skal vi ikke prøve at dræbe myten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

FrkZier

Stéphanie skriver:

Jamen du har garanteret helt ret. Har lidt på fornemmelsen at tingene bliver meeeeget bedre når vi når hen til det skønne forår og dagene bare bliver længere, lysere og varmere 

ALT bliver meget bedre når det bliver forår hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

FrkZier

Frk Mig skriver:

Herhjemme tror jeg vi er lige gode om det .. der er perioder hvor vi sexer hver dag og andre hvor der går nogle dage imellem .. det syntes jeg egentlig er fint nok for vi er alligevel intime selvom at vi ikke dyrker sex .. vi nusser og kæler men dyrker ikke sex .. på den måde holder vi os gnisten i forholdet ..  Og lige pt er der ikke meget aktion i soveværelset men jeg fødte os vores 2 barn for 9 dage siden og så er det ikke lige lysten der driver os .. Men manden er alligevel god til at gøre at jeg ikke glemmer hvorfor han faldt for mig for snart 5 år siden selv om at jeg lige har født .. 

det lyder jo næsten helt perfekt jeg vil sige, at så kort efter en fødsel tror jeg ikke der er nogen der forventer det helt store sexliv fra dig

Anmeld

18. februar 2012

Carl-Emil's mor

FrkZier skriver:

hej alle fantastiske babybrugere

ja jeg er personligt ved at være godt og grundigt træt af at man aaaaltid høre at mænd har et større behov for sex end kvinder.. det tror jeg helt oprigtigt er noget vås - tror bare fyre gør sig mere opmærksomme på det..

jeg vil faktisk gerne have at i alle sammen giver mig ret haha - ej det jo selvfølgelig også helt ok ikke at være enig med mig

hvordan står det til hos jer??

jeg starter gerne med at sige herhjemme er der ingen tvivl om vi har et ret aktivt sexliv, og jeg er selv lidt crazy på det punkt - kan simpelthen ikke få nok af min kæreste.. sådan har det ikke været med alle mine tidligere partnerer, men min kæreste gør det altså bare for mig

- håber der er plads til vi ikke er alt for sarte hehe..

Nu er mit behov støre end de flestes så herhjemme passer den slet ikke altså i forhold til min eks... Jeg var ved at gå ud af mig selv igår da jeg fandt ud af det er 1 mdr sidden jeg sidst fik noget!!!! 1 HEL latterlig lang mdr!!! blaaaeh!!!!! Men jeg var også klar på sex 2 uger efter jeg havde født

Anmeld

18. februar 2012

Kris89

FrkZier skriver:

hehe ja vi er gode til at få vores vilje

min kæreste kan sommen også godt finde på at sige inden vi går i seng - åååårh jeg er SÅÅÅ træt idag, det har baaare været en lang dag, neeeeej hvor jeg glæder mig til bare at SOVE - men alligvel ender det med lidt sex haha

tror faktisk oftes det er kvindernes lyst der styre, uanset om de har en stor eller lille lyst, fordi mænd nok af en eller anden årsag også har den forståelse at det er mænd der har mest lyst, så de føjer sig bare - og takker ja når der bliver tilbudt sex?! ( det lyder lidt mærkeligt når jeg skriver det, det lød bedre inde i mit hovede hehe)

jeg forstår udemærket

Anmeld

18. februar 2012

Zeus

Malou&Anders skriver:

når han tit siger nej og vi egentlig kun skal have sex når han vil stopper det ligesom.. har os sagt det til ham og det er ved at blive bedre.. 

Sådan er det også herhjemme.. Har efterhånden opgivet, da han bare kun har lyst, når HAN har lyst, uanset hvad jeg gør Så skal der ske noget, så er det på hans initiativ - én gang om måneden, i 10 min..

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Höör skriver:

Nu er mit behov støre end de flestes så herhjemme passer den slet ikke altså i forhold til min eks... Jeg var ved at gå ud af mig selv igår da jeg fandt ud af det er 1 mdr sidden jeg sidst fik noget!!!! 1 HEL latterlig lang mdr!!! blaaaeh!!!!! Men jeg var også klar på sex 2 uger efter jeg havde født

jegsynes altså også en måned er laaaang tid hehe - så lang tid tror jeg aldrig jeg har gået (jo selvfølgelig inden jeg blev sexueltaktiv hehe)

Anmeld

18. februar 2012

Carl-Emil's mor

FrkZier skriver:

jegsynes altså også en måned er laaaang tid hehe - så lang tid tror jeg aldrig jeg har gået (jo selvfølgelig inden jeg blev sexueltaktiv hehe)

Ja men fødte den 19 januar og er single mor så man går ikke liiiiiiige ud og knalde en ny jo det har jeg slet ikke lyst til nemlig

Anmeld

18. februar 2012

Ayasmor

jeg er med til at aflive den myte, desværre

Anmeld

18. februar 2012

WonderMOM

Hehe myten blev aflivet forlængste her hos os.. Min sexlyst er så stort at min mand nogle gange blive forbavset..

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

WonderMOM skriver:

Hehe myten blev aflivet forlængste her hos os.. Min sexlyst er så stort at min mand nogle gange blive forbavset..

haha, ja sådan er det også lidt her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.