Hvordan havde du det lige før du testede positiv??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Kay

jeg havde bare ømme nippels... og så bøvsede jeg rigtig meget og mine bøvser smagte af makrald... det viste sig at være fordi jeg i graviditeten ikke har det godt med den fiskeolie jeg plejede at spise

ellers var der ikke andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Jeg fik mega ømme babser  kæresten kunne slet ikke røre ved dem, så vi jokede med en test og om den ikke viste 2 streger 2 dage i træk..

Men de smerter du beskriver lyder som dem jeg fik senere hen i graviditeten..

Så prøv at tage en test hvis mens ikke kommer lige om hjørnet

Okay.. Jeg har ingen teste hjemme, men tænker at købe nogle imorgen eller Onsdag.

Kæresten tager til Gentofte imorgen med jobbet og kommer hjem engang Onsdag. Kunne været fedt at overraske ham med en positiv test

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

er svært med ikke at spekulere. kan godt huske det... du opdaterer lige når du ved det ikke? så krydser jeg fingre i mellemtiden

Tusind tusind tak og jo, jeg skal nok huske at opdatere

Anmeld

13. februar 2012

AnnaK89

Jeg var sååååååååååå TRÆT! Har aldrig oplevet en træthed som denne, det startede omkring 3-4 dage før jeg teste og jeg testede positiv da jeg var 3+3 - er idag 20+3

Anmeld

13. februar 2012

Princesspigen

tak og selv held og lykke, håber det går som du ønsker

Anmeld

13. februar 2012

TR

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg skriver nu og spørger, med frygt for at mens er kommet næste gang jeg går på toilettet eller imorgen!

Jeg har forventet mens dag imorgen (hvis cykluslængde er det samme som sidst - ellers er forventet mens dag senest Torsdag)

Jeg vågnede imorgen med mavekramper (de sad helt nede i mit underliv) og de gjorde sindsygt ondt. Det skulle så vise sig efter lidt tid, at det nok har været mine tarme der gjorde ondt, for havde (undskyld detaljerne) ret tynd mave.
Jeg havde også en frygtelig kvalme og troede virkelig jeg skulle kaste op, men der kom intet.

Jeg har været hjemme idag, og kvalmen er der stadig en gang imellem og jeg har ikke den store trang til mad, som jeg ellers har haft den sidste uge til to.

Ydermere har jeg mens-lign smerter i underlivet og ondt i lænden, nøjagtig som når jeg har mens. Det plejer bare først at komme 1 time inden mens ca eller lidt efter mens har vist sig. Nu har jeg haft det siden imorges, og mens er ikke kommet endnu.

Hvad var jeres tegn/symptomer inden i testede positiv, og tænke I jeg bare er syg og at mens er på vej?

Jeg  for at den er der Hvis det selvf. er det i ønsker

Da jeg testede positiv, havde jeg det virkelig som om jeg skulle være syg ! ..

- Kvalme, hovedpine, træt osv ..

Men jeg var GRAVID .. Og jeg havde/her heller ikk det stor lyst til mad, men hvis IKKE jeg spiser ret tit, bliver jeg dårlig , og jeg kan ikk sige at det og det har jeg lyst til ..

Anmeld

13. februar 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

T

Jeg  for at den er der Hvis det selvf. er det i ønsker

Da jeg testede positiv, havde jeg det virkelig som om jeg skulle være syg ! ..

- Kvalme, hovedpine, træt osv ..

Men jeg var GRAVID .. Og jeg havde/her heller ikk det stor lyst til mad, men hvis IKKE jeg spiser ret tit, bliver jeg dårlig , og jeg kan ikk sige at det og det har jeg lyst til ..

Tusind tak. vi ønsker det rigtig meget og har prøvet siden Maj, så synes godt nok snart det er vores tur...

Anmeld

13. februar 2012

Clisolka

Jeg 'er fingre 

Ca 14 dage inden jeg testede positivt begyndte jeg at få ømme bryster og menslignende smerter - jeg troede hvert øjeblik at jeg fik min mens, en intet kom 

Anmeld

13. februar 2012

Moms

ømme og spændte bryster her.

Jeg får generelt løs mave, når jeg har mens iøvrigt.

Jeg var da lidt i tvivl, for de symtomer jeg havde, syntes jeg også, jeg havde måneden før, hvor jeg fik mens 4 dage for sent.

Moms

Anmeld

13. februar 2012

Molly8

Anonym skriver:

Hej Piger

Jeg skriver nu og spørger, med frygt for at mens er kommet næste gang jeg går på toilettet eller imorgen!

Jeg har forventet mens dag imorgen (hvis cykluslængde er det samme som sidst - ellers er forventet mens dag senest Torsdag)

Jeg vågnede imorgen med mavekramper (de sad helt nede i mit underliv) og de gjorde sindsygt ondt. Det skulle så vise sig efter lidt tid, at det nok har været mine tarme der gjorde ondt, for havde (undskyld detaljerne) ret tynd mave.
Jeg havde også en frygtelig kvalme og troede virkelig jeg skulle kaste op, men der kom intet.

Jeg har været hjemme idag, og kvalmen er der stadig en gang imellem og jeg har ikke den store trang til mad, som jeg ellers har haft den sidste uge til to.

Ydermere har jeg mens-lign smerter i underlivet og ondt i lænden, nøjagtig som når jeg har mens. Det plejer bare først at komme 1 time inden mens ca eller lidt efter mens har vist sig. Nu har jeg haft det siden imorges, og mens er ikke kommet endnu.

Hvad var jeres tegn/symptomer inden i testede positiv, og tænke I jeg bare er syg og at mens er på vej?

Jeg blev insemineret og ved derfor præcist, hvornår jeg blev gravid. På 3. dagen begyndte jeg at få ømme bryster, på 4. dagen begyndte min lugtesans at ændre sig og jeg kunne ikke vaske en karrylugt af mine hænder. På 5. dagen fik jeg mistanke, pga en kop kaffe, der lugtede forfærdeligt og på 6. dagen testede jeg svagt positivt.

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.