Hvordan havde du det lige før du testede positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

113.664 visninger
77 svar
3 synes godt om
13. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger

Jeg skriver nu og spørger, med frygt for at mens er kommet næste gang jeg går på toilettet eller imorgen!

Jeg har forventet mens dag imorgen (hvis cykluslængde er det samme som sidst - ellers er forventet mens dag senest Torsdag)

Jeg vågnede imorgen med mavekramper (de sad helt nede i mit underliv) og de gjorde sindsygt ondt. Det skulle så vise sig efter lidt tid, at det nok har været mine tarme der gjorde ondt, for havde (undskyld detaljerne) ret tynd mave.
Jeg havde også en frygtelig kvalme og troede virkelig jeg skulle kaste op, men der kom intet.

Jeg har været hjemme idag, og kvalmen er der stadig en gang imellem og jeg har ikke den store trang til mad, som jeg ellers har haft den sidste uge til to.

Ydermere har jeg mens-lign smerter i underlivet og ondt i lænden, nøjagtig som når jeg har mens. Det plejer bare først at komme 1 time inden mens ca eller lidt efter mens har vist sig. Nu har jeg haft det siden imorges, og mens er ikke kommet endnu.

Hvad var jeres tegn/symptomer inden i testede positiv, og tænke I jeg bare er syg og at mens er på vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Darling<3

Jeg havde kun ømme babser, men jeg testede også positivt 9 dage før mens skulle komme

Men siden hen har jeg haft rigtig meget kvalme og trykken i maven, men lillepigen sidder der heldigvis endnu

Anmeld

13. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg skriver nu og spørger, med frygt for at mens er kommet næste gang jeg går på toilettet eller imorgen!

Jeg har forventet mens dag imorgen (hvis cykluslængde er det samme som sidst - ellers er forventet mens dag senest Torsdag)

Jeg vågnede imorgen med mavekramper (de sad helt nede i mit underliv) og de gjorde sindsygt ondt. Det skulle så vise sig efter lidt tid, at det nok har været mine tarme der gjorde ondt, for havde (undskyld detaljerne) ret tynd mave.
Jeg havde også en frygtelig kvalme og troede virkelig jeg skulle kaste op, men der kom intet.

Jeg har været hjemme idag, og kvalmen er der stadig en gang imellem og jeg har ikke den store trang til mad, som jeg ellers har haft den sidste uge til to.

Ydermere har jeg mens-lign smerter i underlivet og ondt i lænden, nøjagtig som når jeg har mens. Det plejer bare først at komme 1 time inden mens ca eller lidt efter mens har vist sig. Nu har jeg haft det siden imorges, og mens er ikke kommet endnu.

Hvad var jeres tegn/symptomer inden i testede positiv, og tænke I jeg bare er syg og at mens er på vej?

mine tegn var primært ondt i bysterne og de samme smerter som du beskriver.. gik med en følelse af mens var på vej, hvilket den ikke var. er nu 29+0. Må håbe det samme som dig

Anmeld

13. februar 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej Piger

Hehe de tegn jeg havde var den sygeste smerte i brysterne - mere end da mælken løb til et par dage efter fødslen Så havde jeg det helt tosset varmt og kunne sove hvorsomhelst (Sov engang ude på badeværelsesgulvet på 2 håndklæder fordi der var dejlig køligt? &nbsp

Anmeld

13. februar 2012

Frk.S

Mit eneste tegn inden jeg testede var, at jeg var EKSTREMT træt.

Men jeg havde så generelt ikke ret mange symptomer igennem min graviditet.

Anmeld

13. februar 2012

Frk.S

Frk.S skriver:

Mit eneste tegn inden jeg testede var, at jeg var EKSTREMT træt.

Men jeg havde så generelt ikke ret mange symptomer igennem min graviditet.

Nå ja, og så fik jeg også mens.lignende smerter.

Anmeld

13. februar 2012

Masig

Jeg mærkede intet inden jeg testede positiv, men testede også 4 dage før forventet mens... Og kun fordi vi skulle i byen og jeg ville sikre mig jeg kunne drikke (hvilket jeg jo så ikke kunne)...

Men dagene efter havde jeg esktremt mange brystspændinger og ømme bryster, og omkring det tidspunkt hvor mens skulle være kommet fik jeg virkelig mange mens smerter...

Kvalmen kom først ca en uge efter...

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

mine tegn var primært ondt i bysterne og de samme smerter som du beskriver.. gik med en følelse af mens var på vej, hvilket den ikke var. er nu 29+0. Må håbe det samme som dig

Spændende om det er så er baby eller mens der giver de træls smerter

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeg mærkede intet inden jeg testede positiv, men testede også 4 dage før forventet mens... Og kun fordi vi skulle i byen og jeg ville sikre mig jeg kunne drikke (hvilket jeg jo så ikke kunne)...

Men dagene efter havde jeg esktremt mange brystspændinger og ømme bryster, og omkring det tidspunkt hvor mens skulle være kommet fik jeg virkelig mange mens smerter...

Kvalmen kom først ca en uge efter...

Okay, jeg har bare overhovedet ikke ømme bryster. Synes måske de føles en lille bitte bitte smule større

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Jeg havde kun ømme babser, men jeg testede også positivt 9 dage før mens skulle komme

Men siden hen har jeg haft rigtig meget kvalme og trykken i maven, men lillepigen sidder der heldigvis endnu

Hvordan trykken for maven?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.