Hej Piger
Jeg skriver nu og spørger, med frygt for at mens er kommet næste gang jeg går på toilettet eller imorgen!
Jeg har forventet mens dag imorgen (hvis cykluslængde er det samme som sidst - ellers er forventet mens dag senest Torsdag)
Jeg vågnede imorgen med mavekramper (de sad helt nede i mit underliv) og de gjorde sindsygt ondt. Det skulle så vise sig efter lidt tid, at det nok har været mine tarme der gjorde ondt, for havde (undskyld detaljerne) ret tynd mave.
Jeg havde også en frygtelig kvalme og troede virkelig jeg skulle kaste op, men der kom intet.
Jeg har været hjemme idag, og kvalmen er der stadig en gang imellem og jeg har ikke den store trang til mad, som jeg ellers har haft den sidste uge til to.
Ydermere har jeg mens-lign smerter i underlivet og ondt i lænden, nøjagtig som når jeg har mens. Det plejer bare først at komme 1 time inden mens ca eller lidt efter mens har vist sig. Nu har jeg haft det siden imorges, og mens er ikke kommet endnu.
Hvad var jeres tegn/symptomer inden i testede positiv, og tænke I jeg bare er syg og at mens er på vej?

Anmeld