Hvordan bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2009

Diana...

malou skriver:

Vi bor i Malmø i et etplanshus på 150 m2. Lige op til stor sø og skov men stadig kun 10 min kørsel fra øresundsbroen (vi arb. begge i Kbh)

Vi har stort nyt åbent køk. med bardisk arrangement, dejlige lyse værelser, bryggers og 3 terrasser som skal ændres til 1 stk lukket havestue, 1 stk hundegård og 1 stk åben træ terrasse med udgang fra vores soveværelse.
Vi har 500 m2 have som i år skal pløjes helt op og have ny rullegræs over det hele plus plankeværk haven rundt pga vores hunde. Vi elsker at bo herovre, her er billigt, huset var billigt (1.9 mil.svenske) og vi har stadigkun 30 min kørsel på arb. Så dette var en god løsning for os da vi solgte andelen på Nørrebro Ravnsborggade...

knus Malou

det bare super flot...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

trunte89

Vi bor en en 3 værelses på 87kvm til 5500 + el.
Den er en fin størrelse, men vi kunne rigitg godt tænke os at komme over i et rækkehus og gerne 4 værelses. Så kan vi forhåbentligt også få en lidt billigere husleje.

Anmeld

24. marts 2009

PrincessQ

Bor pt i en 2 værelses på 50 m2 i Gladsaxe den er tilsalg og vi leder efter noget større i en radius af 10 km til Gladsaxe (så er det cykelafstand til arbejdet)..

Indtil lejligheden er solgt er jeg i gang med det helt store indretningsprojekt, de første før og efter billeder har jeg lagt i et fotoalbum her inde.. Må jo gøre det beboeligt indtil da

Anmeld

24. marts 2009

DK

PrincessQ skriver:

Bor pt i en 2 værelses på 50 m2 i Gladsaxe den er tilsalg og vi leder efter noget større i en radius af 10 km til Gladsaxe (så er det cykelafstand til arbejdet)..

Indtil lejligheden er solgt er jeg i gang med det helt store indretningsprojekt, de første før og efter billeder har jeg lagt i et fotoalbum her inde.. Må jo gøre det beboeligt indtil da

Ejj hvor er det blevet fint hjemme ved jer!!

Anmeld

24. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
http://zafir-bla-bla.sindres-aet.dk/#post208

Det her er mit hus

Jeg bor 5 min på gå fødder fra lammefjorden. Vores hus er ikke mega, tilgengæld har vi plads nok UDENFOR 12000 m2, hvoraf ca 3000 m2 er have.

Jeg har 2 km til hovedvejen og 10 km til nærmeste by (asnæs/vig) 15 km til holbæk. 80 km til kbh.

Verdens navle. Mit paradis.

Anmeld

24. marts 2009

Louise mortil4

vi bor i vores eget hus (eller bankens og kreditforeningens indtil vi er færdige med at betale af på det om 29 år hi hi) på 147 m2. Vi har 2 værelser, soveværelse, kontor (som nu bliver lavet om til værelse, men der er udgang til taressen ) stort dejligt lyst køkken, en dejlig stor stue med stor vindug i gavlen så er kommer masser af lys ind, rimelig ok stor brykkers og en lille gang hvor vi kommer ind i huset. Der er en fordeler gang gennem huset, spm der er gennem de fleste huse fra 70erne, den har vi snakket om at lægge til køkkenet en gang vi får råd til det og hvis det kan lade sig gøre. Badeværelset er ikke så stort, men dog kan der godt stå 3 børne plast badekar på rækker der inde mens der stadig kan stå en under bruseren og være i bad og man kan også godt komme rund der ude.

Grunden er på ca 5500 m2 så vi har masser af plads, dog har vi nogel af de gamle stald bygninger stående også + at der er en mødings plads som vi bruger til afbrænding. Ienden af haven har vi en dejlig frugt have hvor der er buske med bær af forskellig slags, et pære træ, blommetræ, spise æbler og madæbler har vi også. Hele haven er lukke af med en hæg og store træer, så selv om vi bor lige ud til vejen lægger vi ikke rigtig mærke til det. Da vi har så stor en grund har ungerne en kæmpe stor legeplads omme bagved, så langt fra vejen som muligt, men til sommer bliver hele grunden lukket af med stakit så vi er sikker på de ikke kan komme ud til vejen + at vi kan ha hunden til at løbe frit rundt over det hele.

Vi har 5 km til nærmeste by med indkøbs muligheder. BH har vi max 4 km ud til, den ligger lidt i udkanten af en lille by og er privat, vi har max 200 meter til vores DP hvis vi kunne gå over markere, men tager vi vejen er der ca 1 km, vi kan stå på badeværelset og se lige op til DPeren. Vi håber vi kan få den sidste der op også når det en gang bliver aktuelt.

Anmeld

24. marts 2009

JonTri

Har et hus på i alt 200 kvm. Halvdelen er kælder - dog beboelig. Bor lidt udenfor Viborg - her var priserne liiidt nemmere at have med at gøre. Grunden er på 1060, så der er ok med plads at boltre sig på. Vi har dog snakket om at finde noget andet - måske en ejendom eller sådan... nu må vi se.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2009

Miss BananaHammock

Vi bor til leje i århus midtby. Lejligheden er ca. 60kvm, 2 værelser, og så er vi ejer af et af de dejlige århusianske badeværelser hvor man går i bad over håndvasken. Men det er udemærket, specielt når vi kun betaler 3200kr/mdr og kun er os 2. Vi leder dog efter noget der er lidt større, men det bliver først aktuelt når vi engang bliver 3. Vi har været i banken for at snakke huslån, men er blevet rådet til at vente lidt og se om priserne falder yderligt, så det bliver spændende når vi engang skal på husjagt. Vi spiller begge to beachvolley, så en baghave hvor der er plads til en giga sandkasse ville ikke være dårligt

Anmeld

24. marts 2009

Joan ( Smallie )

Vi bor uden for viborg i eget 2 plans hus på godt 200kvm og en have på knap 3000kvm så der er masser af plas til ungerne at lege på.
neden under er der 2 baggange toilet, dejlig stor køkken og endnu større stue.
Oven på er der 2 stor børne værelser, soveværelse, toilet og et roderom.
Er mega glad for at bo her og regner ikke med at flytte før vi skal bæres herfra.

Joan

Anmeld

24. marts 2009

frk Jensen

Jeg bor i lejlighed midt i hobro. 75 kvm til mig og min dejige søn.. Har en lille terasse hvor det kan stå en barnevogn.. så er der køkken og stue sådan sammen, dejligt stort. Har en okay stor gang og et fint badeværelse.. der er ikke så meget plads, men er meget kreativ. Så er der mit soveværelse, som marcus engang får da det er meget større end hans værelse. Ja så er der hans værelse.. Hmm.. har vaskekælder lige under os, hvor det er pænt billigt at vaske og kan hænge alt vores tøj op dernede. Det er så nice at være fri for det.
Har udsigt over vester fjord fra mit køkken og stuen..

Jeg har vel et minuts gang i føtex og så tager det nok 3 minutter i fakta. Jeg giver 4750 for det hele, super billigt lige i centrum af hobro..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.