skal vi ikke prøve at dræbe myten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

MelikkazMoar

FrkZier skriver:

min veninde sagde at hvis det stod til ham, havde de slet ikke sex, han gider ikke - han gør det bare engang imellem for hendes skyld.. det jo sødt af ham at han gør det for hendes skyld, men hold da op jeg ville føle mig utiltrækkende tror jeg

ja den følelse har jeg også døjet med super mange gange.. + lidt flere..

men vi lavdede aftalen at hvis jeg havde lyst til ham, skulle jeg bare gå igang.. for så skulle han nok også 'få lysten' og være med på det, og ikke kun for min skyld.. men han tager jo så ikke initerativ selv overhoved, med mindre at han er møgfuld.. (da han kun mener det er når han er fuld han kan tilfredsstille mig)

tror lidt grunden til min kæreste er så aseksuel som han er, er manglende selvtillid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Princesspigen

her er vi meget lige tror jeg, men vil gerne have noget forskelligt så i perioder ligger han op til sex(hvilke jeg elsker) og i perioder ligger jeg op til sex(hvilke han godt vil have for at vide at jeg vil ham )

lige pt har vi faktis stort set ikke sex, han har rigtig mange ting og bekymringer så et eller andet sted tror jeg ikke han kan overskue det..  men det skal nok komme igen  vi kan jo godt lide hinanden

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

MelikkazMoar skriver:

ja den følelse har jeg også døjet med super mange gange.. + lidt flere..

men vi lavdede aftalen at hvis jeg havde lyst til ham, skulle jeg bare gå igang.. for så skulle han nok også 'få lysten' og være med på det, og ikke kun for min skyld.. men han tager jo så ikke initerativ selv overhoved, med mindre at han er møgfuld.. (da han kun mener det er når han er fuld han kan tilfredsstille mig)

tror lidt grunden til min kæreste er så aseksuel som han er, er manglende selvtillid..

ja det forstår jeg udemærket godt!

det da altid noget at han så stadig er med på den når du tager initiativet - det lidt 'sjovt' han har det sådan, fordi normalt præstere mænd da dårligere når de er fulde? eller det måske bare mig der har dårlig erfaring med fuld mænd hehe..

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Princesspigen skriver:

her er vi meget lige tror jeg, men vil gerne have noget forskelligt så i perioder ligger han op til sex(hvilke jeg elsker) og i perioder ligger jeg op til sex(hvilke han godt vil have for at vide at jeg vil ham )

lige pt har vi faktis stort set ikke sex, han har rigtig mange ting og bekymringer så et eller andet sted tror jeg ikke han kan overskue det..  men det skal nok komme igen  vi kan jo godt lide hinanden

ja de mænder der kan som regl godt lide at kvinden tager initiativet - årh, vi satser på det snart kommer igen

Anmeld

18. februar 2012

Princesspigen

gør jeg også gerne men pt er det ham der afviser mig så som sagt han har nok for meget om ørene..

Anmeld

18. februar 2012

MelikkazMoar

FrkZier skriver:

ja det forstår jeg udemærket godt!

det da altid noget at han så stadig er med på den når du tager initiativet - det lidt 'sjovt' han har det sådan, fordi normalt præstere mænd da dårligere når de er fulde? eller det måske bare mig der har dårlig erfaring med fuld mænd hehe..

allt andre jeg har været sammen med når de har været fulde var også den hurtige effekt.. men ikke med min kæreste.. det er helt underligt.. han kan mere, længere og er mere inpulsiv når han er fuld.. hva end grunden så kan være

men ja det er bare fantastisk at han alligevel er med på den :9

Anmeld

18. februar 2012

nvm

jeg kan gå flere år uden.. det tror jeg så ikke på en mand kan

Anmeld

18. februar 2012

lycly

Her har vi også altid haft et ret aktivt sexliv, det var gerne flere gange om ugen, også selvom vi skulle møgtidligt op. Og det var ligeså meget mig der tog initiativ som det var ham.

Så blev jeg gravid.. he he. Så blev jeg lige nærmest kronisk horny når han var i nærheden ! Men efterhånden som maven blev tydeligere, så mistede han lysten for han var bange for at ramme babyen
Da jeg så havde født blødte jeg i 8 uger, hvor vi jo så ikke havde sex, men NØJ hvor ville jeg gerne ! Siden da, har vi ikke haft ret meget sex. Vi har begge lyst, bare aldrig på samme tid. Vi har vores datter liggende i vores soveværelse da vi bor i en 2-værelses, så der skal vi jo være stille. Og så vil jeg også bare gerne helst sove når hun sover

Men vi skal nok få gang i det igen

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

MelikkazMoar skriver:

allt andre jeg har været sammen med når de har været fulde var også den hurtige effekt.. men ikke med min kæreste.. det er helt underligt.. han kan mere, længere og er mere inpulsiv når han er fuld.. hva end grunden så kan være

men ja det er bare fantastisk at han alligevel er med på den :9

hehe hvor sjovt

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

nvm skriver:

jeg kan gå flere år uden.. det tror jeg så ikke på en mand kan

flere år? - det var godt nok lang tid, synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.