skal vi ikke prøve at dræbe myten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

Mamalou

Her er det mest kæresten efter vi har fået barn, men jeg kommer efter. Før graviditeten var det oftest kæresten, der sagde nej. 

Jeg har ofte diskuteret dette emne med mine veninder, og vi er kommet frem til, at det oftest er kvinden, destørstedelen største behov. Sådan er det ihvertfald for mine veninder og deres veninder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

ja kan jeg godt forstå - men så længe det er ved at blive bedre, så skal det nok blive godt alt sammen

ja <3 men er os blevet enormt følsom og bliver hurtig sur efter en tur hos min far hvor han bare nedgjorde mig. det har os ødelagt meget, har faktisk næsten intet selvtillid mere 

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Mamalou skriver:

Her er det mest kæresten efter vi har fået barn, men jeg kommer efter. Før graviditeten var det oftest kæresten, der sagde nej. 

Jeg har ofte diskuteret dette emne med mine veninder, og vi er kommet frem til, at det oftest er kvinden, destørstedelen største behov. Sådan er det ihvertfald for mine veninder og deres veninder

jeg har også oftet snakket med mine veninder om det, og vi var ellers kommet frem til at vi åbenbart var en meget sexlystne flok piger siden at vi er de eneste kvindfolk i verden der har en stor sexapetit - men kan jo se at det ikke bare er os forstår ikke hvor det kæmpe fokus på at det er mænd der vil have sex kommer fra altså

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Malou&Anders skriver:

ja <3 men er os blevet enormt følsom og bliver hurtig sur efter en tur hos min far hvor han bare nedgjorde mig. det har os ødelagt meget, har faktisk næsten intet selvtillid mere 

hvis selvtilliden er dårlig, er det meget vigtig for en at kæresten giver udtryk for at han synes man er attraktiv - og så kommer selvtilliden lige så stille tilbage

Anmeld

18. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

hvis selvtilliden er dårlig, er det meget vigtig for en at kæresten giver udtryk for at han synes man er attraktiv - og så kommer selvtilliden lige så stille tilbage

det gøre han ihvertfald os, han siger dagligt han elsker mig og siger han synes jeg er dejlig og lækker osv.. så jeg ikke skal være i tvivl. han er en rigtig god støtte,,

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Malou&Anders skriver:

det gøre han ihvertfald os, han siger dagligt han elsker mig og siger han synes jeg er dejlig og lækker osv.. så jeg ikke skal være i tvivl. han er en rigtig god støtte,,

hvor dejligt - det tror jeg der er mange kvinder derude der er misundelige på hehe..

Anmeld

18. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

hvor dejligt - det tror jeg der er mange kvinder derude der er misundelige på hehe..

ja sådan nogle typer hænger ikke på træerne.. og han finder sig endda i når jeg bliver skide sur over ingenting. han finder sig i mange ting. 

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Malou&Anders skriver:

ja sådan nogle typer hænger ikke på træerne.. og han finder sig endda i når jeg bliver skide sur over ingenting. han finder sig i mange ting. 

haha jeg kunne godt bruge en kæreste der finder sig i jeg er hys. en gang imellem

Anmeld

18. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

haha jeg kunne godt bruge en kæreste der finder sig i jeg er hys. en gang imellem

hehe ja,, men når jeg er sådan irritere det mig grænseløst han er skide ligeglad.. men kan godt se det efter at det er latterligt.. 

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Malou&Anders skriver:

hehe ja,, men når jeg er sådan irritere det mig grænseløst han er skide ligeglad.. men kan godt se det efter at det er latterligt.. 

min kæreste bliver bare ligeså hys. som mig- lige indtil det går op for en af os hvor latterligt det er, og så griner vi lidt af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.