Caroline86 skriver:
Vi har et dejligt hus (var en gård, men kun hovedhuset står tilbage) på knapt 200kvm. Midt ude på landet i GJERN
.
Vi har en dejlig have på 3 sider af huset (gårdsplads på den sidste), og golfbane, skibakke (med lift), skov og svømmehal 2 min fra os... Vi betaler 2500 om måneden.
Hvordan kan det lade sig gøre? Vi bor lige ved siden af Danparcs Søhøjlandet, og min svigerfar er adm. koncert direktør deroppe, så vi kan frit benytte aktiviteterne! Jeg vil helst ikke flytte fra mit dejlige hus!! 

Forståeligt! hehe
Jeg kan ikke konkurerer på det punkt.. overhovedet...
Men jeg synes jeg bor hyggeligt, lyst og lækkert... og så er der tagterasse :-)
Jeg har et soveværelse hvor jeg stædigt har proppet et gigantisk skab ind, man SKAL jo ha plads til alt sit ragelse.. Men det gør så også at værelset kun kan indrettes på 1 måde.
Min stue er sådan set super fed, efterhånden... Har brugt meget tid og mange penge på at indrette og finde de rette møbler som jeg både kan holde ud at se på, sidde i, og betale for.
Mit køkken har jeg selv designet, og lavet.. det er blevet ok. Men det er jordens mindste køkken, hvor jeg ikke (på nogen måde) kan få opfyldt min drøm om en opvaskemaskine.
Laura
Anmeld