Termin i dag - men hvilke tegn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2012

MaybeBaby

Ems30 skriver:

Kære piger!

Jeg har termin i dag men baby er fuldstændig ligeglad med at det er hendes fødselsdag. Jeg har ingen tegn på fødsel, whatsoever, og ved egentlig heller ikke hvad jeg skal være opmærksom på!!  

Der er jo de to sikre, altså vandet der går eller veer. Men hvordan de første veer føles, om man tegnbløder først eller der skal være en slimprop der popper...det er nogle af de tegn jeg har hørt om, men ikke har fået endnu. Og spørgsmålet er om man nødvendigvis får dem

Kan I ikke være søde og dele Jeres erfaringer og svare på 3 spørgsmål:

1. Hvilken dag fødte du?

2. Hvad var dit første tegn?

3. Fødte du aks, pks eller vaginalt?

Mange mange tak! 

Jeg fødte 40+1, og mit allerførste tegn var at vandet begyndte at sive, hvorefter det gik i en skylle 2 timer senere Jeg havde absolut INGEN tegn op til. Ingen smerter i lænden, ingen jag, INTET. Så jeg troede faktisk, at han ville blive derinde for evigt!

Og i kæmpe fart fødte jeg ham vaginalt kun få timer senere  

Så man behøves ikke at have nogle tegn op til. Det kan komme som lige med ét!

P.S. Håber du er i fødsel nu

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2012

Mamalou

Hejsa

Vandet gik hos mig søndag morgen kl 6. Da jeg var til tjek på Fødegangen kl 8 var jeg tre cm åben, og jeg tænker det var fordi jeg de sidste dage havde haft mange plukveer, og de gjorde mere nas end normalt. Resten af dagen frem til sidst på aftenen har jeg små veer, der mindede allermest om stærke menstruationssmerter og kl 1 var jeg på Fødegangen igen, fordi de tog for alvor til styrke. Bettemanden kom mandag kl 11.40, født vaginalt og 10 dage over tid. Selvfølgelig ikke særligt opmuntrende for dig, at jeg gik 10 dage over. Sender en masse vestøv i din retning med håb om en snarlig fødsel!

Mvh. Louise

Anmeld

21. februar 2012

Gaia

Ems30 skriver:

Jeg er mega obs på at tjekke efter tegnblødning, og undersøger papiret hver gang! Tænker at det må da ske snart, at der kommer en lille smule blødning. Men so far intet!

Sig mig, fik du intet smertestillende overhovedet? WOW, du er sej

Du behøver ikke have tegnblødnin. Jeg havde ikke tegnblødning før de ( jm) mærkede hvor åben jeg var. Der var jeg tre cm. Nå emn altså gik 6 dage over tid. Ingen tegn overhovedet på optræk til noget. Vandet gik om morgen kl. 5.30 og havde født kl. 19.14. Fødte vaginalt og fik epi  Guds gave til kvinder i fødsel 

Anmeld

21. februar 2012

B&J

Ems30 skriver:

Men fik du ikke veer da vandet gik? Jeg troede at veerne ville galopere ind over kroppen, max et par timer efter vandet gik...?

Åh, alle de tegn, som så alligevel ikke er ens for alle kvinder Det er svært at blive klog på noget som helst

nej jeg fik ingen veer det troede jeg faktisk også men der skete ingen ting

Anmeld

21. februar 2012

mortilnoahogmelina

Jeg fødte dagen før termin .
Første tegn var en murren i under stellet .
Og jeg fødte verginalt på være 3 1/2 time .
16 timer fra første tegn .

Anmeld

21. februar 2012

mahanna

Ems30 skriver:

Kære piger!

Jeg har termin i dag men baby er fuldstændig ligeglad med at det er hendes fødselsdag. Jeg har ingen tegn på fødsel, whatsoever, og ved egentlig heller ikke hvad jeg skal være opmærksom på!!  

Der er jo de to sikre, altså vandet der går eller veer. Men hvordan de første veer føles, om man tegnbløder først eller der skal være en slimprop der popper...det er nogle af de tegn jeg har hørt om, men ikke har fået endnu. Og spørgsmålet er om man nødvendigvis får dem

Kan I ikke være søde og dele Jeres erfaringer og svare på 3 spørgsmål:

1. Hvilken dag fødte du?

2. Hvad var dit første tegn?

3. Fødte du aks, pks eller vaginalt?

Mange mange tak! 

1: jeg gik 5 dage over inden princessen kom:

2: jeg hadet tegnblødning aften før, og vågnede næste morgen og hadet ondt i lænden men tog det ik så nøje, om aften kl 19 begyndte veer at tage til fik merer og merer ondt i lænden og de blev reglmessige efter ca 3 timer, tog på fg efter aftale var 7 cm åben vandet gik 2 timer sener og hun var født 4 timer sener. fik ingen sm stillenede og fødte vg,

knus mahanna

håben snart det sker for dig det er den fedeste føgelse i verden det ene øjeblik smerte og det næste den største lykke, så godt

Anmeld

21. februar 2012

Bellas Mor

Hejsa! Håber din bette ny snart vil komme ud og holde fødselsdag, sammen med resten af familien

1. Hvilken dag fødte du? 2 dage før termin

2. Hvad var dit første tegn? Min slimprop gik dagen før og vågnede om natten med veer.

3. Fødte du aks, pks eller vaginalt? Jeg fødte min datter vaginalt.

Håber dette kan bruges

Knus herfra og krydser fingre for jer 2

Anmeld

22. februar 2012

Ems30

babymus77 skriver:

Jeg var sat til 21/1 men fødte 21/12..... Det startede med vandet gik:-) fødte efter 1.5 time Med presseveer en datter på 2900 g og 50 cm:-) Sidste gang startede det med slimprop gik onsdag aften, og havde så veer hele nattten.. Næste morgen var jeg stadig kun åbnet 3 cm og kl 09.00 tog de vandet!!!! Kl 10.00 fik jeg presse veer og 10.13 fødte jeg en lille dreng på 3450 g og 52cm:-))

Årh, det var hurtigt med den sidste fødsel, efter du fik taget vandet!! 

Anmeld

22. februar 2012

Ems30

Pylle3 skriver:

1: mit første barn er født 39+1.

2: Jeg have kraftige plukveer som gjorde at vi kørte til tjek på fødegangen kl 8.30  - jeg var da 3 cm åben og de beholdte mig da de mente hun kom inden dagen var omme. kl 13.10 går vandet i en skylde og veerne vælter ind over mig - kl 15.30 er hun født.

Dagene op til er min slimprop gået.

1: mit andet barn er født 39+3

2: jeg går i seng kl 23.30 - kl 23.40 går vandet i en skylde i sengen. kl 00.00 får jeg mine første spæde veer men ikke noget som bed nogen steder. kl 00.45 kører vi alligevel til tjek på fødegangen da jeg synes de nu bider lidt mere. kl 02.04 er han født

dagene op til er min slimprop gået 

- begge unger er født vaginalt.

Fedt at du har født lige nogle få dage inden termin. Og det er godt nok hurtige fødsler du har gennemgået, dejligt

Jeg har plukveer on and off, men synes ikke rigtig de bider til, så ved ikke om jeg skal reagere på dem. Men altså det ser ud til at det først er når vandet er gået, at veerne for alvor startede...

Anmeld

22. februar 2012

Ems30

HeidiØ skriver:

1. Jeg fødte 13/9-11, 40+3!
  2. Ingen tegn dagene op til!! .. jeg sad og så film d. 12. om aftenen, stadig ingen tegn - vågnede om natten kl 02 med begyndende veer, tog afsted til sygehus 05.30 og William blev født kl 17.32
  3. Fødte vaginalt!

Ingen tegn overhovedet?! 

Jeg har nemlig heller ingen tegn, og det får mig til at tro at der stadig er mange dage. Men så læser jeg om dit forløb, og så bliver jeg helt forvirret. Tænk at en fødsel kan starte som lyn fra en klar himmel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.