Termin i dag - men hvilke tegn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2012

Ems30

mahanna skriver:

1: jeg gik 5 dage over inden princessen kom:

2: jeg hadet tegnblødning aften før, og vågnede næste morgen og hadet ondt i lænden men tog det ik så nøje, om aften kl 19 begyndte veer at tage til fik merer og merer ondt i lænden og de blev reglmessige efter ca 3 timer, tog på fg efter aftale var 7 cm åben vandet gik 2 timer sener og hun var født 4 timer sener. fik ingen sm stillenede og fødte vg,

knus mahanna

håben snart det sker for dig det er den fedeste føgelse i verden det ene øjeblik smerte og det næste den største lykke, så godt

Jeg glæder mig også heeeelt vildt meget til at hun kommer MEN hvornår?? Hehe. Jeg håber snart der kommer nogle veer. Underligt at glæde sig til et begyndende smertehelvede men altså det er jo det der skal til før hun kommer...hvis hun altså gider at komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2012

Ems30

Bellas Mor skriver:

Hejsa! Håber din bette ny snart vil komme ud og holde fødselsdag, sammen med resten af familien

1. Hvilken dag fødte du? 2 dage før termin

2. Hvad var dit første tegn? Min slimprop gik dagen før og vågnede om natten med veer.

3. Fødte du aks, pks eller vaginalt? Jeg fødte min datter vaginalt.

Håber dette kan bruges

Knus herfra og krydser fingre for jer 2

Jeg glæder mig også til hun kommer Rigtig meget!

Jeg har holdt øje med en eventuel slimprop, men so far intet... Jeg må bare afvente i tålmodighed. Der sker nemlig ikke en dyt.

Anmeld

22. februar 2012

Ems30

LevisMor skriver:

Det er også det bedste at gøre, gjorde vi selv da jeg var 40+0 så sagde vi at det sikkert ville blive sat igang men niks  

Men lige meget hvad er det ikke længe igen

Nej, lige præcis. Jeg har også fået en tid til igangsættelse på onsdag i næste uge, men håber da hun kommer ud af sig selv før...

Anmeld

22. februar 2012

Moms

Ems30 skriver:

Kære piger!

Jeg har termin i dag men baby er fuldstændig ligeglad med at det er hendes fødselsdag. Jeg har ingen tegn på fødsel, whatsoever, og ved egentlig heller ikke hvad jeg skal være opmærksom på!!  

Der er jo de to sikre, altså vandet der går eller veer. Men hvordan de første veer føles, om man tegnbløder først eller der skal være en slimprop der popper...det er nogle af de tegn jeg har hørt om, men ikke har fået endnu. Og spørgsmålet er om man nødvendigvis får dem

Kan I ikke være søde og dele Jeres erfaringer og svare på 3 spørgsmål:

1. Hvilken dag fødte du?

2. Hvad var dit første tegn?

3. Fødte du aks, pks eller vaginalt?

Mange mange tak! 

40+6

kraftige plukvéer

vaginalt

Anmeld

22. februar 2012

HeidiØ

Ems30 skriver:

Ingen tegn overhovedet?! 

Jeg har nemlig heller ingen tegn, og det får mig til at tro at der stadig er mange dage. Men så læser jeg om dit forløb, og så bliver jeg helt forvirret. Tænk at en fødsel kan starte som lyn fra en klar himmel

Ja, altså jeg mindes ingen .. Har ondt i lænden, men det sys jeg at jeg havde længe .. så jo, det kan sagtens komme helt pludseligt

Anmeld

22. februar 2012

mortilnoahogmelina

Ems30 skriver:

Hmm

Har også en masse murren. Men der sker altså intet...

Hmm..
Det gjorder der nemlig hos mig .

Anmeld

22. februar 2012

Lotus86

Jeg gik 9 dage over, så havde absolut heller ingen tegn omkring min terminsdato, men dagen inden jeg fødte, der gik slimproppen om morgenen, og så løbende op af dagen, og senere på dagen havde jeg en lille tegnblødning, det var alt, om natten gik vandet, og 10 timer senere var han ude

Held og lykke med den forestående fødsel, puster en masse vestøv afsted i din retning

Anmeld

22. februar 2012

Hailiesmom11

Ems30 skriver:

Kære piger!

Jeg har termin i dag men baby er fuldstændig ligeglad med at det er hendes fødselsdag. Jeg har ingen tegn på fødsel, whatsoever, og ved egentlig heller ikke hvad jeg skal være opmærksom på!!  

Der er jo de to sikre, altså vandet der går eller veer. Men hvordan de første veer føles, om man tegnbløder først eller der skal være en slimprop der popper...det er nogle af de tegn jeg har hørt om, men ikke har fået endnu. Og spørgsmålet er om man nødvendigvis får dem

1. Hvilken dag fødte du?

Mange mange tak! 

1: Jeg fødte 40+5
2: Jeg fik det så skidt omkring 40+3-40+4 med kvalme og en underlig murren.. Veerne startede kl 6.30 og hun er født 17.46
3: Jeg fødte vaginalt kun 16 min efter jeg begyndte at presse var hun ude...

Anmeld

22. februar 2012

_-Kathrine-_

Ems30 skriver:

Kære piger!

1. Hvilken dag fødte du?

Mange mange tak! 

Spændende, hvornår hun vil ud og møde sine forældre
Jeg fødte 40+4 ( vandet gik 40+3)
På terminsdagen røg slimproppen... Dagen før jeg fødte, gik jeg og havde det mærkeligt i hele kroppen...
Mit vand gik, hvorefter jeg fik kraftige og regelmæssige veer med det samme... Og 6 1/2 time efter er han født
Fødte vaginalt
Pøj pøj

Anmeld

22. februar 2012

MaybeBaby

Ems30 skriver:

HVorfor fødte du så hurtigt efter vandafgang?? Okey, det kan du nok ikke svare på men jeg tænkte på om du fik en masser veer eller hvordan? For jeg har ikke det indtryk at jeg skal løbe ind på fødegangen lige så snart (hvis det sker) vandet går.

Jeg fødte nu heller ikke så hurtigt efter vandafgang. Mærkede lidt vand sive kl 6, kl 8 kom der er skylle. Kl 11.15 begyndte små veer, kl 12.15 var de galoperende stærke, kl 13.15 var jeg oppe på FG og var knap en cm åben, men havde vestorm, så inden for 2 timer var jeg åben 10 cm og kort derefter: en lille dreng til mig. Men jeg vidste at det kunne gå hurtigt, da både min mormor, mor og søster fødte ca. 4-5 timer efter den første stærke veer Derfor jeg ikke tog nogle chancer når vi havde 45 km til FG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.