Hvordan bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2009

Sara.

lærkes_mor skriver:

Min pige har fået det ene værelse, hvor hendes tremmesend, puslebord, stort skab med alt vores tøj er. Et børneværelse med plads til rod og leg.... så har vi det andet værelse med vores seng, spisebord, tv osv....

Det fungere rigtig godt for os og giver os mere plads (selvom vi har seng i stuen) at vores pige Lærke har sit eget værelse....

Regner bestemt med at blive boende til udd. er færdige!!!

Så synes ikke det er noget problem!!
-det er hvad man gør det til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977

VI bor syd for Århus, og har en 3-værsels lejelighed (rækkehus) på 93 m2 og en lille have på 80 m2. Det er noget gammel noget fra 1969 og det eneste, der er gjort ved badeværelset er at badekarret er fjernet. Ellers står det med originale fliser I køkkenet har vi skiftet gulv og malet de mørkebrune farver over, men så gider vi heller ikke gøre mere. Vi ejer ikke bopælen, så det er begrænset hvad vi vil gøre ved det.

Anmeld

24. marts 2009

DK

Så her jeg været "dygtig" at tage billeder af vores bolig, og sætte dem ind i mit fotoalbum under "vores hus". Så værsgod at kigge. Jeg har lige taget dem for ti min. siden og sat dem ind, så måske er de ikke blevet valideret endnu.

Hermed vil jeg gerne opfordre jer andre til også at vise billeder!!! Kom med dem!!!

Knus.

Hov, om vores hus kan jeg fortælle at det er en gammel aftægtsbolig til en stor gård i nærheden. Vi har knap 140 m2, fordelt på entre, bad, stue/spisestue/køkken i et, bryggers med vaskemaskine/tøretumbler/fyr, og et rum bag bryggerset med opgang til loftet og plads til kufferter, ekstra stole, værktøj og andet roderi. 1. sal med åbent soveværelse, Kirstines værelse, trappeopgang og udgang til en stor altan. Så har vi en dejlig have i passende størrelse, fyldt med gamle æbletræer og stauder. Det passer heldigvis næsten sig selv.

Vi købte huset som det er, og malede ikke engang da vi flyttede ind. Alt var fint. Jeg drømmer nu om et lille drivhus, og vi skal have malet udenfor her til sommer. Huset er pt. lysegrå, med hvide "hjørner" og sålbænke og den slags. Nogen forslag til andre farver???

Anmeld

24. marts 2009

malou

Milla-Victoria's mor skriver:

WAUW..... hvor bor i lækkert Og sikke en udsigt.

Det er sgu godt nok et drømme-hus, et ægte lille paradis
det er sådan et hjem jeg drømmer om engang at kunne give min datter

Hvilke foredele er der ved at bo derovre?? Udover at huspriserne er til at overkomme??

Knus Pernille

Jamen tusinde tak.. vi synes også vi har fundet vores eget lile svenske paradis Udover de billige huse (Jyllandspriser) så er bilerne jo også MEGET billige, forsikringer, mad og instutions pladser. Vi skal give 1065 svenske (700kr) pr md for Victor i dagis hedder det herovre.

Vi flytter aldrig tilbage til Dk, jeg nyder turen over broen hver dag og glædes hele tiden over den skønne natur der findes i Skåne. At min søn bliver 2 sproget ser jeg kun som en fantastisk mulighed for ham... og glæder mig faktisk til at hører ham begynde at "prata svenska"

Hvis du ønsker flere detajler kan man kigge på www.øresundsdebatten.dk

knus fra Malou

Anmeld

24. marts 2009

KarinaIda

malou skriver:

Vi bor i Malmø i et etplanshus på 150 m2. Lige op til stor sø og skov men stadig kun 10 min kørsel fra øresundsbroen (vi arb. begge i Kbh)

Vi har stort nyt åbent køk. med bardisk arrangement, dejlige lyse værelser, bryggers og 3 terrasser som skal ændres til 1 stk lukket havestue, 1 stk hundegård og 1 stk åben træ terrasse med udgang fra vores soveværelse.
Vi har 500 m2 have som i år skal pløjes helt op og have ny rullegræs over det hele plus plankeværk haven rundt pga vores hunde. Vi elsker at bo herovre, her er billigt, huset var billigt (1.9 mil.svenske) og vi har stadigkun 30 min kørsel på arb. Så dette var en god løsning for os da vi solgte andelen på Nørrebro Ravnsborggade...

knus Malou

Hvor ser det dog lækkert ud.. Er helt misundelig...

Anmeld

24. marts 2009

KarinaIda

Vi bor hus på 112 kvm og med en udestue på 20 kvm.. Hele grunden er på 1100 kvm så det dejligt med masser af plads... Vi har muret værksted på 40 kvm, så det jo lækkert for kæresten, når han gerne vil have sit eget cykelværksted herhjemme sort.... Så det har han rigeligt med plads til derude...

Anmeld

24. marts 2009

Nemesis

Vi bor i villa på 173m2 hus og 41 m2 kælder. Vi bor i nordsjælland i en lille by.

Grunden er på ca 1500 m2 så der er masser af have.
Vi har soveværelse og 4 værelser, et badevært + gæstetoilet. Stort spisekøkken. stort bryggers og en temmelig stor stue.

Vi har 10 min til stranden og skoven. 5 min til station og indkøb..på gåben. 15 min.gang til institution. Vi er super glade for at bo her.

:-) Sisse

Anmeld

24. marts 2009

malou

ladydan1 skriver:

Vi bor i villa på 173m2 hus og 41 m2 kælder. Vi bor i nordsjælland i en lille by.

Grunden er på ca 1500 m2 så der er masser af have.
Vi har soveværelse og 4 værelser, et badevært + gæstetoilet. Stort spisekøkken. stort bryggers og en temmelig stor stue.

Vi har 10 min til stranden og skoven. 5 min til station og indkøb..på gåben. 15 min.gang til institution. Vi er super glade for at bo her.

:-) Sisse

ej hvor smart med den tegning.... sådan een har jeg vist også et sted på computeren... hehe, kigger lige..- jep der var den

knus malou

Anmeld

24. marts 2009

W&M <3

Vi bor 2 børn og 2 voksne på 66kvm. i en lejlighed lidt uden for århus.

Mads på 4år har fået eget værelse, i stuen har vi så sofaer, tv, spisebord, dobbelt seng og tremme seng.
Så der er ikke ret meget plads. Men man må jo vente på at man kan få noget større, vi søger nemlig flere steder.

Anmeld

24. marts 2009

malou

KarinaIda skriver:

Hvor ser det dog lækkert ud.. Er helt misundelig...

Ej takker.. smiler... billederne er taget sidste år da vi flyttede ind så der er sket meget siden da... bla nye bondehus vinduer til hele huset, indbygget vin reol fra gulv til loft og andre hyggelige detaljer. Det er vores første hus og Dennis har selv lavet det hele med lidt hjælp fra venner og familie... så han er naturligvis super stolt... Her er lidt flere billeder...

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.