aflivning af hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

MyLittleBaby

Anonym skriver:

hejsa

har virkelig brug for nogle råd

For 7 år siden anskaffede jeg en chihuahua og der var han min lille skat 

for 4 år siden mødte jeg min mand og vi venter nu vores 2 barn, og jeg synes ik at jeg kan overskue min hund mere hverken økonomisk eller kærligheds 

vi bor i en 2 værelses på 1 sal ( ejer ) som vi ik rigtig kan komme af med

min hund koster omkring 5000 kr årligt i dyrlæge og forsikring og ud over der burdte han få ordnet sit ene knæ og nu har han oen ikøbet fået en hudlidese så han klør sig hele tiden og fælder 

Jeg synes p.t han lugter og kæler ik særligtr meget med ham og synes heller ik min datter skal rører ham så meget

nu er mit spørgsmål 

ER JEG ET DÅRLIGT MENNESKE FORDI JEG VIL AFLIVE HAM

Jeg synes virkelig at det er forkert at aflive den, hvis altså knæet nogensinde kan blive normalt og hvis hudlidelsen kan kurerres. Hvorfor skulle hundens liv så stoppe nu, bare fordi du mangler overskud?

Nej, det synes jeg virkelig er forkert.

Jeg synes du skal tage til et internat med den, eller finde nogen der er interesseret og som vil sørge for at den bliver rask igen. Jeg har selv en chihuahua, og han var tre da jeg købte ham. Jeg købte ham af en der ikke havde råd til hans operation, og som ikke havde tid til ham. Det burde man nu overveje inden man får hund, og hvis man ikke mener at have tiden til den, så skal man sgu holde sig fra at købe hund.

Men jeg købte min hund, fik ham opereret 14 dage efter, og nu lever han i sit bedste vel  Også selvom han fælder en del.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

Vores kærlighedsbarn

Anonym skriver:

hejsa

har virkelig brug for nogle råd

For 7 år siden anskaffede jeg en chihuahua og der var han min lille skat 

for 4 år siden mødte jeg min mand og vi venter nu vores 2 barn, og jeg synes ik at jeg kan overskue min hund mere hverken økonomisk eller kærligheds 

vi bor i en 2 værelses på 1 sal ( ejer ) som vi ik rigtig kan komme af med

min hund koster omkring 5000 kr årligt i dyrlæge og forsikring og ud over der burdte han få ordnet sit ene knæ og nu har han oen ikøbet fået en hudlidese så han klør sig hele tiden og fælder 

Jeg synes p.t han lugter og kæler ik særligtr meget med ham og synes heller ik min datter skal rører ham så meget

nu er mit spørgsmål 

ER JEG ET DÅRLIGT MENNESKE FORDI JEG VIL AFLIVE HAM

Giv den bort.. opret en annonce på guloggratis, en chihuahua er rigtig let at komme af med, da det er en 'mode' hund. 

Man skal ikke aflive et rask dyr, det er mord.

Husk på, du ikke skal bestemme om noget skal leve eller dø, tænk hvis andre tog det valg for dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.