Termin i dag - men hvilke tegn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Ems30

LevisMor skriver:

Ja lige pludselig sker det, men det er når man mindst venter det

men nej fik ikke noget, men det var kun fordi jeg havde åbnet mig 9 cm da jeg ville have epidural så måtte jeg jo ikke  men det gik meget meget hurtigt det hele

Nå, okay. Ja, jeg har affundet mig med at det nok bare sker når det sker. Selvom det er en anelse frustrerende at vente og vente...og så vente lidt mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Ems30

Valle81 skriver:

Hej,

1. Gang, fødte vaginalt 40+4, ingen tegn fører fik veer som startede som milde mens smerter om aftenen hvor jeg var 40+3.

2. Gang, fødte vaginalt 41+5, fik hindeløsning torsdag må have været 40+3, fik veer fredag eftermiddag og fødte kl 0218 om natten til lørdag. Pga hindeløsning blødte jeg lidt, men ellers var det igen mentalitet vejer det startede med.

3. Gang, fødte vaginalt 39+6. Igen igen tegn, vågnede og vidste det var dagen det vi ville ske, hen af eftermiddag fik jeg veer som hurtigt tog til:0)

Jeg er 40+4 i dag, og har haft mens-lignende smerter i flere uger nu. Men er der tegn på noget?? Nej, overhovedet ikke

Hvordan var det at du tredje gang bare vidste det? Spændende...

Anmeld

22. februar 2012

Ems30

sandratobias skriver:

1. gang.. Aks den 26 april.. (Uge 31+2) Var sat til den 25 juni.. 

2. Gang.. Sat i gang den 10. feb.. Fødte vaginalt den 13. feb.. (38+0) Ingen tegn.. 

Ok, hvordan kan det være du er blevet sat i gang så tidligt før termin?

Anmeld

22. februar 2012

Ems30

chael skriver:

Nu her ved 3. Fødsel, havde jeg fået lavet hindeløsning da jeg var 40+6. Fødte så da jeg var 41+1, om natten. Havde om dagen haft tegnblødning og lidt plukveer.

Gik i seng ved 22 tiden d. 5 oktober. Og vågnede præcis kl. 01.15 om natten d. 6 oktober, ved den første ve, som gjorde fandens ondt.

Var på fødegangen 02.35 var 5 cm åben. . Og kl. 02.50 gik vandet og kl. 02.54 er 3. Skud på stammen født. En fødsel på ialt 1 time og 39 min, fra første ve. Og åbnede mig så de sidste 5 cm på de 19 min jeg nåede at være på fødegangen, inden jeg fødte. Behøver jeg tilføje at det gjorde mega nuller naller

Tænker ofte på hvordan det ville have været gået, hvis jeg havde insisteret på at vente lidt. For troede ikke jeg var så langt. Har godt nok født hurtigt de 2 andre gange også, men denne her sidste gang var lidt overvældende hurtigt, men det gik godt trods alt

*Camilla

WOW, det var hurtigt!!!  Uh, det gør mig lidt nervøs. For jeg forestiller mig at hvis jeg pludselig skulle få veer, så ville jeg foretrække at blive hjemme så længe som muligt. Men det tør jeg jo overhovedet ikke når jeg hører at det kan gå så hurtigt. Yaiks

Anmeld

22. februar 2012

Ems30

JulieWH skriver:

Jeg fødte 3 uger før termin.

Havde døjet med plukkeveer længe, men kunne mærke, at veerne kom regelmæssigt - de gjorde ikke ondt, min mave spændte bare op. Var bare meget obs på det da jeg havde været ved at gå i fødsel flere gange siden 27+4.

Endte med aks fordi Isabel lå i UK med fødderne først og jeg var 7 cm åben ved ankomst på fødegangen.

Min mave spænder også tit op, pga de der plukveer. Men der sker bare ikke rigtig noget regelmæssigt...

Anmeld

22. februar 2012

Levi&LilysMor

Ems30 skriver:

Nå, okay. Ja, jeg har affundet mig med at det nok bare sker når det sker. Selvom det er en anelse frustrerende at vente og vente...og så vente lidt mere...

Det er også det bedste at gøre, gjorde vi selv da jeg var 40+0 så sagde vi at det sikkert ville blive sat igang men niks  

Men lige meget hvad er det ikke længe igen

Anmeld

22. februar 2012

Ems30

MaybeBaby skriver:

Jeg fødte 40+1, og mit allerførste tegn var at vandet begyndte at sive, hvorefter det gik i en skylle 2 timer senere Jeg havde absolut INGEN tegn op til. Ingen smerter i lænden, ingen jag, INTET. Så jeg troede faktisk, at han ville blive derinde for evigt!

Og i kæmpe fart fødte jeg ham vaginalt kun få timer senere  

Så man behøves ikke at have nogle tegn op til. Det kan komme som lige med ét!

P.S. Håber du er i fødsel nu

/Mette

HVorfor fødte du så hurtigt efter vandafgang?? Okey, det kan du nok ikke svare på men jeg tænkte på om du fik en masser veer eller hvordan? For jeg har ikke det indtryk at jeg skal løbe ind på fødegangen lige så snart (hvis det sker) vandet går.

Anmeld

22. februar 2012

Ems30

Mamalou skriver:

Hejsa

Vandet gik hos mig søndag morgen kl 6. Da jeg var til tjek på Fødegangen kl 8 var jeg tre cm åben, og jeg tænker det var fordi jeg de sidste dage havde haft mange plukveer, og de gjorde mere nas end normalt. Resten af dagen frem til sidst på aftenen har jeg små veer, der mindede allermest om stærke menstruationssmerter og kl 1 var jeg på Fødegangen igen, fordi de tog for alvor til styrke. Bettemanden kom mandag kl 11.40, født vaginalt og 10 dage over tid. Selvfølgelig ikke særligt opmuntrende for dig, at jeg gik 10 dage over. Sender en masse vestøv i din retning med håb om en snarlig fødsel!

Mvh. Louise

Tak for din beretning. Jeg oplever intet optræk til noget, så mon ikke også jeg går i hvert fald 10 dage over tiden? 

Jeg har også rigtig mange milde menstruationssmerter, men de kommer og går som vinden blæser. Det er ikke noget vedvarende. Så jeg er ikke optimistisk

Anmeld

22. februar 2012

Ems30

Gaia skriver:

Du behøver ikke have tegnblødnin. Jeg havde ikke tegnblødning før de ( jm) mærkede hvor åben jeg var. Der var jeg tre cm. Nå emn altså gik 6 dage over tid. Ingen tegn overhovedet på optræk til noget. Vandet gik om morgen kl. 5.30 og havde født kl. 19.14. Fødte vaginalt og fik epi  Guds gave til kvinder i fødsel 

Ok, ja skal helt klart også have en Epidural. Duer slet ikke til smerter

Anmeld

22. februar 2012

Ems30

Pernille08 skriver:

Jeg fødte dagen før termin .
Første tegn var en murren i under stellet .
Og jeg fødte verginalt på være 3 1/2 time .
16 timer fra første tegn .

Har også en masse murren. Men der sker altså intet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.