Hvordan bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2009

malou

Zafir skriver:

http://zafir-bla-bla.sindres-aet.dk/#post208

Det her er mit hus

Jeg bor 5 min på gå fødder fra lammefjorden. Vores hus er ikke mega, tilgengæld har vi plads nok UDENFOR 12000 m2, hvoraf ca 3000 m2 er have.

Jeg har 2 km til hovedvejen og 10 km til nærmeste by (asnæs/vig) 15 km til holbæk. 80 km til kbh.

Verdens navle. Mit paradis.

Dejligt skønt idyl... forstår udemærket dit paradis...

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

malou

Heidi-Godsk skriver:

Vi bor sådan her,..

Og lejligheden er TIL SALG..
Vi bor i Høje Taastrup..

Hvor skal I så flytte hen?

knus malou

Anmeld

24. marts 2009

LineD

Vi bor i en dejlig stor villa helt ude ved vestkysten med vesterhavet som nærmeste nabo et lille hus på en hel del kvm , et stort soveværesle på 30 kvm + 2 værelser af samme størrelse, stue på 50 kvm og køkken på 45 kvm samt udstue på 30 kvm også, og et bryggers på små 20 kvm...
Det er så dejligt og rummeligt Dog et lille badeværelse hehe
Men i SKØNNE omgivelser med 500 kvm have

Anmeld

24. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg bor i Aalborg, i et lejet rækkehus på 100 m2 og 4 værelser.

Det er et rigtig hyggeligt sted med mange børne-familier. Og nyder også vores lille have... når den altså ikke er fyldt med ukrudt...

Eneste ulempe er at lejligheden er i 2 plan, hvilket jeg ikke synes er særlig smart med 2 børn. Men vi har da lært at leve med det

Anmeld

24. marts 2009

LauraLW

LineD skriver:

Vi bor i en dejlig stor villa helt ude ved vestkysten med vesterhavet som nærmeste nabo et lille hus på en hel del kvm , et stort soveværesle på 30 kvm + 2 værelser af samme størrelse, stue på 50 kvm og køkken på 45 kvm samt udstue på 30 kvm også, og et bryggers på små 20 kvm...
Det er så dejligt og rummeligt Dog et lille badeværelse hehe
Men i SKØNNE omgivelser med 500 kvm have

Hold da op! Så har i da dejlig meget plads til den lille ny bebs

Sidder godt nok ikke og er gravid nu, men det stresser mig en lille smule at bo 3 her i denne to-værelses, men den udfordring må jeg tage når/hvis den kommer, hehe.

Anmeld

24. marts 2009

LineD

LauraLW skriver:

Hold da op! Så har i da dejlig meget plads til den lille ny bebs

Sidder godt nok ikke og er gravid nu, men det stresser mig en lille smule at bo 3 her i denne to-værelses, men den udfordring må jeg tage når/hvis den kommer, hehe.

Ja det kan man roligt sige Der er god plads

- Kan godt forstå det virker lidt trængt hos dig hehe specielt når man er i babytanker

Anmeld

24. marts 2009

LauraLW

LineD skriver:

Ja det kan man roligt sige Der er god plads

- Kan godt forstå det virker lidt trængt hos dig hehe specielt når man er i babytanker

Ja, hehe, men mon ikke jeg kan finde på lidt kreative løsninger hvis det bliver nødvendigt. - Ville selvfølgelig bare være nemmere hvis det ikke var noget man skulle tænke så meget på

Anmeld

24. marts 2009

NoName

Vi bor en mindre landsby i et 70'er hus på 200m2 så vi har masser af plads til familieforøgelse...
Vi høbte huset i 2007, og har brugt hele 2008 til at få huset nogenlunde opdateret så det passer til dette årtusinde, da der intet var sket i huset siden det blev bygget...
Vi taler om grønne og brune badeværelser og pyhh det har været et stort arbejde, og i år vil vi ikke starte nogen større byggeprojekter vi skal bare nyde hinanden, huset og selvfølgelig have gang i projekt baby...

Anmeld

24. marts 2009

SaNiNa

Vi bor i en 2 værelses lejlighed inde i odense, men vi leder efter nyt...
men vi finder desværre nok ikke noget enden den lille kommer så vi er lige gået igang her til eftermiddag med at gøre plads til den lille...

Anmeld

24. marts 2009

KarinaIda

malou skriver:

Ej takker.. smiler... billederne er taget sidste år da vi flyttede ind så der er sket meget siden da... bla nye bondehus vinduer til hele huset, indbygget vin reol fra gulv til loft og andre hyggelige detaljer. Det er vores første hus og Dennis har selv lavet det hele med lidt hjælp fra venner og familie... så han er naturligvis super stolt... Her er lidt flere billeder...

knus malou

Puha, sidder jo og bliver helt misundelig

Vi overtog vores hus 1 august sidste år, og jeg var sat til og føde sidst i september, men endte med og føde i august, så det vi ville lave om måtte vente.. så nu venter vi til vi engang skal bygge til....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.