Stem piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ej er det et seriøst indlæg der her overhovedet???

ja , jeg er bare ikke godt til at formulere mig over tekst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Maja88

Zeus skriver:

Det tror jeg desværre det er.. Tror hun har skrevet 2-3 indlæg om det nu, med færre og færre detaljer, måske i håb om nogen anderledes svar?

ok

kan bare næsten ikke tage det seriøst når man skriver:

jeg synes ikke det er hårdt med et barn og jeg har endda HUND...

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Det tror jeg desværre det er.. Tror hun har skrevet 2-3 indlæg om det nu, med færre og færre detaljer, måske i håb om nogen anderledes svar?

ja undskyld at jeg så meget ønsker nogen på min side

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

det ikke hårdt at have bare et barn, har enda lige købt hund... det ik engang hårdt...

de overvågner migg kun pga nogle gamle papir

og er ked af at sige det..

men må være nogle papirer med nogen belastende oplysninger på siden de bruger deres ressourcer ved dig

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ok

kan bare næsten ikke tage det seriøst når man skriver:

jeg synes ikke det er hårdt med et barn og jeg har endda HUND...

fordi kommunen ikke råede os til hund og sagde det var hårdt.. alligevel købte vi hund, og nej det ik hårdt !

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

men må være nogle papirer med nogen belastende oplysninger på siden de bruger deres ressourcer ved dig

jeg har heller ikke haft det nemt.. men jeg kæmper sku for mit barn

Anmeld

3. februar 2012

Fenja09

Har stemt blankt - synes det er en lidt mærkelig afstemning og hvad jeg kan læse mig frem til, så har i besluttet jer for at få barn nr 2, så forstår ikke lige hvad i/du skal med en afstemning.

Noget andet er, at selvom du ikke synes det er hårdt med nr 1 så betyder det jo ikke at det bliver ligeså let med nr. 2. Ikke at jeg ønsker at i får et barn med kolik eller andet, men vil bare tilføje, at børn ikke er ens. Har man så to, hvor der er meget kort tid imellem og nr. 2 barn så f.eks får kolik, så kan det godt være at du vil synes det er hårdt.

Ja, og så synes jeg det lyder rigtig umodent, at du vil lyve overfor folk om hvordan du er blevet gravid.

/Fenja

Anmeld

3. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

jeg har heller ikke haft det nemt.. men jeg kæmper sku for mit barn

men pointen i det er:

det er ikke BARE på grund af nogle gamle papirer.....

og hvorfor er det du gerne vil have kommunen ser positivt til jer, men i lytter ikke til dem...

så ville jeg da klart også blive ved med at holde øje med jer..

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jeg har jo også været under hjælp som 17 årig pga tilknytnings forstyrrelser til mine forældre.. idag er jeg i 20'erne og har uheldigvis fået den gamle sagsbehandler til familiens sagsbehandler, og hendes alarm klokker ringede da hun fik afvide jeg var gravid fordi min tidliger kommune havde oplsyt der tilflyttede et ungt sårbar gravid kvinde og vi sku ha støtte

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

ja undskyld at jeg så meget ønsker nogen på min side

Men det er jo ikke baby.dk du skal bruge dine kræfter på at overbevise, det er kommunen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.