Hvordan bor I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2009

PrincessQ

DK skriver:

Ejj hvor er det blevet fint hjemme ved jer!!

Mange tak

Det er næsten færdigt nu..
mangler at sætte nye gardiner op i stuen så er den færdig.
mangler at fylde huller i væggen på badeværelset.
i soveværelset magler der at blive skåret et stykke af en bordplade

Glæder mig SÅ meget til det er færdigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2009

tascia

vi har et hus ca. 17 km fra Århus.
Huset er mellem 160-180 kvm (kender ikke det nøjagtige tal) Huset er en gammel sag og er bevaringsværdigt.
det er byens gamle jordemoderbolig, så har nogle fine små detaljer som et lille metalskilt på døren ind til den ene stue hvorpå der står døren er åben og så slår man klappen op når der er lukket og på husmuren er der fræst(staves??) jordmoderbolig 1910.

det er en stor hvid klods med højt til loftet kæmpe vinduer med sprosser og gamlet plankegulv og en suite.

vi har selv sat det hele i stand og lavet over etagen, før var der blot et loft!
nu er der 3 værelser et badeværelse og repos.

så i alt er der 2 stuer, 4 værelser, 2 badeværelser, kæmpe køkken, lille kælder, vaskehus og værksted.
og så er grunden i øvrigt 1390 kvm, så en græsplæne der er sjov at boltre sig på og en terasse på 200 kvm.

ligger få km fra stranden og mosgård.

vil gerne have noget andet der er tættere på Århus, men så længe der ikke er noget mere interessant til en god pris blir vi hvor vi er

//Natascia

Anmeld

24. marts 2009

Sara.

Jeg bor med mand og barn i Århus midtby - tæt ved domkirken.. 56 m2 og en husleje på 1800 mdr. Så det er helt fint og passer vores økonomi (jeg er på su og han er lærling). Vi har gå/cykel afstand til strand, gågaderne, skov så det blir brugt flittigt!

Anmeld

24. marts 2009

Heidi.

Vi bor sådan her,..

Og lejligheden er TIL SALG..
Vi bor i Høje Taastrup..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. marts 2009

Mathilde

Vi har lige købt hus for 1 måned siden. Det er helt ny-istandsat med nyt køkken, bad, gulve, vinduer, døre osv. Det er ca. 100 m2 og ligger inde i Nykøbing by på Mors. Vi har en passende størrelse have og 2min herfra er der en lækker stor legeplads og grønne områder.
Vi ville gerne have haft lidt mere plads og et værelse mere, men vi orkede heller ikke at købe noget, som der skulle laves en hel masse ved. Derfor er planen at bygge til, når pengene er der til det...

Anmeld

24. marts 2009

Mormilla

Vi har et nedlagt landbrug hvor huset er på 162 m2 og en udebygning som hænger sammen med huset på 200 m2. Ja huset har vi en stor stue, stort køkken, lille badeværelse og 4 værelser. I udebygningen har vi fyre rum/værksted, garage, stort roderum hvor vi har gamle møbler od div. og så er der en stor gildesal...
Og så har vi en grund på 3200 m2 som kun bliver brugt til have. Så vi har meget plads synes jeg selv

Anmeld

24. marts 2009

LauraLW

lærkes_mor skriver:

Jeg bor med mand og barn i Århus midtby - tæt ved domkirken.. 56 m2 og en husleje på 1800 mdr. Så det er helt fint og passer vores økonomi (jeg er på su og han er lærling). Vi har gå/cykel afstand til strand, gågaderne, skov så det blir brugt flittigt!

lyder hyggeligt :-)

Synes du det er et problem at bo småt når der kommer børn til? Kommer selv til at sidde i en lign situation på et tidspunkt, men tænker lidt, at hvor der er vilje er der vej...

Anmeld

24. marts 2009

Tina2

Vi bor i et skønt hus i Vester Hassing 18 km nordøst for Aalb:-) Her har vi boet i 2 år og før det (da vi kun havde den store) boede vi i en stor lejlighed i Aalborg på 130 m2.

Vi er så småt gået igang med at bygge om- og til, så det bliver bare super lækkert:-) Huset er 141 m2 nu og bliver 175 m2 når vi er færdige. Vi har en grund på 1200 m2, så masser af plads for ungerne (og os) at boltre os på:-)

EEEELSKER at bo her:-) Stille og rolig by FYLDT med børnefamilier og stadig kun 15 min i bil ind til Aalborg midtby:-)

Anmeld

24. marts 2009

Mutti2

malou skriver:

Vi bor i Malmø i et etplanshus på 150 m2. Lige op til stor sø og skov men stadig kun 10 min kørsel fra øresundsbroen (vi arb. begge i Kbh)

Vi har stort nyt åbent køk. med bardisk arrangement, dejlige lyse værelser, bryggers og 3 terrasser som skal ændres til 1 stk lukket havestue, 1 stk hundegård og 1 stk åben træ terrasse med udgang fra vores soveværelse.
Vi har 500 m2 have som i år skal pløjes helt op og have ny rullegræs over det hele plus plankeværk haven rundt pga vores hunde. Vi elsker at bo herovre, her er billigt, huset var billigt (1.9 mil.svenske) og vi har stadigkun 30 min kørsel på arb. Så dette var en god løsning for os da vi solgte andelen på Nørrebro Ravnsborggade...

knus Malou

WAUW..... hvor bor i lækkert Og sikke en udsigt.

Det er sgu godt nok et drømme-hus, et ægte lille paradis
det er sådan et hjem jeg drømmer om engang at kunne give min datter

Hvilke foredele er der ved at bo derovre?? Udover at huspriserne er til at overkomme??

Knus Pernille

Anmeld

24. marts 2009

Sara.

LauraLW skriver:

lyder hyggeligt :-)

Synes du det er et problem at bo småt når der kommer børn til? Kommer selv til at sidde i en lign situation på et tidspunkt, men tænker lidt, at hvor der er vilje er der vej...

Min pige har fået det ene værelse, hvor hendes tremmesend, puslebord, stort skab med alt vores tøj er. Et børneværelse med plads til rod og leg.... så har vi det andet værelse med vores seng, spisebord, tv osv....

Det fungere rigtig godt for os og giver os mere plads (selvom vi har seng i stuen) at vores pige Lærke har sit eget værelse....

Regner bestemt med at blive boende til udd. er færdige!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.