Hvordan havde du det lige før du testede positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

I starten af min gravitet, der følte jeg seriøst at jeg var våd konstant, altså mine underbukser var så ja det var nok udfløj lige som du beskriver... hop du bare afsted.

Negativ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

det skal nok gå da med alle de krydsede fingre må der næsten være gevinst

Negativ

Anmeld

14. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Negativ

hmm... ok... altså skal ikke kunne sige det men jeg var to dage over tid før jeg fik svag positiv test... måske er du bare sen til at udvikle hcg eller også spiller din krop dig et pus. øv altså

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Negativ

Lov mig at har du ikke fået mins inden en uge så tester du igen jeg er sikker på at du nok skal blive gravid... jeg har selv oplevet negative teste rigtigt mange gange...

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Lov mig at har du ikke fået mins inden en uge så tester du igen jeg er sikker på at du nok skal blive gravid... jeg har selv oplevet negative teste rigtigt mange gange...

Ja det har jeg også selv.. Har en test tilbage, og er mens ikke kommet torsdag så tester jeg fredag morgen igen..

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

hmm... ok... altså skal ikke kunne sige det men jeg var to dage over tid før jeg fik svag positiv test... måske er du bare sen til at udvikle hcg eller også spiller din krop dig et pus. øv altså

Tjaah, var selv sikker på den ville vise negativ.. Så nu må jeg bare vente på mens. Er så sikker på den kommer, selvom det hele er lidt underligt..

Anmeld

14. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tjaah, var selv sikker på den ville vise negativ.. Så nu må jeg bare vente på mens. Er så sikker på den kommer, selvom det hele er lidt underligt..

ved godt det er øv så længe mens ikke kommer er håbet dog ikke helt ude... prøv at holde modet oppe søde. skal nok blive din tur

Anmeld

14. februar 2012

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

ved godt det er øv så længe mens ikke kommer er håbet dog ikke helt ude... prøv at holde modet oppe søde. skal nok blive din tur

OG så skal vi ikke glemme det er aften urin... kan altså have stort betydning

Anmeld

14. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

OG så skal vi ikke glemme det er aften urin... kan altså have stort betydning

Ved godt der stadig er lidt håb, men i mit hovede er det bare en smule forsvundet.. ØV!

Anmeld

14. februar 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Ved godt der stadig er lidt håb, men i mit hovede er det bare en smule forsvundet.. ØV!

forstår dig udemærket godt den følelse af skufhed osv.. kender det alt sammen godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.