jydeinden skriver:
glæder mig at jeg møder enighed på denne fløj..
Jeg bliver så frusteret hver gang jeg læser den slags indlæg her på siden om folk der vil aflive deres dyr fordi de "pludseligt" ikke føler de har tiden, overskuddet, modet eller hvad katten der er af årsager, til at tage sig af deres dyr.
Jeg er selv vokset op med dyr hele mit liv ( og savner enormt meget at have det igen) men jeg forstår ved gud ikke hvorfor folk ikke gør sig visse overvejelser inden de skaffer sig et. 
Det undrer også tit mig, men tror mange gange det er folk som faktisk ikke aner hvad det kræver at have dyr... jeg er også vokset op med dyr, og har nøje planlagt hvornår jeg skulle have min hund. Inden jeg fik børn, den skulle være gammel nok til at være blevet trænet og opdraget, men stadig ikke tudsegammel. Mine børn skal vokse op med dyr ligesom mig, så i min verden er det helt utænkeligt at aflive pga for lidt tid/overskud... Men tror desværre ikke alle tænker sådan. De har nok anskaffet sig dyret da de boede alene og manglede selskab eller lignende og så finder de ud af at den tager rigtig meget tid senere hen også...
Og så er det bare nemmere for nogle at aflive end prøve at finde et nyt hjem...
Og at aflive pga sygdom som kan kureres er mig en gåde at folk kan gøre det...
Anmeld