Hvordan bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.936 visninger
57 svar
0 synes godt om
24. marts 2009

LauraLW

Hey

Nu er jeg jo sådan en nysgerrig bolig-nørd, så ville bare lige høre hvordan I bor rundt omkring, og hvor meget plads I kan boltre jer på...

Jeg selv bor i en to-værelses på 60 m2 på Østerbro, kbh. Hyggelig lejlighed, men ikke så meget plads når/hvis man pludselig bliver 3... Men så må man jo være kreativ indtil man finder noget større (jeg vil dog gerne blive på østerbro, kæresten vil væk fra kbh og have hus, have og fuld-muret garage.. right, ved ikke lige hvordan det kan kombineres...)

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg bor indtil videre på kollegium indtil juni hvor min kæreste og jeg flytter sammen i den fedeste 3,5 værelses lejlighed midt i Århus ved Pustervig Stor, lys og med fantastisk stuk i loftet, vaskemaskine, lækkert badeværelse og opvaskemaskine - 6000kr + forbrug (Skal lige siges at vi har boet sammen et år i hans lejlighed i Stockholm, så det er altså ikke af lyst at vi bor hver for sig)...

Anmeld

24. marts 2009

wamse

Vi bor i eget hus på landet. huset er 150 m2 og grunden er på 1880 m2, så der er masser af frisk luft og plads til hele familien her

Anmeld

24. marts 2009

Lusi

Vi bor i Køge i en 3- værelses lejlighed, på 81 m2

Her er fint med plads, men drømmer nu om mit helt eget.. Hvor man kan sende Luna ud og lege i haven, hvis hun har for meget energi

Og et sted hvor man ikke skal tage hensyn til ens naboer, høre på ens trampende overbo eller leve med unge mennesker smadre ens kælder..

Ville bare være DRØMMEN..........!

Anmeld

24. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi har et dejligt hus (var en gård, men kun hovedhuset står tilbage) på knapt 200kvm. Midt ude på landet i GJERN .
Vi har en dejlig have på 3 sider af huset (gårdsplads på den sidste), og golfbane, skibakke (med lift), skov og svømmehal 2 min fra os... Vi betaler 2500 om måneden.
Hvordan kan det lade sig gøre? Vi bor lige ved siden af Danparcs Søhøjlandet, og min svigerfar er adm. koncert direktør deroppe, så vi kan frit benytte aktiviteterne! Jeg vil helst ikke flytte fra mit dejlige hus!!

Anmeld

24. marts 2009

Mutti2

Hejsa

Vi bor i en rigtig lækker 4- værelses lejlighed i Thisted, 5 min fra gågaden. Den er 110 kvm og nyt køkken og bad med vaskemaskine, tørretrumbler og opvaskemaskine.
Planen er at blive boende her indtil jeg finder den eneste ene og skal have flere børn!! Vil selvf. gerne have mit eget, med en lille havde, hvor der er plads til gynge, legehus og sandkasse

Men indtil videre bliver vi her Dog er det en lidt husleje (7500 + forbrug) , men vi klarer os

Knus Pernille

Anmeld

24. marts 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

Vi har et dejligt hus (var en gård, men kun hovedhuset står tilbage) på knapt 200kvm. Midt ude på landet i GJERN .
Vi har en dejlig have på 3 sider af huset (gårdsplads på den sidste), og golfbane, skibakke (med lift), skov og svømmehal 2 min fra os... Vi betaler 2500 om måneden.
Hvordan kan det lade sig gøre? Vi bor lige ved siden af Danparcs Søhøjlandet, og min svigerfar er adm. koncert direktør deroppe, så vi kan frit benytte aktiviteterne! Jeg vil helst ikke flytte fra mit dejlige hus!!

Forståeligt! hehe

Jeg kan ikke konkurerer på det punkt.. overhovedet...

Men jeg synes jeg bor hyggeligt, lyst og lækkert... og så er der tagterasse :-)
Jeg har et soveværelse hvor jeg stædigt har proppet et gigantisk skab ind, man SKAL jo ha plads til alt sit ragelse.. Men det gør så også at værelset kun kan indrettes på 1 måde.
Min stue er sådan set super fed, efterhånden... Har brugt meget tid og mange penge på at indrette og finde de rette møbler som jeg både kan holde ud at se på, sidde i, og betale for.
Mit køkken har jeg selv designet, og lavet.. det er blevet ok. Men det er jordens mindste køkken, hvor jeg ikke (på nogen måde) kan få opfyldt min drøm om en opvaskemaskine.

Laura

Anmeld

24. marts 2009

starsofheaven

vi bor i Nykøbing F i en 3 værelses lejlighed med altan, super lys og venlig lejlighed. og vi giver 4200 kr incl. forbrug. Men vi vil gerne have hus da vi gerne vil ahve flere børn og mere plads kan man altid bruge! evt se på vores hjemmeside der er bilelder hvordan vi bor. www.josephine.babyverden.dk

Anmeld

24. marts 2009

Diana...

Vi bor til leje i nabo huset til det vi ejer. vi har 102 m2. vi så ved at bygget hus ved siden af og når det helt færdigt er der 160 m2 så der glæder jeg mig til at komme over.

Anmeld

24. marts 2009

malou

Vi bor i Malmø i et etplanshus på 150 m2. Lige op til stor sø og skov men stadig kun 10 min kørsel fra øresundsbroen (vi arb. begge i Kbh)

Vi har stort nyt åbent køk. med bardisk arrangement, dejlige lyse værelser, bryggers og 3 terrasser som skal ændres til 1 stk lukket havestue, 1 stk hundegård og 1 stk åben træ terrasse med udgang fra vores soveværelse.
Vi har 500 m2 have som i år skal pløjes helt op og have ny rullegræs over det hele plus plankeværk haven rundt pga vores hunde. Vi elsker at bo herovre, her er billigt, huset var billigt (1.9 mil.svenske) og vi har stadigkun 30 min kørsel på arb. Så dette var en god løsning for os da vi solgte andelen på Nørrebro Ravnsborggade...

knus Malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.