Så her jeg været "dygtig" at tage billeder af vores bolig, og sætte dem ind i mit fotoalbum under "vores hus". Så værsgod at kigge. Jeg har lige taget dem for ti min. siden og sat dem ind, så måske er de ikke blevet valideret endnu.
Hermed vil jeg gerne opfordre jer andre til også at vise billeder!!!

Kom med dem!!!
Knus.
Hov, om vores hus kan jeg fortælle at det er en gammel aftægtsbolig til en stor gård i nærheden. Vi har knap 140 m2, fordelt på entre, bad, stue/spisestue/køkken i et, bryggers med vaskemaskine/tøretumbler/fyr, og et rum bag bryggerset med opgang til loftet og plads til kufferter, ekstra stole, værktøj og andet roderi. 1. sal med åbent soveværelse, Kirstines værelse, trappeopgang og udgang til en stor altan. Så har vi en dejlig have i passende størrelse, fyldt med gamle æbletræer og stauder. Det passer heldigvis næsten sig selv.
Vi købte huset som det er, og malede ikke engang da vi flyttede ind. Alt var fint. Jeg drømmer nu om et lille drivhus, og vi skal have malet udenfor her til sommer. Huset er pt. lysegrå, med hvide "hjørner" og sålbænke og den slags. Nogen forslag til andre farver???
Anmeld