Rikke&Liam skriver:
Undskyld jeg først svarer nu. Skulle lige overstå eksamen og sådan noget pjat inden min barsel.
Nå, men...du kan vaske det hele på 95 grader. Det gør jeg.
Grunden til de skriver 30 grader er for at folk ikke skal klage over HVIS de ikke skulle kunne holde til det. Men de bliver slet slet ikke rene ved 30 grader.
Du skal dog helst ikke tørretumble "skallen" altså den del i PUL. Og Hvis du tørretumbler indlæggene skal du gøre det ved den laveste varme indstilling.
Håber det var svar nok.
Håber, at det gik godt med eksamen så 
Tak for svar. Altså jeg er jo så glad for alt din hjælp omkring alt det her, for ellers havde jeg da aldrig fundet ud af det
...det er jo en jungle 
Men jeg kan fortælle som status herfra, at nu har vi brugt bleerne i to døgn og vi er utroligt glade for dem. De holder lige så godt tæt som engangsbleerne vi brugte før og det virker til at Amanda trives bedre med at have dem på. Hendes hud virker også som om den har bedre af det og jeg er meget imponeret over at fugten i så høj grad suges ned i indlægene således at selve den del af bleen der rører ved barnets hud er nærmest tør.
Min mor gav mig et super tip, som jeg bruger og som virker (nok mest relevant hvis man ikke bruger det der papir til at lægge oven i bleen. Men altså når bleen er svinet til, så kan man lige pille indlægene ud og så holde den ned i toilettet og så skylle ud. Vupti så er den ren og klar til vask og alt er skyllet ud og væk 
Amanda sov i går nat fra kl. 06.30 til kl. 08.00 i morges (hun var virkelig træt!) og jeg var inde nogle gange og mærke efter at hun ikke havde tisset igennem. Men det havde hun ikke. Dvs at den stofble holdt hende tør i så mange timer. Det er sørme ligeså godt som de engangsnatbleer vi plejer at bruge! Ret imponerende. Det var så med et microfiberindlæg og 2 bamboo i
Jeg vil sige at det er en stor succes og jeg er så glad for at vi skiftede over til stofbleer

Tak for alt din hjælp 
Anmeld