Jeres yndlings fødselsbillede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

K&S

Pixi-pigen skriver:

EEEEELSKER billeder af fødsler(før, under og efter) og ikke mindst af de nyfødte små poder...! Suger alt til mig, som omhandler fødsel? Da jeg ikke selv har billeder fra fødslen, så vil jeg høre om der mon er nogle som har lyst til at dele deres fødselsbilleder med mig? Feks. Det øjeblik hvor jeres barn komme op til jer... Hilsen en fødsels/baby fanatiker:-)

Her er ALL TIME FAVORITE fødselsbillede af Anton

Han er få minutter gammel...! Vi har også fået det op på 160x100cm lærred, som hænger i soveværelset

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

dorthemus

LouiseVous skriver:

Måske ret lige gyldig- for vil ikk dele billedet på nettet.
Men min pige Astrid er født som stjernekigger. Og min mor tog flittig billeder under hele fødslen, og fik klikket på knappen i det rigtige sek. da Astrid's hovede kom ud med ansigtet opad.
Elsker det billede, men da det kun er hovedet som er ude, ja så deler jeg det ikk af privategrunde:-)

Hehehe sådan et billede har jeg også ....og det holder jeg også for.MIG selv og nogle ganske få

Anmeld

4. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

dorthemus skriver:

Hehehe sådan et billede har jeg også ....og det holder jeg også for.MIG selv og nogle ganske få

lige præcis, selvom det er et total godt billede..!

Anmeld

4. februar 2012

VNB

Pixi-pigen skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå! Han en rigtig dejlig lille mand altid super rørende med sådanne smukke billeder fødte du i vand?

mange tak! 

ja det er vildt så mange følelser fødselsbilleder kan vække i en! 

nej jeg fødte ikke i vandet.... jeg vile gerne, men kunne ikke holde til det. min fødsel var en lyn fødsel på 6 timer - så mine veer var så kraftige at jeg slet ikke havde kræfter til at holde mig over vandet i de få sekunder der var imellem veerne... 

så da jeg var 9 cm åben kom jeg over i sengen, og 35 min efter var min søn født! 

Anmeld

4. februar 2012

MelikkazMoar

det allerbedste billed må være da Melikka første gang stikker hoved ud
 hendes små kinder der bliver trykket op til øjnene men det er jo  et mere privat billed

og sidder desværre ved en forkert computer til at finde de andre så de må lige komme senere

Anmeld

4. februar 2012

hautecouture

Ja, vi glemte så kameraet i tasken da vi kørte afsted til sygehuset - Kasper fik dog knipset to knivskarpe billeder af Aya på hans tlf da hun lige var kommet ud og blev lagt på mit bryst.

Men vi har kun set de to billeder én eneste gang og har ikke haft dem fremme siden (Aya var syg da hun blev født og det kan man tydeligt se - derfor kigger vi helst ikke på dem - på billederne er hun helt blålilla (ligner faktisk hun er død og vi vil bare huske hende som hun heldigvis blev efter 6 dage - glad og livlig)

Så jeg vælger at poste et billede af en 6 dage gammel Aya som blinker til sin far

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. februar 2012

Pixi-pigen

cecilie1984 skriver:

Her er nogen af de billeder der betyder mest for mig fra Frejas fødsel.

1 billede: Nyfødt Freja i ambulancen

2 billede: Ankommet til Kolding sygehus hvor far giver Freja tøj på

3 billede: Storesøster møder lillesøster

4 billede: Freja 1 dag gammel

Wow de er gode Det må have gået rigtig stærkt, siden du fødte i Ambulancen? Er imponeret over hvor frisk du trods den hurtige fødsel, ser ud

Anmeld

4. februar 2012

Pixi-pigen

MortilCilas skriver:

Det første billed er med kraftige veer og en skæv mave.

Billed to er Mit ynglings billed er af mig og min søn, da han lige er kommet ud.

Det må siges at være 2 MEGET sigende billeder! Før og efter... Var det din mand/kæreste der tog billederne?

Anmeld

4. februar 2012

Pixi-pigen

twinboys skriver:

Drengene var 1mdr. gammel før jeg fik drengene i mine arme... Ikke en gang efter fødslen havde jeg mine drenge i armene... Men jeg nød det mere end dobbelt første gang...ja 1mdr. efter fødslen

Majbritt

Ej nogle skønne billeder Hvor er de skønne dine drenge!! 1 mdr. før du kunne holde dine børn Så får begræbet(det føles som 100 år) en helt andet betydning! Er vild med det sidste billede. Var det kejsersnit, eller fødsel?

Anmeld

4. februar 2012

Pixi-pigen

twinny skriver:

det må være når tvilling A kommer over til sin far... 

og tvilling B kommer op på mors bryst

Dejlige billeder Kan godt forstå i ser så glade ud Fødte du begge drenge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.