Min datter er 1 år gammel. Tror du så ikke at de der lommebleer er det rigtige for hende?
Helt konkret, hvor køber jeg dem så og hvor mange køber jeg for at være dækket ind?
Jo, så vile det helt klart være nemmest 
Der findes også all-in-ones. De er lidt dyrere og har en noget længere tørretid og så kan de ikke ligeså godt boostes med ekstra indlæg.
Prøv at gå på slyngebarn.dk, der sælges en masse brugte bleer.
Du skal nok have omkring 15-20 stk, hvis du vil undgå at vaske hver dag.
Jeg har netop opdaget et nyt mærke af meget billige bleer. De hedder alvababy. Og koster kun omkring 30 kr stk. fra ny. Kan dog kun købes i England og Kina.
Generelt er det billigere at købe nye bleer i england. Det er MEGET større derovre end her i DK.
Ellers bruger vi nogle der hedder bumgenius i lommebleudgaven(de sælges ofte på slyngebarn)
Vi har 6 bambus bleer (de naturfarvede på billedet) og 3 par uldblebukser.
Derudover er det en god ide at købe rispapir indlæg til at ligge indeni bleerne. Det bruger man til at samle evt. afføring, så det nemt kan komme i toilettet og bleerne ikke bliver helt tilsølet.
Og så skal du bruge nogle vandtætte wetbags til at opbevare de brugte bleer når man er på farten.
Lige umiddelbart lyder det frygtelig dyrt. Men man skal tænke på at alt dette er en engangsinvestering. Og man slipper for at slæbe bleer hjem i tide og utide.
Vi har ihvertfald sparet en masse penge på stofbleerne. Og så har vi jo det hele i forvejen til nr. 2 (og 3 og 4....
) 
Anmeld