Stem piger!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Jeg synes i skal vente....

Lige den her med du skriver en sms. det slår mig bare du ikke har forstået alvoren i at komunnen er inde over jer...

har en veninde der sidder i samme situation som jeg.

hun har lig fået nr 2 , og trods det lod kommunen hende være,

mhhh jeg ku måske også sige at jeg blev gravid på p-piller og opdage det for sent.. hmmmmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Maja88

Anonym skriver:

mhhh jeg ku måske også sige at jeg blev gravid på p-piller og opdage det for sent.. hmmmmmm

jamen hvis du har truffet beslutningen hvorfor så spørge os...

jeg synes det virker som om du er utrolig umoden.... den tilgang du har til tingene.. som om det hele er lidt sjov fremkommer det faktisk...

et barn er en alvorlig sag

Anmeld

3. februar 2012

MSM

Anonym skriver:

Undrer mig lidt over at du spørger os, for det virker til at i har besluttet jer for at få nummer 2 uanset hvad..

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

MSM skriver:

Undrer mig lidt over at du spørger os, for det virker til at i har besluttet jer for at få nummer 2 uanset hvad..

måske håber på i havde noget mere positivt at sige ! støtte en !

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jamen hvis du har truffet beslutningen hvorfor så spørge os...

jeg synes det virker som om du er utrolig umoden.... den tilgang du har til tingene.. som om det hele er lidt sjov fremkommer det faktisk...

et barn er en alvorlig sag

måske håber på i havde noget mere positivt at sige ! støtte en !

Anmeld

3. februar 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Vi er i kommunens søglys - 1 pædago kommer og ser til os og den lille.

Vores pædago stopper hos os forhåbentlig inden ret længe. Men - kommunen slipper os ikke af den grund!  men noget familiehus tager over og arbejder med os 1 gang ugeligt for at hjælpe - med de videre udviklings trin der vil ske i et barns liv for at være sikker på vi kan klare den, så på længere afstand vil de stadig være efter os. Så fordi vi planlægger et kan vi ligesom ikke sige at vi venter til kommunen har ladet os være og vi har besvist vi godt kan , for de blir her!! men selvom de blir her roser de os helt vildt.. så piger STEM!

De er her kun for en hjælp og det vi yderst tilfredse med, da de ikke er en trussel i forbindelse med det første barn. Men om de ligeså søde med 2 barn? vi siger ikke alderen på vores barn - men barnet er knap et år.

(OG SVARE IKKE PÅ BESKEDER HVOR DER STÅR, VENT VENT DET HÅRDT MED 2 - SNAKKER AF ERFARINGER! VI VED HVAD VI GÅR IND TIL!

Jeg står alene med mit første barn og har en familiebehandler på ( pga. af en hård fortid), men kun når jeg har brug for det. Jeg kan slet ikke vente med at få barn nummer 2. Men ærligtalt, så gøre jeg det for BARNETS og min SØNS skyld. Om jeg havde en kæreste eller ej. Jeg ville først have et barn mere, når jeg kan mærke at nu har jeg ikke brug for den støtte jeg får nu. Og syns ærligtalt at det er det bedste. Hvorfor få et barn, når man har så meget støtte fra kommunen ? Jeg syns ikke at du virker til at være helt moden, og har forståelsen af det at have et barn og få et ekstra. Beklager hvis jeg har været hård. Men gøre hvad du føler for. Men tænk lige på det barn i bringer til verdenen.

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Aprilmor11 skriver:

Jeg står alene med mit første barn og har en familiebehandler på ( pga. af en hård fortid), men kun når jeg har brug for det. Jeg kan slet ikke vente med at få barn nummer 2. Men ærligtalt, så gøre jeg det for BARNETS og min SØNS skyld. Om jeg havde en kæreste eller ej. Jeg ville først have et barn mere, når jeg kan mærke at nu har jeg ikke brug for den støtte jeg får nu. Og syns ærligtalt at det er det bedste. Hvorfor få et barn, når man har så meget støtte fra kommunen ? Jeg syns ikke at du virker til at være helt moden, og har forståelsen af det at have et barn og få et ekstra. Beklager hvis jeg har været hård. Men gøre hvad du føler for. Men tænk lige på det barn i bringer til verdenen.

synes ik engang det hårdt med 1 barn og har enda hund også

Anmeld

3. februar 2012

LR85

Anonym skriver:

har ellers bare en veninde, der sad i samme situation som jeg' og hun har fået nr 2 og kommunen har trods det ladet hende være ?

Det betyder jo ikke a du er opgaven voksen. 

Sys du virker som om du skulle tage det hele lidt alvorligt og tage dig fuldt ud a dit første barn, som der stadig er skærpet opsyn med. Det siger jo lidt om a man bør vente med a sætte flere børn i verden. 

Sorry to say. Overvej det, for jeres alles bedste

Anmeld

3. februar 2012

Zeus

Anonym skriver:

Vi er i kommunens søglys - 1 pædago kommer og ser til os og den lille.

Vores pædago stopper hos os forhåbentlig inden ret længe. Men - kommunen slipper os ikke af den grund!  men noget familiehus tager over og arbejder med os 1 gang ugeligt for at hjælpe - med de videre udviklings trin der vil ske i et barns liv for at være sikker på vi kan klare den, så på længere afstand vil de stadig være efter os. Så fordi vi planlægger et kan vi ligesom ikke sige at vi venter til kommunen har ladet os være og vi har besvist vi godt kan , for de blir her!! men selvom de blir her roser de os helt vildt.. så piger STEM!

De er her kun for en hjælp og det vi yderst tilfredse med, da de ikke er en trussel i forbindelse med det første barn. Men om de ligeså søde med 2 barn? vi siger ikke alderen på vores barn - men barnet er knap et år.

(OG SVARE IKKE PÅ BESKEDER HVOR DER STÅR, VENT VENT DET HÅRDT MED 2 - SNAKKER AF ERFARINGER! VI VED HVAD VI GÅR IND TIL!

Forstår ærlig talt ikke, hvorfor du bliver ved med at oprette de her debatter.. Du får de samme svar hver gang du spørger

Anmeld

3. februar 2012

MSM

Anonym skriver:

synes ik engang det hårdt med 1 barn og har enda hund også

Hvorfor får i så hjælp fra kommunen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.