Hvordan havde du det lige før du testede positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

selv tak..

Håber på en positiv update, når du får modet til at teste, hvis ikke mens vælger at komme...

Jeg tester alle tidligst imorgen. Jeg er på dag 29 i min cyklus og min cyklus har siden Maj MAKS været oppe og runde de 30 dage.

Det har set således ud:

Maj 27
Juni 29
Juli 29
August 26
September 28
Oktober 27
November 30
December 30
Januar 28

Så tænker at mens sagtens kan komme både idag, imorgen eller Torsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Jeg tester alle tidligst imorgen. Jeg er på dag 29 i min cyklus og min cyklus har siden Maj MAKS været oppe og runde de 30 dage.

Det har set således ud:

Maj 27
Juni 29
Juli 29
August 26
September 28
Oktober 27
November 30
December 30
Januar 28

Så tænker at mens sagtens kan komme både idag, imorgen eller Torsdag.

Vi må håbe det er lykken denne gang

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Vi må håbe det er lykken denne gang

Ja det kunne være rart! Synes efterhånden det trækker tænder ud og har taget rigeligt med tid nu. Vi runger snart et år

Anmeld

14. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Ja det kunne være rart! Synes efterhånden det trækker tænder ud og har taget rigeligt med tid nu. Vi runger snart et år

Åh j så kunne jeg forestille mig det ikke længere er sjovt...

Jeg var så heldig at blive gravid på ppiller, så det var ikke lige just særlig planlagt, og passer egentligt ikke så godt ind at han kommer til sommer, da både kæresten og jeg har eksamner.. MEN vi glæder os til han kommer og glæder os til at blive en familie, selvom vi havde regnet med der gik et par år endnu...

MEn efter alle de historier man hører med at folk går i år og prøver, så er jeg glad for at vi har fået lov for en gangs skyld at være heldige...

Håber inderligt at du får lov til at være heldig snart!

Anmeld

14. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg håber der er gevinst til jeg og at der kommer en positiv Update her en af de nærmeste dage! 

For at svare på dit spørgsmål. Ja så havde jeg det som om jeg var gravid! Var slet ik i tvivl! Vh stine

Anmeld

14. februar 2012

TR

Anonym skriver:

Tusind tak. vi ønsker det rigtig meget og har prøvet siden Maj, så synes godt nok snart det er vores tur...

Ihh så må vi håbe den er der , hvornår har du test dag ? Det tog os 1,5år at blive gravid ..

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Ihh så må vi håbe den er der , hvornår har du test dag ? Det tog os 1,5år at blive gravid ..

Jamen det har jeg jo sådan set fra idag til Fredag.

Hvis du ser længere oppe hvordan min cyklusser har set ud siden Maj månede. Og jeg er på dag 29 idag. Men jeg tror jeg vælger at tro, at min testdag er på Torsdag (altså dag 31)

Der er stadig ikke kommet mere lysebrunt udflåd eller blod for den sags skyld.

Anmeld

14. februar 2012

Den lykkelige

Hos mig var jeg kun 5 uger henne da jeg fandt ud af det.. jeg var ligesom lidt svimmel og følte mig lidt halv sløj.. havde en anelse kvalme og madlede.. havde ømme bryster og var træt træt træt
Tog på apoteket efter job og købte en test.. jeps den var der
Held og lykke med det!

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Jeg fattede mistanke da mine bryster begynde at gore ondt! Og det var 5 dage for jeg skulle ha mens - testede positiv og var saadan lidt... paf... Maatte aflyse en 30 aars fodselsdag hvor jeg ellers virkelig skulle drikke mig i hegnet.

Saa da min mens udeblev var jeg helt nervos for, om den ville komme - var jo glad for at vaere gravid Men det gjorde den heldigvis ikke

Anmeld

14. februar 2012

TR

Anonym skriver:

Jamen det har jeg jo sådan set fra idag til Fredag.

Hvis du ser længere oppe hvordan min cyklusser har set ud siden Maj månede. Og jeg er på dag 29 idag. Men jeg tror jeg vælger at tro, at min testdag er på Torsdag (altså dag 31)

Der er stadig ikke kommet mere lysebrunt udflåd eller blod for den sags skyld.

Ihh jeg er helt spændt på jeres vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.