeg også bange for at min bækkenløsning bliver så slem at jeg ikke kan noget til sidst...

Anmeld

22. februar 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

min mave er så allerede ret stor... selvom jeg har tabt mig 5 kg. under graviditeten

https://www.baby.dk/debat/161659pi1/uge-16/150-og-155.aspx

og så er jeg også bange for at min bækkenløsning bliver så slem at jeg ikke kan noget til sidst...

Det kan være du er en af dem der ikke vokser den sidst del af tiden jeg var i uge 26 før jeg ikke kunne skjule det, og den anden dag spurgte en kunde mig om jeg var sat til april 

Bare husk at træne dit bækken, det er vigtigt ikke bare at sætte sig for det er lige så belastende

Anmeld

22. februar 2012

Kay

Lollo1987 skriver:

Det kan være du er en af dem der ikke vokser den sidst del af tiden jeg var i uge 26 før jeg ikke kunne skjule det, og den anden dag spurgte en kunde mig om jeg var sat til april 

Bare husk at træne dit bækken, det er vigtigt ikke bare at sætte sig for det er lige så belastende

jeps jeg ved det skifter stilling mange gange... ellers får jeg ondt... og går til fys der har givet mig trænings øvelser

Anmeld

22. februar 2012

morethanperfect

Vi havde alt klar i uge 28 ..
Det sidste vi fik klar var puslepladsen ..

Vi havde tøj i str. 50-62 .. Lidt i 68 også mener jeg .. De vokser jo så stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.