Termin i dag - men hvilke tegn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.508 visninger
60 svar
0 synes godt om
18. februar 2012

Ems30

Kære piger!

Jeg har termin i dag men baby er fuldstændig ligeglad med at det er hendes fødselsdag. Jeg har ingen tegn på fødsel, whatsoever, og ved egentlig heller ikke hvad jeg skal være opmærksom på!!  

Der er jo de to sikre, altså vandet der går eller veer. Men hvordan de første veer føles, om man tegnbløder først eller der skal være en slimprop der popper...det er nogle af de tegn jeg har hørt om, men ikke har fået endnu. Og spørgsmålet er om man nødvendigvis får dem

Kan I ikke være søde og dele Jeres erfaringer og svare på 3 spørgsmål:

1. Hvilken dag fødte du?

2. Hvad var dit første tegn?

3. Fødte du aks, pks eller vaginalt?

Mange mange tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

B&J

1. Hvilken dag fødte du?

Jeg fødte 9dage før min termin da mit vand gik 12 dage før...

at jeg fik så voldsomt ondt at min krop gik i chok over så kraftige veer men jeg fik nu sat det igang.. men igen det er meget forskelligt fra person til person nogle mæker det bider lidt..

Jeg fødte vaginalt

Anmeld

18. februar 2012

Ditte-3

min den færste var jeg sat til den 16 men føtte den 26 det tog 48 timer min datter var jeg sat til den 4 og føtte den 17 det tog ca 10 timer,

min yngste var jeg sat til den 1 og føtte den 14 det tog også ca 10 timer så gået langt over vær gang og vandet er kun gået a sig selv ved den siste

Anmeld

18. februar 2012

Levi&LilysMor

Kære piger!

Jeg har termin i dag men baby er fuldstændig ligeglad med at det er hendes fødselsdag. Jeg har ingen tegn på fødsel, whatsoever, og ved egentlig heller ikke hvad jeg skal være opmærksom på!!  

Der er jo de to sikre, altså vandet der går eller veer. Men hvordan de første veer føles, om man tegnbløder først eller der skal være en slimprop der popper...det er nogle af de tegn jeg har hørt om, men ikke har fået endnu. Og spørgsmålet er om man nødvendigvis får dem

1. Hvilken dag fødte du?

Mange mange tak! 

1. Hvilken dag fødte du? Jeg fødte torsdag d. 06.10.11 og var i uge 40+3 er førstegangs.

2. Hvad var dit første tegn? dagen før jeg fødte fik jeg en mikro lille tegnblødning, samme dag/ aften der ved 12 tiden om aftenen begyndte mine veer  Vandet gik 6 timer efter de første veer og 4,5 time efter vandet gik var han ude. Det tog mig kun 4 min at presse ham ud

3. Fødte du aks, pks eller vaginalt? Fødte vaginalt kom kun i vand som "smertelindring"

Anmeld

18. februar 2012

lukasmor

Kære piger!

1. Hvilken dag fødte du?

Mange mange tak! 

Jeg havde ingen tegn overhovedet. Havde lige sagt til en veninde at jeg nok ville gå alle 14 dage over. Om aftenen går vandet i store mængder og 2 dage efter, har jeg min lille dreng i armene Fødte på terminen

Håber snart der sker noget hos dig 

Anmeld

19. februar 2012

Ems30

B&J skriver:

1. Hvilken dag fødte du?

Jeg fødte 9dage før min termin da mit vand gik 12 dage før...

at jeg fik så voldsomt ondt at min krop gik i chok over så kraftige veer men jeg fik nu sat det igang.. men igen det er meget forskelligt fra person til person nogle mæker det bider lidt..

Jeg fødte vaginalt

Av, det lyder som en hård omgang. Hvordan kan det være der gik 3 dage fra vandet gik til du fødte? Troede man blev sat i gang indenfor 24 timer, hvis/når vandet gik...?

Anmeld

19. februar 2012

Ems30

Ditte-3 skriver:

min den færste var jeg sat til den 16 men føtte den 26 det tog 48 timer min datter var jeg sat til den 4 og føtte den 17 det tog ca 10 timer,

min yngste var jeg sat til den 1 og føtte den 14 det tog også ca 10 timer så gået langt over vær gang og vandet er kun gået a sig selv ved den siste

Åh, jeg håber ikke jeg går 14 dage over tid. Er virkelig utålmodig

Hvad var dine første tegn på at fødslen var nær...altså udover at vandet gik ved den ene?

Anmeld

19. februar 2012

An&Jo

1: jeg fødte 38+4 efter ca 32 timer med veer

2: fik begyndende veer, som var meget værre end det jeg havde oplevet hidtil, holdte det dog for mig selv indtil dagen efter hvor jeg sagde til min mor at jeg var sikker på at jeg havde veer..

3: jeg fødte vaginalt

Anmeld

19. februar 2012

Ems30

LevisMor skriver:

1. Hvilken dag fødte du? Jeg fødte torsdag d. 06.10.11 og var i uge 40+3 er førstegangs.

2. Hvad var dit første tegn? dagen før jeg fødte fik jeg en mikro lille tegnblødning, samme dag/ aften der ved 12 tiden om aftenen begyndte mine veer  Vandet gik 6 timer efter de første veer og 4,5 time efter vandet gik var han ude. Det tog mig kun 4 min at presse ham ud

3. Fødte du aks, pks eller vaginalt? Fødte vaginalt kom kun i vand som "smertelindring"

Jeg er mega obs på at tjekke efter tegnblødning, og undersøger papiret hver gang! Tænker at det må da ske snart, at der kommer en lille smule blødning. Men so far intet!

Sig mig, fik du intet smertestillende overhovedet? WOW, du er sej

Anmeld

19. februar 2012

Ems30

Lukasmor skriver:

Jeg havde ingen tegn overhovedet. Havde lige sagt til en veninde at jeg nok ville gå alle 14 dage over. Om aftenen går vandet i store mængder og 2 dage efter, har jeg min lille dreng i armene Fødte på terminen

Håber snart der sker noget hos dig 

Haha, fedt at det sådan kan komme lige pludseligt. Jeg afventer tegn, og leder også efter dem. Men får også at vide af mange, at det godt kan ske uden nogen tegn eller varsel. Så det er rigtig spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.