Hvordan gør man det der med stofbleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Kamilla-m

norenberg skriver:

Det er da godt at ingen af dem herinde som bruger stofbleer, der bor i jammerbugt kommune....for der må der ikke bruge bukse bleer eller stof bleer i dagplejen og de bliver kun skiftet to gange på en dag med mindre de har lavet en prutte ble og bleerne skal væte åbne i siderne så de ikke skal have bukserne af dem for at skifte dem

Ved godtt dit indlæg er gammelt, men det passer ikke vi bor også i Jammerbugt og min søn og datter bruger min. En pakke bleer om mdr i dagpleje, og de går ikke i den samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Kamilla-m

Annemor... skriver:

Nu sad jeg lige og læste denne tråd og overvejede at skifte, men det skal jeg jo så ikke gøre nu når jeg bor i Jammerbugt kommune!

spdan er det nu ikke ved min datter eller ved min søns dagplejemor
Min datter har altid haft up&go med i dagpleje, og vi har aldrig hørt at det må man ikkw :-S

Anmeld

13. august 2012

Tona

Jibbe skriver:

Hej tak for svaret
Jeg har bestilt bleer 12 til at starte med for at få en ide om det duer (det skal det). Derudover en wetbag, 1 pakke boosters fra Little Lamb og så en rulle indlægspapir - fordi jeg har en baby der jo laver remoulade lorte. Men de der uldbukser, er de nødvendige? Troede ikke der var nødvendigt til lommebleer
Glæder mig til jeg får dem - pengene blev trukket igår så tror de er på vej

Spændende. jeg startede også selv med et mindre antal for at se hvordan det virkede. Så skal man jo bare vaske lidt oftere.

Uld ble bukserne er til om natten for at bleen kan holde tæt en hel nat

Jeg har ingen erfaring med at bruge stofbleer til helt små børn, så jeg ved ikke om de har brug for uldblebukser i starten.

Anmeld

15. november 2013

IreneMK

Hej Tona.

Jeg overvejer også kraftigt at gå over til stofbleer, og kunne godt tænke mig st vide, hvilke Alva-bleer du købte? Dem af mikrofiber? For der er vist også nogle af bambus inde på deres egen hjemmeside (alvababy.com).

Bruger/brugte du også Alvableerne om natten, bare med bambusindlæg i, og så med en strikket uldblebuks udover?

Du bestilte fra England, ikke? Er der nogen der har prøvet at bestille i USA, og hvor mange procent bliver der så lagt på i told?

Ved godt indlægget er gammelt, men det er virkelig super informativt, og jeg håber på svar alligevel

Anmeld

15. november 2013

Jibbe

IreneMK skriver:

Hej Tona.

Jeg overvejer også kraftigt at gå over til stofbleer, og kunne godt tænke mig st vide, hvilke Alva-bleer du købte? Dem af mikrofiber? For der er vist også nogle af bambus inde på deres egen hjemmeside (alvababy.com).

Bruger/brugte du også Alvableerne om natten, bare med bambusindlæg i, og så med en strikket uldblebuks udover?

Du bestilte fra England, ikke? Er der nogen der har prøvet at bestille i USA, og hvor mange procent bliver der så lagt på i told?

Ved godt indlægget er gammelt, men det er virkelig super informativt, og jeg håber på svar alligevel

Hej
Tillader mig lige at svare på nogle af dine spørgsmål. Jeg har brugt alvababy bleerne om dagen. Med et hampindlæg og et mikrofiber indlæg foldet i tissezonen.
Om natten skal man have noget med en del mere sug - for de flestes vedkommende. Vi hR brugt bambusbleer med uldbukser over - altså en formsyet ble.
Jeg har bestilt ca halvdelen i england og resten på deres egen hjemmeside. Hvis man køber for mindre end 80kr på egen hjemmeside så skal der ikke betales told. Og der er gratis fragt. Og jeg har også bestilt mere end det på deres egen hjemmeside uden at skulle betale told.

Men jeg vil anbefale dig slyngebarn.dk - der er en maaasse stofblebrugere inde som kan svare på alle spørgsmål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.