Termin i dag - men hvilke tegn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2012

Levi&LilysMor

Ems30 skriver:

Jeg er mega obs på at tjekke efter tegnblødning, og undersøger papiret hver gang! Tænker at det må da ske snart, at der kommer en lille smule blødning. Men so far intet!

Sig mig, fik du intet smertestillende overhovedet? WOW, du er sej

Ja lige pludselig sker det, men det er når man mindst venter det

men nej fik ikke noget, men det var kun fordi jeg havde åbnet mig 9 cm da jeg ville have epidural så måtte jeg jo ikke  men det gik meget meget hurtigt det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2012

Ems30

An&Jo skriver:

Jeg er ret sikker på at jeg var beregnet forkert..

Lægen startede med at sige den 8 april (mener jeg) og til skanning blev jeg så rykket til den 21 april, og fødte jo så den 11 April..

Inden veerne rigtig gik igang havde jeg haft veer on off i 3 uger, og da han så endelig blev født havde han intet fosterfedt tilbage på kroppen overhovedet, og jordemoderen sagde os at han vidst var født tættere på termin end antaget.. så jeg er ret sikker på at min termin var forkert udregnet..

de første 18 timer med veer var det kun mig der vidste de var der, sad og holdte dem inde og arbejdede så ligeså roligt med dem, for ville være sikker på at det ikke gik i sig selv inden jeg sagde noget til mine forældre om det.. det var de sidste 2 timer med veer der var slemme, for der udvidede jeg mig fra halvanden cm til 10..

Jeg blev også først sat til d. 13. feb, men så rykket til 18. feb da jeg var til nf skanning. Derfor håber jeg da at jeg går ikke går hele vejen til 42+0, for jeg siger dig jeg er utålmodig nu

Vildt at du kunne holde dine veer for dig selv. Jeg havde nogle "snydeveer" i sidste uge, mens jeg var i skole, og det var tydeligt på mit ansigt at der var noget i gære. Alle mine klasekammerater blev pludselig meget hjælpsomme, hehe.

Anmeld

20. februar 2012

Ems30

B&J skriver:

Jamen da vandet gik ca kl 11.30 der gik 30 minutter og jeg fik lagt en stik pille og den 2marts kom jeg jo på sygehuset kl 8.30 og der fik jeg lagt en ny og det gjorde jeg mange gange blev på syge huset for at få lagt en ny stik pille de gjorde ikke noget nu og her fordi daniel havde det godt der inde men fik en sprøjte i låret for mod infiktion da jeg nu var åben op

Men fik du ikke veer da vandet gik? Jeg troede at veerne ville galopere ind over kroppen, max et par timer efter vandet gik...?

Åh, alle de tegn, som så alligevel ikke er ens for alle kvinder Det er svært at blive klog på noget som helst

Anmeld

20. februar 2012

Ems30

Ditte-3 skriver:

det var verene havde ingen tegn op til før verne i staten var de ik så sleme

Hvordan føltes de første veer? ...altså hvis du kan huske det?

Anmeld

20. februar 2012

Ems30

LunaLykke skriver:

Jeg fødte 40+0, havde absolut ingen tegn før jeg vågnede om morgenen ved en svag trykken i underlivet. Som viste sig at være veer (var egentlig ikke i tvivl) og som så tog til i styrke i løbet af dagen. 14 timer efter fødte jeg ved aks

Jeg har også en del trykken og tyngde i underlivet. Føles meget som menstruationssmerter, og har haft det i mange dage nu. Og det får mig til at tænke at jeg måske snart vil opleve noget tegnblødning, men so far: INTET! 

Anmeld

20. februar 2012

Ems30

maria_wlt skriver:

1. Hvilken dag fødte du?   40+6

2. Hvad var dit første tegn? Vandet gik tidlig morgen (Vandet gik den 24 April kl 7 og hun er født 25 April 9.50)

3. Fødte du aks, pks eller vaginat Fødte vaginat

Tak for svar

Anmeld

20. februar 2012

Valle81

Hej,

1. Gang, fødte vaginalt 40+4, ingen tegn fører fik veer som startede som milde mens smerter om aftenen hvor jeg var 40+3.

2. Gang, fødte vaginalt 41+5, fik hindeløsning torsdag må have været 40+3, fik veer fredag eftermiddag og fødte kl 0218 om natten til lørdag. Pga hindeløsning blødte jeg lidt, men ellers var det igen mentalitet vejer det startede med.

3. Gang, fødte vaginalt 39+6. Igen igen tegn, vågnede og vidste det var dagen det vi ville ske, hen af eftermiddag fik jeg veer som hurtigt tog til:0)

Anmeld

21. februar 2012

sandratobias

1. gang.. Aks den 26 april.. (Uge 31+2) Var sat til den 25 juni.. 

2. Gang.. Sat i gang den 10. feb.. Fødte vaginalt den 13. feb.. (38+0) Ingen tegn.. 

Anmeld

21. februar 2012

chael

Ems30 skriver:

Kære piger!

Jeg har termin i dag men baby er fuldstændig ligeglad med at det er hendes fødselsdag. Jeg har ingen tegn på fødsel, whatsoever, og ved egentlig heller ikke hvad jeg skal være opmærksom på!!  

Der er jo de to sikre, altså vandet der går eller veer. Men hvordan de første veer føles, om man tegnbløder først eller der skal være en slimprop der popper...det er nogle af de tegn jeg har hørt om, men ikke har fået endnu. Og spørgsmålet er om man nødvendigvis får dem

Kan I ikke være søde og dele Jeres erfaringer og svare på 3 spørgsmål:

1. Hvilken dag fødte du?

2. Hvad var dit første tegn?

3. Fødte du aks, pks eller vaginalt?

Mange mange tak! 

Nu her ved 3. Fødsel, havde jeg fået lavet hindeløsning da jeg var 40+6. Fødte så da jeg var 41+1, om natten. Havde om dagen haft tegnblødning og lidt plukveer.

Gik i seng ved 22 tiden d. 5 oktober. Og vågnede præcis kl. 01.15 om natten d. 6 oktober, ved den første ve, som gjorde fandens ondt.

Var på fødegangen 02.35 var 5 cm åben. . Og kl. 02.50 gik vandet og kl. 02.54 er 3. Skud på stammen født. En fødsel på ialt 1 time og 39 min, fra første ve. Og åbnede mig så de sidste 5 cm på de 19 min jeg nåede at være på fødegangen, inden jeg fødte. Behøver jeg tilføje at det gjorde mega nuller naller

Tænker ofte på hvordan det ville have været gået, hvis jeg havde insisteret på at vente lidt. For troede ikke jeg var så langt. Har godt nok født hurtigt de 2 andre gange også, men denne her sidste gang var lidt overvældende hurtigt, men det gik godt trods alt

*Camilla

Anmeld

21. februar 2012

anynom

Jeg fødte 3 uger før termin.

Havde døjet med plukkeveer længe, men kunne mærke, at veerne kom regelmæssigt - de gjorde ikke ondt, min mave spændte bare op. Var bare meget obs på det da jeg havde været ved at gå i fødsel flere gange siden 27+4.

Endte med aks fordi Isabel lå i UK med fødderne først og jeg var 7 cm åben ved ankomst på fødegangen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.