Hvordan havde du det lige før du testede positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Mømme og spændte bryster her.

Jeg får generelt løs mave, når jeg har mens iøvrigt.

Jeg var da lidt i tvivl, for de symtomer jeg havde, syntes jeg også, jeg havde måneden før, hvor jeg fik mens 4 dage for sent.

Moms

Jeg plejer ikke at få dårlig mave når jeg skal have mens.

Iøvrigt var det jo heller ikke "bare" dårlig mave,.men decideret mavekramper og rigtig meget rumlen i maven. Så det var ihvertfald ikke pga mens..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

morethanperfect

Jeg havde det super godt

Hehe .. Jeg testede fordi vi havde prøvet EN gang at bli gravide , og det var jeg bare sikker op var lykkedes så jeg måtte lige teste .. Og så var den sørme positiv

Men en uge efter væltede kvalmen osv. også ind over mig :/ 

Anmeld

13. februar 2012

Eliza

jeg havde ingen tegn.. jeg vidste bare jeg var gravid.. havde siddet med svigerfamilien tidligere, og pludselig var jeg bare lige ved at spytte "JEG ER GRAVID" li ud i sylten på dem.. syret oplevelse, for jeg var 200%sikker.. men sys nu lige det var passende at teste før man afslørede nyheden..   og måske lige fortælle det til manden os

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Lille update..

Ved 18.15 tiden var jeg på wc og der var lidt lysebrunt udflåd, så det løb er vist kørt nu.
der var dog intet andet end normal udflåd da jeg var derude for lidt siden. Men nu tror jeg bare ikke på det mere..

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Mens er stadig ikke kommet, og jeg har endnu ikke set mere af det lysebrune udflåd.

Mens smerterne er der heller ikke så meget af mere. mystisk...

Anmeld

14. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Mens er stadig ikke kommet, og jeg har endnu ikke set mere af det lysebrune udflåd.

Mens smerterne er der heller ikke så meget af mere. mystisk...

Nu var jeg godt nok på p piller da jeg blev gravid, men omkring mens tid fik jeg sådan noget brunligt/rosa udflåd en gang dagligt i et par dage og det var det. jeg havde menssmerter og så var jeg ekstrem sulten...

Pletblødning kan snildt være tegn på graviditet, fordi kroppen skal finde ud af den ikke skal bløde..

for du stadig kan teste positiv.. Jeg ville teste hvis jeg var dig, også mere for du ikke går og spekulere over det og dermed bliver sindsyg i knolden

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Nu var jeg godt nok på p piller da jeg blev gravid, men omkring mens tid fik jeg sådan noget brunligt/rosa udflåd en gang dagligt i et par dage og det var det. jeg havde menssmerter og så var jeg ekstrem sulten...

Pletblødning kan snildt være tegn på graviditet, fordi kroppen skal finde ud af den ikke skal bløde..

for du stadig kan teste positiv.. Jeg ville teste hvis jeg var dig, også mere for du ikke går og spekulere over det og dermed bliver sindsyg i knolden

Har ingen teste hjemme, så det kan jeg ikke

Har fået flere menssmerter nu, så tror det er lige oppe over

Anmeld

14. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Har ingen teste hjemme, så det kan jeg ikke

Har fået flere menssmerter nu, så tror det er lige oppe over

Man kan have rigtig mange mens smerter i starten af graviditeten, fordi livmoderen skal vokse så meget... Man slipper først for dem når man er omkring de 13 uger henne og derefter vil man stadig mærke til dem somme tider... Så det kan være graviditetstegn..

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

Man kan have rigtig mange mens smerter i starten af graviditeten, fordi livmoderen skal vokse så meget... Man slipper først for dem når man er omkring de 13 uger henne og derefter vil man stadig mærke til dem somme tider... Så det kan være graviditetstegn..

tusind tak for de mange krydsede fingre.

Anmeld

14. februar 2012

pemiro

Anonym skriver:

tusind tak for de mange krydsede fingre.

selv tak..

Håber på en positiv update, når du får modet til at teste, hvis ikke mens vælger at komme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.