Hvordan havde du det lige før du testede positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Spændende om det er så er baby eller mens der giver de træls smerter

ja det er da at håbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Princesspigen

jeg har haft lidt der mindede om mens smerter her igår og idag men testede positiv idag

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

ja det er da at håbe

Ja bestemt Men jeg tvivler nu stadig, tror mest på at det er mens der er på vej..

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg har haft lidt der mindede om mens smerter her igår og idag men testede positiv idag

ja det har jeg læst du gjorde - tillykke!

Anmeld

13. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja bestemt Men jeg tvivler nu stadig, tror mest på at det er mens der er på vej..

troede jeg også.. men efter 4 dage var der stadig ingen mens,,,, også en godt tegn med kvalmen jo

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

troede jeg også.. men efter 4 dage var der stadig ingen mens,,,, også en godt tegn med kvalmen jo

Ja kvalmen er bestemt et godt tegn, og har aldrig oplevet det så slemt som imorges. Puha! Havde det SÅ skidt og var helt afkræftet.

Meeen, er stadig bange for om det kan være indbildsk - og så igen. Så må jeg da være godt "syg i roen" hvis min hjerne kan forårsagde så skrækkelig en kvalme som den var imorges.

Tænker så igen om det kan være et eller andet omgangssyge jeg har fået tiltusket mig.. :s

Anmeld

13. februar 2012

morbibi

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg skriver nu og spørger, med frygt for at mens er kommet næste gang jeg går på toilettet eller imorgen!

Jeg har forventet mens dag imorgen (hvis cykluslængde er det samme som sidst - ellers er forventet mens dag senest Torsdag)

Jeg vågnede imorgen med mavekramper (de sad helt nede i mit underliv) og de gjorde sindsygt ondt. Det skulle så vise sig efter lidt tid, at det nok har været mine tarme der gjorde ondt, for havde (undskyld detaljerne) ret tynd mave.
Jeg havde også en frygtelig kvalme og troede virkelig jeg skulle kaste op, men der kom intet.

Jeg har været hjemme idag, og kvalmen er der stadig en gang imellem og jeg har ikke den store trang til mad, som jeg ellers har haft den sidste uge til to.

Ydermere har jeg mens-lign smerter i underlivet og ondt i lænden, nøjagtig som når jeg har mens. Det plejer bare først at komme 1 time inden mens ca eller lidt efter mens har vist sig. Nu har jeg haft det siden imorges, og mens er ikke kommet endnu.

Hvad var jeres tegn/symptomer inden i testede positiv, og tænke I jeg bare er syg og at mens er på vej?

Tjah, der er vi meget forskellig, både fra kvinde til kvinde og fra graviditet til graviditet.
Jeg har haft kvalme ved mine andre børn, men ved de 2 sidste graviditeter, har jeg kun haft udebleven menstruation

Pøj Pøj

Anmeld

13. februar 2012

Hailiesmom11

Jeg fik mega ømme babser  kæresten kunne slet ikke røre ved dem, så vi jokede med en test og om den ikke viste 2 streger 2 dage i træk..

Men de smerter du beskriver lyder som dem jeg fik senere hen i graviditeten..

Så prøv at tage en test hvis mens ikke kommer lige om hjørnet

Anmeld

13. februar 2012

Masig

Anonym skriver:

Okay, jeg har bare overhovedet ikke ømme bryster. Synes måske de føles en lille bitte bitte smule større

Man behøver jo slet ikke have nogle symptomer overhovedet...

hvorfor tager du ikke bare en test?

Anmeld

13. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja kvalmen er bestemt et godt tegn, og har aldrig oplevet det så slemt som imorges. Puha! Havde det SÅ skidt og var helt afkræftet.

Meeen, er stadig bange for om det kan være indbildsk - og så igen. Så må jeg da være godt "syg i roen" hvis min hjerne kan forårsagde så skrækkelig en kvalme som den var imorges.

Tænker så igen om det kan være et eller andet omgangssyge jeg har fået tiltusket mig.. :s

er svært med ikke at spekulere. kan godt huske det... du opdaterer lige når du ved det ikke? så krydser jeg fingre i mellemtiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.