skal vi ikke prøve at dræbe myten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

FrkZier

LunaLykke skriver:

Her har vi også altid haft et ret aktivt sexliv, det var gerne flere gange om ugen, også selvom vi skulle møgtidligt op. Og det var ligeså meget mig der tog initiativ som det var ham.

Så blev jeg gravid.. he he. Så blev jeg lige nærmest kronisk horny når han var i nærheden ! Men efterhånden som maven blev tydeligere, så mistede han lysten for han var bange for at ramme babyen
Da jeg så havde født blødte jeg i 8 uger, hvor vi jo så ikke havde sex, men NØJ hvor ville jeg gerne ! Siden da, har vi ikke haft ret meget sex. Vi har begge lyst, bare aldrig på samme tid. Vi har vores datter liggende i vores soveværelse da vi bor i en 2-værelses, så der skal vi jo være stille. Og så vil jeg også bare gerne helst sove når hun sover

Men vi skal nok få gang i det igen

der er vidst mange der bliver ret 'klar' når de er gravide - jeg er sikker på der nok skal komme gang i den igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

morethanperfect

FrkZier skriver:

hej alle fantastiske babybrugere

ja jeg er personligt ved at være godt og grundigt træt af at man aaaaltid høre at mænd har et større behov for sex end kvinder.. det tror jeg helt oprigtigt er noget vås - tror bare fyre gør sig mere opmærksomme på det..

jeg vil faktisk gerne have at i alle sammen giver mig ret haha - ej det jo selvfølgelig også helt ok ikke at være enig med mig

hvordan står det til hos jer??

jeg starter gerne med at sige herhjemme er der ingen tvivl om vi har et ret aktivt sexliv, og jeg er selv lidt crazy på det punkt - kan simpelthen ikke få nok af min kæreste.. sådan har det ikke været med alle mine tidligere partnerer, men min kæreste gør det altså bare for mig

- håber der er plads til vi ikke er alt for sarte hehe..

Det passer i hvert fald ikke herhjemme ...

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

morethanperfect skriver:

Det passer i hvert fald ikke herhjemme ...

Anmeld

18. februar 2012

Guldimaven

Der må jeg nok skuffe, det passer her hjemme.. 

Min kæreste har lyst ALTID, og jeg kan fint med hvis det bare er 1 gang om ugen.. 

Og da jeg blev gravid, forsvandt min lyst fuldstændig.. Han skulle nærmest ikke tænke på at kysse mig, det kunne jeg ikke fordrage.. ( det tog ret hårdt på parforholdet.) 

Men nu hvor jeg er kommet 25 uger hen i min graviditet, er det MEGET bedre, og jeg har lyst til sex igen.. Dog ikke hele tiden, men 1 gang om ugen er fint for mig. 

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Guldimaven skriver:

Der må jeg nok skuffe, det passer her hjemme.. 

Min kæreste har lyst ALTID, og jeg kan fint med hvis det bare er 1 gang om ugen.. 

Og da jeg blev gravid, forsvandt min lyst fuldstændig.. Han skulle nærmest ikke tænke på at kysse mig, det kunne jeg ikke fordrage.. ( det tog ret hårdt på parforholdet.) 

Men nu hvor jeg er kommet 25 uger hen i min graviditet, er det MEGET bedre, og jeg har lyst til sex igen.. Dog ikke hele tiden, men 1 gang om ugen er fint for mig. 

det må da også være dejligt at ens kæreste synes man er lækker hele tiden

hehe det da altid noget den er på vej tilbage så

Anmeld

18. februar 2012

nvm

FrkZier skriver:

flere år? - det var godt nok lang tid, synes jeg

jeps

jeg har bare ikke det store behov

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

nvm skriver:

jeps

jeg har bare ikke det store behov

nu ved jeg ikke om du har en kærste eller noget, men i så fald - har han så ikke svært ved at leve med det?

Anmeld

18. februar 2012

Wimmie

FrkZier skriver:

ja skilsmisse er måske liiiiige i overkanten, men stadig - hvis først sexlivet ryger, tror jeg hurtigt meget andet i forholdet også begynder at skrænte? .. har i gået i nogen form for terapi eller lign. pga det?

Nej, det har vi ikke...men jeg er så småt begyndt at overveje det... Hvis han da er med på det...

Anmeld

18. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

Zeus skriver:

Sådan er det også herhjemme.. Har efterhånden opgivet, da han bare kun har lyst, når HAN har lyst, uanset hvad jeg gør Så skal der ske noget, så er det på hans initiativ - én gang om måneden, i 10 min..

puha så længe går der heldigvis ikke her hehe

det er hver tredje dag så vil han gerne

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Wimmie skriver:

Nej, det har vi ikke...men jeg er så småt begyndt at overveje det... Hvis han da er med på det...

nu har jeg ikke selv været i samme situation, så det jo lidt svært for mig at komme med et gyldent råd - men jeg vil da bestemt mene at det aldrig vil skade, og mon ikke han også kan se det smarte i det? det kan man da håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.