skal vi ikke prøve at dræbe myten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2012

FrkZier

Stéphanie skriver:

Jamen det er der da uden tvivl, det er kort og godt mangel på energi. Siden jeg blev gravid med Xander (8 måneder og 10 dage gammel nu) har jeg kunnet sove 24/7 - jeg er umådelig træt hele tiden. Ikke fordi vi ikke for vores søvn, Xander er rigtig god til sove, men jeg er bare total færdig 

årh ja, det jo oftes en der 'dræber' sexlivet, da søvn bliver vigtigere end sex! - hvilket jeg godt kan forstå! men har også hørt at det bliver bedre igen, når man lige for indhentet noget af det søvn man har misset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2012

Wimmie

FrkZier skriver:

ej dog.. det jeg da ked af at høre - er der en årsag til det, eller er den bare lidt løbet ud eller hvad?

Han siger bare at lysten ikke er der - men at det ikke har noget med mig at gøre... 

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Wimmie skriver:

Han siger bare at lysten ikke er der - men at det ikke har noget med mig at gøre... 

......... jeg ville personligt have MEGET svært ved at acceptere det, også fordi vi som kvinder jo baer automatisk ligger 'skylden' over på os selv (mange af os) ; jeg er for tyk, for grim, for tynd, mit hår er ikke flot nok, jeg er ikke sexet, osvosvosv.. og selvfølgelig er sex ikke ALT i et forhold, men synes sku også det er en stor del af det! - vi krydser finger for han bare er inde i en periode hvor han også lige skal finde sig selv lidt ang. det og han så kommer tilbage for fuld musik

Anmeld

18. februar 2012

Stéphanie

FrkZier skriver:

årh ja, det jo oftes en der 'dræber' sexlivet, da søvn bliver vigtigere end sex! - hvilket jeg godt kan forstå! men har også hørt at det bliver bedre igen, når man lige for indhentet noget af det søvn man har misset

Tror til dels at du har ret, men når alt kommer til alt, så har jeg faktisk fået indhentet det hele, mange gange! Er stadig total energi forladt. Men giver det lige en måneds tid mere eller noget i den stil og så bliver det vidst taget op til overvejelse om der skal gøres noget eller ej. Kan jo ligesom ikke leve uden sex resten af mit liv vel?! 

Anmeld

18. februar 2012

Wimmie

FrkZier skriver:

......... jeg ville personligt have MEGET svært ved at acceptere det, også fordi vi som kvinder jo baer automatisk ligger 'skylden' over på os selv (mange af os) ; jeg er for tyk, for grim, for tynd, mit hår er ikke flot nok, jeg er ikke sexet, osvosvosv.. og selvfølgelig er sex ikke ALT i et forhold, men synes sku også det er en stor del af det! - vi krydser finger for han bare er inde i en periode hvor han også lige skal finde sig selv lidt ang. det og han så kommer tilbage for fuld musik

Jeg har også meget svært ved at acceptere det - men har bare ikke rigtig noget valg... udover skilsmisse, men det er alligevel lige drastisk nok 

Desværre har det stået påi knap 4 år nu - er bare blevet værre det  sidste år 

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Wimmie skriver:

Jeg har også meget svært ved at acceptere det - men har bare ikke rigtig noget valg... udover skilsmisse, men det er alligevel lige drastisk nok 

Desværre har det stået påi knap 4 år nu - er bare blevet værre det  sidste år 

ja skilsmisse er måske liiiiige i overkanten, men stadig - hvis først sexlivet ryger, tror jeg hurtigt meget andet i forholdet også begynder at skrænte? .. har i gået i nogen form for terapi eller lign. pga det?

Anmeld

18. februar 2012

FrkZier

Stéphanie skriver:

Tror til dels at du har ret, men når alt kommer til alt, så har jeg faktisk fået indhentet det hele, mange gange! Er stadig total energi forladt. Men giver det lige en måneds tid mere eller noget i den stil og så bliver det vidst taget op til overvejelse om der skal gøres noget eller ej. Kan jo ligesom ikke leve uden sex resten af mit liv vel?! 

men tror stadig det kræver en del både fysisk og psykisk at komme helt tilbage, selvom timerne er indhentet - så har man jo på en eller anden måde været lidt standby? (misforstå mig ret) ..

.. nej at leve uden sex resten af livet, det ville godt nok være kedeligt

Anmeld

18. februar 2012

kirsti

Herhjemme holder myten (:

Anmeld

18. februar 2012

Frk Mig

Herhjemme tror jeg vi er lige gode om det .. der er perioder hvor vi sexer hver dag og andre hvor der går nogle dage imellem .. det syntes jeg egentlig er fint nok for vi er alligevel intime selvom at vi ikke dyrker sex .. vi nusser og kæler men dyrker ikke sex .. på den måde holder vi os gnisten i forholdet ..  Og lige pt er der ikke meget aktion i soveværelset men jeg fødte os vores 2 barn for 9 dage siden og så er det ikke lige lysten der driver os .. Men manden er alligevel god til at gøre at jeg ikke glemmer hvorfor han faldt for mig for snart 5 år siden selv om at jeg lige har født .. 

Anmeld

18. februar 2012

Stéphanie

FrkZier skriver:

men tror stadig det kræver en del både fysisk og psykisk at komme helt tilbage, selvom timerne er indhentet - så har man jo på en eller anden måde været lidt standby? (misforstå mig ret) ..

.. nej at leve uden sex resten af livet, det ville godt nok være kedeligt

Jamen du har garanteret helt ret. Har lidt på fornemmelsen at tingene bliver meeeeget bedre når vi når hen til det skønne forår og dagene bare bliver længere, lysere og varmere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.