skal vi ikke prøve at dræbe myten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

MorTilEn2013Dreng

FrkZier skriver:

min kæreste bliver bare ligeså hys. som mig- lige indtil det går op for en af os hvor latterligt det er, og så griner vi lidt af det

hahaha ja, det er os tit latterlige ting jeg bliver sur over.. og han lader bare som ingenting eller sidder og smiler.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Kris89

Herhjemme er vi vidst lige gode om det

der kan være 14 dage hvor vi ikke har sex, men så kan der også være en periode, hvor det er flere gange dagligt

manden siger lige så ofte som jeg nej, men med kvindelist får jeg som regel min vilje selvom han har sagt nej, hvor han ofte bare giver på

så et eller andet sted er det jo nok min lyst der styrer mest

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Kris89 skriver:

Herhjemme er vi vidst lige gode om det

der kan være 14 dage hvor vi ikke har sex, men så kan der også være en periode, hvor det er flere gange dagligt

manden siger lige så ofte som jeg nej, men med kvindelist får jeg som regel min vilje selvom han har sagt nej, hvor han ofte bare giver på

så et eller andet sted er det jo nok min lyst der styrer mest

hehe ja vi er gode til at få vores vilje

min kæreste kan sommen også godt finde på at sige inden vi går i seng - åååårh jeg er SÅÅÅ træt idag, det har baaare været en lang dag, neeeeej hvor jeg glæder mig til bare at SOVE - men alligvel ender det med lidt sex haha

tror faktisk oftes det er kvindernes lyst der styre, uanset om de har en stor eller lille lyst, fordi mænd nok af en eller anden årsag også har den forståelse at det er mænd der har mest lyst, så de føjer sig bare - og takker ja når der bliver tilbudt sex?! ( det lyder lidt mærkeligt når jeg skriver det, det lød bedre inde i mit hovede hehe)

Anmeld

18. februar 2012

Wimmie

FrkZier skriver:

hej alle fantastiske babybrugere

ja jeg er personligt ved at være godt og grundigt træt af at man aaaaltid høre at mænd har et større behov for sex end kvinder.. det tror jeg helt oprigtigt er noget vås - tror bare fyre gør sig mere opmærksomme på det..

jeg vil faktisk gerne have at i alle sammen giver mig ret haha - ej det jo selvfølgelig også helt ok ikke at være enig med mig

hvordan står det til hos jer??

jeg starter gerne med at sige herhjemme er der ingen tvivl om vi har et ret aktivt sexliv, og jeg er selv lidt crazy på det punkt - kan simpelthen ikke få nok af min kæreste.. sådan har det ikke været med alle mine tidligere partnerer, men min kæreste gør det altså bare for mig

- håber der er plads til vi ikke er alt for sarte hehe..

Myten bestemt aflivet herhjemme; her har jeg den største sexlyst... 

Anmeld

18. februar 2012

Stéphanie

FrkZier skriver:

hej alle fantastiske babybrugere

ja jeg er personligt ved at være godt og grundigt træt af at man aaaaltid høre at mænd har et større behov for sex end kvinder.. det tror jeg helt oprigtigt er noget vås - tror bare fyre gør sig mere opmærksomme på det..

jeg vil faktisk gerne have at i alle sammen giver mig ret haha - ej det jo selvfølgelig også helt ok ikke at være enig med mig

hvordan står det til hos jer??

jeg starter gerne med at sige herhjemme er der ingen tvivl om vi har et ret aktivt sexliv, og jeg er selv lidt crazy på det punkt - kan simpelthen ikke få nok af min kæreste.. sådan har det ikke været med alle mine tidligere partnerer, men min kæreste gør det altså bare for mig

- håber der er plads til vi ikke er alt for sarte hehe..

Lige for tiden er jeg vidst en af de hersens træææælse kvindfolk der holder liv i "myten"

Her er det desværre manden der har den største lyst, hvilket jeg må hører meget for! - Det har dog ikke altid været sådan 

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Stéphanie skriver:

Lige for tiden er jeg vidst en af de hersens træææælse kvindfolk der holder liv i "myten"

Her er det desværre manden der har den største lyst, hvilket jeg må hører meget for! - Det har dog ikke altid været sådan 

så må der jo næsten være en grund til du er inde i en periode hvor lysten måske ikke er helt i top ? - ja jeg er bare nysgerrig hehe..

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Wimmie skriver:

Myten bestemt aflivet herhjemme; her har jeg den største sexlyst... 

man kan nogen gange godt føle sig totalt utiltrækkende ik? eller det bare mig? selvom jeg nu ikke tvivler på at vores mænd synes vi er lækre

Anmeld

18. februar 2012

Wimmie

FrkZier skriver:

man kan nogen gange godt føle sig totalt utiltrækkende ik? eller det bare mig? selvom jeg nu ikke tvivler på at vores mænd synes vi er lækre

Åh jo... Vores sexliv er nærmest ikke-eksisterende - tør slet ikke sige hvor få gange vi har haft gang i den herhjemme det  sidste år - du ville gå bagover 

Anmeld

18. februar 2012

Stéphanie

FrkZier skriver:

så må der jo næsten være en grund til du er inde i en periode hvor lysten måske ikke er helt i top ? - ja jeg er bare nysgerrig hehe..

Jamen det er der da uden tvivl, det er kort og godt mangel på energi. Siden jeg blev gravid med Xander (8 måneder og 10 dage gammel nu) har jeg kunnet sove 24/7 - jeg er umådelig træt hele tiden. Ikke fordi vi ikke for vores søvn, Xander er rigtig god til sove, men jeg er bare total færdig 

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Wimmie skriver:

Åh jo... Vores sexliv er nærmest ikke-eksisterende - tør slet ikke sige hvor få gange vi har haft gang i den herhjemme det  sidste år - du ville gå bagover 

ej dog.. det jeg da ked af at høre - er der en årsag til det, eller er den bare lidt løbet ud eller hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.