Hvordan bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2009

Becks

Jeg er lige flyttet ind i denne her 2 værelses lejlighed på 70 m2...
Jeg kan lave den om til en 3 værelses, pga den alcore der er inde i stuen...

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

DK

Beck skriver:

Jeg er lige flyttet ind i denne her 2 værelses lejlighed på 70 m2...
Jeg kan lave den om til en 3 værelses, pga den alcore der er inde i stuen...

Knus

Hej

Den er bare super fin den ny lejlighed. Og lækkert med det lille afsnit til sengen, hvor du også kan åbne op for altanen om sommeren!

Jeg kan godt forstå du er glad for den

Anmeld

24. marts 2009

Miamaja

jeg er heeelt vild med de gamle danske huse. den romantiske og hyggelige stil!! jeg ville SAA gerne have et hus i danmark naar vi kommer paa besog... meeen det maa vente til vi vinder i lotto.

vi bor jo i vores 2 etage drommehus i usa som vi lige er flyttet ind i her for 1.5 mdr siden. der er 5 sovevarelser og butler rum, og 2 stuer samt spise stue og 3 badevarelser og hvert vores 'walk in' tojskab. elsker det

Anmeld

25. marts 2009

DK

Miamaja skriver:

jeg er heeelt vild med de gamle danske huse. den romantiske og hyggelige stil!! jeg ville SAA gerne have et hus i danmark naar vi kommer paa besog... meeen det maa vente til vi vinder i lotto.

vi bor jo i vores 2 etage drommehus i usa som vi lige er flyttet ind i her for 1.5 mdr siden. der er 5 sovevarelser og butler rum, og 2 stuer samt spise stue og 3 badevarelser og hvert vores 'walk in' tojskab. elsker det

Hej. Har lige kigget på billederne. Det er så lækkert det hele!

Men kan du STRAKS få lagt billeder ind af det walk-in-closet!!! Drømmer selv om den slags luksus (med maghonidøre, ruskind på gulvet, og et kun til sko naturligvis) Men det må blive når vi har vundet i lotto, he he

Anmeld

25. marts 2009

Kvindemin

Caroline86 skriver:

Vi har et dejligt hus (var en gård, men kun hovedhuset står tilbage) på knapt 200kvm. Midt ude på landet i GJERN .
Vi har en dejlig have på 3 sider af huset (gårdsplads på den sidste), og golfbane, skibakke (med lift), skov og svømmehal 2 min fra os... Vi betaler 2500 om måneden.
Hvordan kan det lade sig gøre? Vi bor lige ved siden af Danparcs Søhøjlandet, og min svigerfar er adm. koncert direktør deroppe, så vi kan frit benytte aktiviteterne! Jeg vil helst ikke flytte fra mit dejlige hus!!

Der er jeg da tit ude, Er selv fra Silkeborg, bor i Gødvad

Anmeld

25. marts 2009

Bamseboet :D

Dette er mit hus:
http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sags nr=311973-2&forretningsnr=103682

vil gerne have solgt det, for så skal vi ud på en lille 4 længet gård med stor grund...

Anmeld

25. marts 2009

Cris

Vi har boet i 10 år i en lejlighed midt i Vesterbro i Kbh. Den er 87m2 med en kæmpe stue (stue+spise stue, en der boede der før syntes, at det var en god idé at have dem sammen) et soveværelse, et lille køkken og bad. Vi elskede den! Vi betaler meget lidt (3200kr) men uden varme (kun en grim gas kamin i stuen) fordi den er en af de ejendomme som byfornyelsesprojektet gik uden om, hvilket vi ikke klager over, for vi har boet billigt. Jeg er en "city-girl" Min familie har altid boet i en lejlighed midt i byen og jeg voksede med butikker rundt om os, med cafeer, med købmanden som holder åben længe og selfølgelidt med trafik og narkomaner på gaden, men man kan ikke have det hele Jeg ville elske at bo i et hus ude i naturen, men jeg ved at efter et styk tid bliver jeg så depresiv... Vi fik et barn og det virkede fint at bo der for os (der er mange mange børn i vores baggården, så det er hyggeligt at sidde og snakke med nogle andre) Og det var dejligt at gå til forskellige baby aktiviteter og smutte nogle ture til baby-bio. Nu vil jeg gerne finde noget andet, for vi mangler virkeligt plads, men jeg ville helst bo i byen så længe vi synes, det er sjovt... Lige nu er min mand blivet udstationeret igen, så projekt lejlighed sker først efter noget tid. Min mand har også lyst til at bo i lejlighed. I mange mange år skulle familie hjælpe til bedsteforældre at holde huset i stand og passe på haven (kæmpe hus=kæmpe haven) Han sagde, at han ikke har så meget lyst at bruge sin fritid lige nu med at sætte huset i stand hele tiden (et hus kræver, at man passer meget godt på det) og han gider ikke at passe på haven... Så vi ved, at det bliver Kbh City, når vi kommer tilbage, i hvert fald i nogle år :-)

Anmeld

25. marts 2009

Fiona78

Vi er lige flyttet fra 90 kvm med skråvægge og en mega sur udlejer der selvfølgelig boede under os til 138 kvm herskabslejlighed med 4 meter til loftet og stuk over det hele her midt i Hjørring Vi giver 4800 + 600 til vand og varme, vi skal selv sørge for fællesantenne, strøm og internet men stadig er den kun ca 300 kr dyrere om måneden end den gamle...
Og så er der også et børneværelse som meget gerne snart må komme i brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.